Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie?
-28%

Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie? Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Richard Rumelt

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Richard Rumelt
Tłumacz:Marcin Kowalczyk
Liczba stron: 352
Oprawa: twarda szyta nićmi z obwolutą
Tytuł oryginału: Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2013
Format: 15.8x23.3cm
ISBN: 9788377461785
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788377461785
Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie?
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,90
50,33
Oszczędzasz: 19,57

Opis

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
Dobra strategia – zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu – a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:
- wysłanie człowieka na Księżyc,
- prowadzenie wojny,
- wypuszczenie na rynek nowego produktu,
- reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową,
- otwarcie szkoły społecznej,
- zainicjowanie programu rządowego.
Bez względu na skalę przedsięwzięcia, dobrze opracowana strategia jest podstawą sukcesu
OPINIE
Każda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A „Dobra strategia – zła strategia” jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić.
prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski University
Bogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami (…) książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie.
Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership Moment
Wspaniała książka (…) krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii (…) Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji.
John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business Schoo

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.