Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki Zarządzanie sprzedażą dowiesz się m. in., jak: - pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców i zapewnić im jak najlepszy start, - opracować plan działań sprzedażowych, - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, - właściwie motywować ludzi...
16,89  24,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,01 
45,62  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,28 
Coraz więcej firm opracowuje i wdraża programy tworzone z myślą o utalentowanych pracownikach. W gospodarce opartej na wiedzy zarządzanie talentami jest nie tylko kolejnym działaniem w ramach funkcji personalnej, lecz także składnikiem strategii przedsiębiorstwa. Pozostaje jednak wiele niedostatecznie wyjaśnionych kwestii związanych z tą problematyką, począwszy od rozumienia istoty talentów i zarządzania nimi, poprzez czynniki sprzyjające rozwijaniu talentów oraz bariery w tym procesie, a na róż...
84,35  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,65 
Książka zawiera niezbędne, kompleksowo ujęte informacje dotyczące zarządzania talentami (ZT) - nowej koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, ukierunkowanej na pozyskiwanie, zatrzymywanie i rozwój specyficznej grupy utalentowanych pracowników, decydujących o poziomie nowoczesności i konkurencyjności firmy. Wyróżnikiem jest odniesienie do najnowszych tendencji w obszarze zarządzania oraz odwołanie do uwarunkowań społeczno-gospodarczych poprzez powiązanie zarządzania talentami z takimi zagadnienia...
37,92  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,98 
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacja...
20,71  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 38,29 
Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora publicznego. W szczególności uwaga skoncentrowana jest na zdolności do nawiązywania współpracy między podmiotami oraz zasadach ją umacniających. Podręcznikowo rzecz biorąc rozważania dotyczą organizacji niezorientowanych na zysk lecz zdefiniowanych strukturą dochodów. W szczególności w polu widzenia znajdują się organizacje formalne, a szczegółowo pro...
49,21  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,79 
Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak trudne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi. Oznacza to, iż wymaga ono profesjonalizmu; stosowania odpowiednich metod i instrumentów, a także precyzowania standardów i wskaźników pomiaru efektywności oraz mechanizmów kontrolnych służących ewaluacji prowadzonej działalności. Przeznaczona ona jest zarówno dla osób zawodowo związanych z zarządzaniem w administracji publicznej urzędników, radnych, działa...
35,93  47,25 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,32 
Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewolucji myśli teoriopoznawczej i praktycznej w tym zakresie. W opracowaniu dominuje nurt rozważań powiązany z zasadami gospodarki innowacyjnej i opartej na wiedzy, bowiem nie powinno ulegać najmniejszej wątpliwości, iż silniejsze skoncentrowanie uwagi na pozamateria...
36,00  50,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,00 
Druga część polskiego bestsellera Zarządzanie. Teoria i praktyka pod red. A.K. Koźmińskiego i W. Piotrowskiego. Przygotowana specjalnie dla polskiego odbiorcy, napisana przystępnym językiem, bogato ilustrowana rysunkami i przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw, zawiera obszerny indeks. Posiada przejrzystą strukturę wykładu w każdym rozdziale: opis przykładu z praktyki otwierający rozdział, część teoretyczną, podsumowującą Rozmowę trzech czyli artysty, rzemieślnika i technokraty, repreze...
37,13  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,77 
51,63  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,27 
71,52  89,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,38 
Praktyczne sposoby na zdobycie przewagi konkurencyjnej. System zarządzania wynikami może nadać Twojej firmie nowe tempo rozwoju. Jest tylko jeden warunek - musi zostać poprawnie zaprojektowany i wdrożony. Ta książka oferuje Ci kompleksowy opis narzędzi niezbędnych do projektowania i wdrażania systemu zarządzania wynikami przedsiębiorstwa. Znajdziesz tu opisy procesów i metod, które przesądzą o Twoim sukcesie, w tym porady na temat monitorowania osiąganych wyników, ich oceny przez zarządzającyc...
20,01  57,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 36,99 
W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie być" organizacji w obecnym stuleciu. Dziś potrzebne są nowe paradygmaty zarządzania, ponieważ świat przechodzi zmiany dużo bardziej radykalne niż te w wieku dziewiętnastym i dwudziestym. Jak pisze sam Drucker: „Każda organizacja działa w oparciu o własną Teorię Biznesu, cz...
43,13  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,77 
Nasilająca się konkurencja wymaga od menedżerów - logistyków ciągłego poszukiwania nowatorskich, bardziej efektywnych metod zarządzania, które pozwalają szybko podążać za najlepszymi. Aby temu sprostać należy mieć odpowiednią wiedzę i umiejętności. Prezentowana książka przedstawia wieloaspektowo i wielowymiarowo procesy logistyczne z uwzględnieniem nowoczesnych form i metod zarządzania....
56,58  62,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,42 
55,61  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,29 
Podręcznik wprowadza w podstawowe zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym przedsiębiorstwie. W przystępny sposób scharakteryzowano w nim system zarządzania zasobami ludzkimi, głównie pod kątem takich funkcji, jak: analiza pracy, wartościowanie pracy, planowanie zasobów ludzkich, analiza zasobów ludzkich, dobór, kształcenie i szkolenie, ocenianie, wynagradzanie, rozwój indywidualny, kształtowanie warunków pracy, zbiorowe stosunki pracy wraz z partycypacją pracowniczą, zwalniani...
43,85  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,05 
Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfik...
26,06  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,94 
„Celem tej książki jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat zarządzania zmianą w jak najbardziej przystępny sposób”. (rozdz. I, str. 9) Publikacja została pomyślana i przygotowana jako zwięzły i praktyczny przewodnik dla managera, który stoi u progu zmian w firmie. Jej celem jest wsparcie go w zrozumieniu, z czym przyjdzie mu się zmierzyć w najbliższej przyszłości oraz na co powinien zwrócić uwagę, by zaplanowana zmiana, a w raz z nią często jego kariera, nie legły w gruzach. Książka zo...
29,57  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,33 
Zarówno lilie wodne, jak i wielu menedżerów to „osobniki bardzo ekspansywne”. Ponieważ chłoną z podłoża ogromne ilości substancji odżywczych, wykazują skłonność do niszczenia własnej przestrzeni życiowej. Masowe zwolnienia, skandale korupcyjne, kryzysy finansowe oraz coraz większa przepaść między biednymi i bogatymi mocno nadwerężyły zaufanie do osób zawiadujących gospodarką. Daniel Goeudevert, który przez wiele lat był wysoko postawionym menedżerem w przemyśle motoryzacyjnym, zagląda za błys...
32,60  37,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,40 
ROGER CONNORS oraz TOM SMITH są współzałożycielami firmy Partners In Leadership, Inc., znanej na całym świecie z prowadzenia szkoleń na temat odpowiedzialności. Mając ponad siedmiuset klientów w pięćdziesięciu sześciu krajach, każdego roku szkolą dziesiątki tysięcy osób, przekazując im wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji odpowiedzialności zawartych w Zasadzie Oz. CRAIG HICKMAN jest współautorem międzynarodowych bestsellerów: Creating Excellence oraz Mind of a Manager, Soul of a Leader i wielu...
35,93  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,97 
Jak inwestować i budować nowoczesną firmę? Ray Dalio, biznesmen, szef największego na świecie funduszu hedgingowego Bridgewater Associates, nazywany jest "Stevem Jobsem inwestowania. W "Zasadach" opisuje swoją drogę kariery, dzieląc się z czytelnikiem doświadczeniem i nowatorskimi metodami pracy, które zapewniły mu sukces. Jego rady zainspirowały takie tuzy biznesu jak np. Bill Gates. Dla szukających swojej drogi w biznesie to lektura obowiązkowa. Ray Dalio nazywany jest Stevem Jobsem inwestowan...
50,77  54,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,22 
Richard Templar powraca po raz kolejny tym razem po to, by uczyć bogacenia się. W swoim niezrównanym, nieco kpiarskim stylu przedstawia proste, złote zasady tworzenia i pomnażania majątku. „Zasada bogactwa” to analiza zachowań, sposobów myślenia, stylów życia oraz finansowego know-how, które pozwolą ci wkroczyć na drogę wiodącą ku materialnemu powodzeniu....
25,69  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,21 
Jest to pierwsza i najważniejsza książka tzw. szkoły austriackiej, której autor urodził się w Nowym Sączu, a doktoryzował na krakowskiej Alma Mater. Menger Zasadami dokonał przewrotu Kopernikańskiego w ekonomii. Książka zmieniła spojrzenie na współczesną ekonomię, a jej autor uchodzi, coraz częściej, za najwybitniejszego ekonomistę w dziejach. Ironią jest to, że nawet dzisiaj, po tylu latach, praca Mengera wabi swoją świeżością spojrzenia, jest odkrywcza, a jej logika przystępna i jakże zdrowo ...
60,12  75,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,88 
W książce zaprezentowano zagadnienia z zakresu organizacji systemu rachunkowości funduszy inwestycyjnych. Omówiono ogólne zasady rachunkowości wynikające z ustawy o rachunkowości, jak i szczególne wynikające z pozostałych przepisów, które dotyczą prowadzenia tego typu instytucji. Opisano zasady organizacji sprawozdawczości finansowej i okresowej oraz zaprezentowano poszczególne elementy sprawozdania finansowego funduszy....
34,56  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,44 
Poznaj metody działania najlepszych Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy Intel, Microsoft i Apple które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieś...
34,09  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,81 
W książce Autor próbuje wyjaśnić przyczyny obecnego rozwarstwienia społecznego, przede wszystkim osłabienia klasy średniej. Obecnie, przynajmniej w krajach rozwiniętych, ta właśnie klasa ulega osłabieniu. Proces ten jeszcze nie dotknął krajów rozwijających się, ale można się obawiać, że wkrótce tam też się pojawi. Przykłady idą od góry, czyli z krajów ze światowej czołówki. Statystyki są tu niepokojące, ale jeszcze gorzej jest z analizą źródeł i procesów prowadzących do pogłębiających się różnic...
39,69  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,21 
53,45  58,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,55 
Ryzyko kredytowe towarzyszy nieodłącznie działalności bankowej. Tradycyjne podejście do oceny ryzyka kredytowego polega na stosowaniu analizy dyskryminacyjnej i regresji logistycznej w modelach kredytowych. Publikacja skierowana jest do osób, które zajmują się budową modeli kredytowych w instytucjach finansowych, jak również innych, chcących poszerzyć wiedzę w zakresie analizy przetrwania, a następnie wykorzystać ją w praktyce. ...
44,78  62,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,42 
Książka podejmuje jeden z kluczowych dla rozumienia i prognozowania procesów ekonomicznych problem modelowania zachowań ludzkich, które nie mieszczą się w uproszczonym modelu człowieka ekonomicznego. Autorka za przedmiot swoich badań obrała zależności między elementami psychologii zachowań człowieka a podejmowanymi przez niego decyzjami ekonomicznymi zachodzącymi w sferze realnej gospodarki. Dotyczy to w szczególności jednych z najbardziej konfliktogennych sieciowych inwestycji elektroenergetycz...
80,26  98,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,74 
Współcześnie nie wyobrażamy sobie społeczeństwa, nauki i gospodarki bez dostępu do danych o zjawiskach społeczno-ekonomicznych. Rozwój informatyczny sprzyja możliwości zarówno zbierania danych, jak i ich udostępniania. Jednak wnioski wy-ciągnąć można, analizując te dane przy wykorzystaniu metod ilościowych. Podstawą są metody statystyczne. Wiedza statystyczna jest cenna w każdej dziedzinie życia. Celem analizy danych jest dostarczenie informacji, które ograniczają ryzyko przy podejmowaniu decyzj...
53,23  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,77 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.