Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
49306201597KS
-28%

Zarządzanie XXI wieku wyzwania

Peter F. Drucker

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Peter F. Drucker
Tłumacz: Agnieszka Bryndal
Liczba stron: 212
Oprawa: twarda szyta nićmi z obwolutą
Tytuł oryginału: MANAGEMENT CHALLENGES FOR THE 21ST CENTURY
Seria wydawnicza: KLASYKA ZARZĄDZANIA
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2009
Format: 19.5x26.2cm
ISBN: 9788361040842
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788361040842
Zarządzanie XXI wieku wyzwania
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,90
43,13
Oszczędzasz: 16,77

Opis

W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie być" organizacji w obecnym stuleciu. Dziś potrzebne są nowe paradygmaty zarządzania, ponieważ świat przechodzi zmiany dużo bardziej radykalne niż te w wieku dziewiętnastym i dwudziestym.
Jak pisze sam Drucker:
„Każda organizacja działa w oparciu o własną Teorię Biznesu, czyli zbiór podstawowych założeń. (..) Strategia służy przekształceniu owej własnej Teorii Biznesu w wydajność (...) w wysoce nieprzewidywalnym środowisku. (...) Ale na czym oprzeć strategię w XXI wieku, w epoce gwałtownych zmian i całkowitej nieprzewidywalności? Czy istnieją jeszcze jakieś założenia, na których można spokojnie budować strategię organizacji, zwłaszcza biznesowej? Czy są jeszcze jakieś pewniki?
Owszem. Wydaje się, że istnieje co najmniej pięć zjawisk, które można uznać za pewniki. Kłopot w tym, że są one zdecydowanie odmienne od tych, na których przywykliśmy do niedawna budować strategie”.
— Fragment książki

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.