Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Solidny plan jest najlepszą bazą genialnej improwizacji, a osiągnięcie sukcesu w przyszłości jest uwarunkowane dobrym opracowaniem teraźniejszości. Dlatego ważne, by koncepcję dotyczącą prowadzonej działalności przełożyć na język konkretnych i realnych planów techniczno-ekonomicznych, które przybiorą postać dojrzałego projektu - biznesplanu. Biznesplan stanowi podstawowy instrument wyznaczania celów gospodarczych i finansowych na okres planowany, a także jest sposobem kontroli i weryfikacji real...
58,97  72,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,03 
„Biznes po prostu” jest znakomitą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą sprawdzić się w biznesie, jak i tych, którzy już prowadzą małe firmy i szukają pomysłu na ich rozwinięcie. Adresowana jest również do przedsiębiorców, którzy osiągnęli sukces i starają się utrzymać pozycję lidera. Książka jest wyjątkową pozycją na naszym rynku. Napisana przez autora, który równie przekonująco mówi o skromnych początkach swojej kariery biznesowej, jak i o doświadczeniach kierowania jedną z największych, pry...
32,40  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,60 
Prowadzenie biznesu jest zawsze wielkim wyzwaniem. Rozwijanie firmy poprzez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. wymagająca różnorodnych umiejętności oraz ogromnej wiedzy. Najnowsza książka Leszka Czarneckiego stanowi prawdziwe kompendium wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej zarządzania trudną materią transakcji kapitałowych. Pokazuje również kiedy warto zainwestować i rozwijać się organicznie, zamiast kupować firmę już istniejącą,.Została napisana przez doświadczonego praktyka-prz...
38,00  50,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,00 
Kiedy pod koniec 2007 r. amerykański system finansowy zaczął się rozpadać, puszczając z dymem biliony dolarów, nie tylko politycy, ale i większość ekspertów, zarówno w salach uniwersyteckich jak i na stronach gazet poświęconych finansom, zgadzała się co do tego, że pomimo powagi sytuacji porównania do wielkiego kryzysu były nie na miejscu. Kilka miesięcy później podobne porównania stały się jednak wszechobecne, choćby tylko jako przesłanka dla twierdzeń, że tym razem spiralę w dół dałoby się opa...
7,20  10,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,80 
Książkę czyta się lekko, a jednocześnie z wypiekami na twarzy. Na każdej stronie czuć oddech Kamila. Treści to wartościowe, mówiące prawdę o tym jak jest u nas, a nie w wypocinach amerykańskich teoretyków od biznesu. Ważne jest to, że wiedza ta jest w stanie uratować tyłek niejednemu optymiście. Pod warunkiem, że uwierzy w tę książkę i ją przeczyta! Marcin Osman, autor książki Biznes Ci ucieka Tą książką, po raz kolejny, Kamil mnie zaskoczył. Jan M Fijor, wspólnik Kamila Cebulskiego ...
34,37  46,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,33 
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce Twój proces stawania się przedsiębiorcą będzie o wiele mniej bolesny niż w tradycyjnym biznesie. Poznaj i zastosuj praktyczne rady doświadczonego biznesmena i inwestora. Sięgnij po swoją finansową niezależność....
38,02  49,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,97 
Książka przedstawia zestaw zasad i procedur opracowania biznesplanu określany mianem modelu najlepszych praktyk, który jest wynikiem wieloletnich doświadczeń Autora. W kolejnych rozdziałach omówione zostały elementy modelu, proces konstruowania studium wykonalności i biznesplanu oraz wzajemne związki między nimi, a także plan strategiczny, marketingowy i organizacyjny. Szczególną uwagę poświęcono przygotowaniu planu finansowego projektu, w tym zasad sporządzania prognoz oraz analiz finansowych. ...
35,93  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,97 
,,Po­wiedz mi to po pol­sku" - czę­sto tak mó­wimy, gdy nie ro­zu­mie­my, co mó­wi do nas roz­mów­ca uży­wa­ją­cy skom­pli­ko­wa­ne­go, fa­cho­we­go bi­zne­so­we­go ję­zy­ka. Czy­tel­nik znaj­dzie w książ­ce od­po­wiedź na kil­ka­dzie­siąt py­tań z po­mo­cą któ­rych bę­dzie mógł po­znać pod­sta­wo­we za­gad­nie­nia po­moc­ne w stwo­rze­niu bi­zne­spla­nu i sa­mo­dziel­nie przy­go­to­wać plan wła­sne­go przed­się­wzię­cia.W książ­ce przed­sta­wio­no stan­dar­dy spo­rzą­dza­nia bi­zne­spla­nów, pr...
22,97  31,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,93 
"Powiedz mi to po polsku" - często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego, biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań, z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia. W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagającyc...
50,77  62,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,23 
Książka stanowi przewodnik po problematyce związanej z opracowaniem biznesplanu. Jego podstawowym celem jest ułatwienie czytelnikowi przygotowania dokumentu, który będzie zawierał logiczny i spójny opis pomysłu na prowadzenie działalności gospodarczej, przedstawiał jego podstawowe założenia oraz sposoby ich realizacji.Biznesplan jest narzędziem, które pozwoli realistycznie ocenić wykonalność planowanego przedsięwzięcia oraz określić warunki, których spełnienie jest konieczne na etapie jego wdroż...
30,33  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,57 
So­lid­ny plan jest naj­lep­szą ba­zą ge­nial­nej im­pro­wi­za­cji, a osią­gnię­cie suk­ce­su w przy­szło­ści jest uwa­run­ko­wa­ne do­brym opra­co­wa­niem te­raź­niej­szo­ści. Dla­te­go waż­ne jest, by kon­cep­cję do­ty­czą­cą pro­wa­dzo­nej dzia­łal­no­ści prze­ło­żyć na ję­zyk kon­kret­nych i re­al&s...
54,88 
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor, bazując na bogatych własnych doświadczeniach wyniesionych z wieloletniej praktyki doradczej, jak również znajomości planów finansowych opracowywanych przez najlepsze krajowe i zagraniczne firmy konsultingowe, które wielokrotnie opiniował i recenzował, wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu...
30,32  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,58 
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona sprawiła, że wkraczanie na rynki światowe odbywa się w sposób wcześniej niewyobrażalny. Niewyobrażalna okazuje się też intensywność rywalizacji: szybkość jest ważniejsza od efektywności, a wszystko przebiega w warunkach niepewności i wysokiego ryzyka. Blitzscaling...
40,72  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,28 
Bitcoin i inne kryptowaluty na dobre zagościły w powszechnej świadomości, jednak większym osiągnięciem wydaje się technologia, która dała im twarde podstawy. Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. Prawdopodobnie zostanie piątym nowatorskim paradygmatem obliczeniowym po komputerach typu mainframe, pecetach, internecie i mobilnych sieciach społecznościowych. Okazuje się to jasne, jeśli uświadomimy sobie, czym w istocie jest łańcuch bloków: publicznym rejestrem, który może się stać ogólnoświatową, ...
35,02  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,88 
69,50  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 29,50 
W ostatnim dziesięcioleciu Stany Zjednoczone stały się arena klasycznego konfliktu pomiędzy siłami przedsiębiorczego kapitalizmu a siłami instytucji gospodarczego i politycznego establishmentu przypisującymi sobie coraz większą cnotę, wiedzę i pozycję polityczną. Pierwsza z nich odżywia się zyskami z przedsiębiorczości powstającymi w dobrowolnym procesie wymiany, druga żyje z ekonomicznych rent, regulacji i przywilejów danych jej przez Departament Skarbu, FED i Biały Dom. Z żadnego innego obszar...
56,66  77,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,34 
Wydane w 1776 roku Bogactwo narodów Adama Smitha było pierwszą pracą w całości poświęconą ekonomii politycznej. Dzisiaj uchodzi za najbardziej wpływową książkę wszech czasów, a jej autor zyskał tytuł ojca klasycznej ekonomii. Uczynił dla tej dziedziny tyle samo, co Darwin dla nauk biologiczno-fizycznych. Karen McCreadie interpretuje tę inspirującą książkę na potrzeby współczesnych finansów, ekonomii i biznesu, a ponadczasowe idee Smitha ilustruje przykładami z dwudziestego pierwszego wieku. W ...
26,52  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,38 
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstualnym. Proponuje bowiem Państwu szeroki wachlarz narracji biznesowej, wyjaśniając znaczenie funkcjonujących w tej współcześnie ważnej dziedzinie terminów. Zawiera około 5 000 pojęć i terminów, używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są to zat...
35,28  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,72 
75,82  95,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,18 
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga g...
32,16  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,74 
Agnieszka Brukszo ekonomistka, strateg biznesu i międzynarodowy certyfikowany coach z dyplomem londyńskiej The Coaching Academy oraz akredytacją ICF. Ekspert w zakresie komunikacji i przywództwa. Swoje doświadczenie w osiąganiu sukcesów i pracy z ludźmi czerpie z 20 lat kariery w międzynarodowych korporacjach (IKEA, Coty, Statoil), gdzie pełniła funkcje zarządcze w działach marketingu i strategii zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie, we własnej firmie BrandU, na bazie autorskiego programu...
26,57  36,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,33 
Ty też zacznij zarabiać w sieci! Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota, do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces. Kiedyś, żeby rozpo...
13,69  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,31 
54,05  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,95 
Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa „zaufanie” ma w ogóle sens w odniesieniu do „finansowych graczy”? Książka w zaskakujący dla wielu sposób udowadnia, że tak, zaufanie ma znaczenie na rynkach finansowych. Autorka wspiera to stwierdzenie wynikami badań, przeprowadzonych na polskim rynku kapitałowym. Książka ukazuje się serii wydawanej wspólnie przez Poltext oraz Instytut Zarządzania Wartością SGH....
31,98  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,92 
Budowanie lepszego biznesu z użyciem metody LEGO(R) SERIOUS PLAY(R) oferuje kreatywne podejście do innowacji i zwiększania wydajności biznesowej poprzez skupienie się na wykorzystaniu zabawy w celu uwol-nienia potencjału ludzkiego w obrębie organizacji. Oparta na wieloletnich badaniach książka Pera Kristiansena i Roberta Rasmussena, dwóch pierwszych mistrzow-skich trenerów metodologii LEGO SERIOUS PLAY, jasno pokazuje, jak metoda ta jest w stanie rozwijać zespoły, ludzi i relacje oraz docelowo u...
68,43  89,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,56 
Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. ...
86,57  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,43 
Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony - podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu. Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: "Czeg...
32,93  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,97 
Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika...
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
186,48  259,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 72,52 
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie, a dobrych pracowników… w terenie! Dlaczego warto integrować, motywować i szkolić zespoły w terenie otwartym, a nie w sali konferencyjnej? Powód jest prosty: zajęcia terenowe są bardziej skuteczne. Psychologowie już kilkadziesiąt lat temu dowiedli, że trudne lub nietypowe sytuacje jednoczą ludzi wobec wspólnego problemu, przyspieszają proces uczenia się i zwiększają szansę na zapamiętanie zdobytej wiedzy. A powstała między uczestnikami szkolenia więź ...
14,00  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,90 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.