Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Budowanie marki miasta
-13%

Budowanie marki miasta

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Liczba stron: 352
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788326494345
Budowanie marki miasta
Cena sugerowana przez wydawcę:
99,00
86,57
Oszczędzasz: 12,43

Opis

Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.