Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Kryzys jest pojęciem, które kojarzy się zarówno z problemami osobistymi, jak i organizacyjnymi, państwowymi czy nawet globalnymi. Współczesna rzeczywistość sprzyja powstawaniu kryzysów, a zagrożenie nimi dotyczy wszystkich. Zasadniczym celem publikacji jest analiza zarządzania w warunkach, jakie wywołane są przez sytuacje kryzysowe, zarówno w skali makro, jak i mikro. Zakres opracowania obejmuje zagadnienia, z którymi można spotkać się w różnych sferach życia: w sytuacjach prywatnych, w organiza...
62,25  76,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,75 
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do po...
50,20  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,80 
Kryzys jest pojęciem, które kojarzy się zarówno z problemami osobistymi, jak i organizacyjnymi, państwowymi, czy nawet globalnymi. Współczesna rzeczywistość sprzyja powstawaniu kryzysów, a zagrożenie nimi dotyczy wszystkich. Zasadniczym celem publikacji jest analiza zarządzania w warunkach, jakie wywołane są przez sytuacje kryzysowe, zarówno w skali makro, jak i mikro. Zakres opracowania obejmuje zagadnienia, z którymi można spotkać się w różnych sferach życia: w sytuacjach prywatnych, w organiz...
44,23  54,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,77 
Prezentowany podręcznik zawiera usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych realizowanych przez autora na uczelniach wyższych i kursach dla kadry kierowniczej w różnych organizacjach sektora publicznego, wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych. Opracowanie może stanowić podstawę do programowania zajęć dydaktycznych w zakresie problematyki obejmującej różne dziedziny sektora publicznego, a załączone materiały po...
37,86  50,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,14 
Podręcznik przedstawia usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych i wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych. Opracowanie jest dostosowane do potrzeb dydaktycznych na studiach realizujących podstawy zarządzania, określa strukturę i treść programu kształcenia na pierwszym roku studiów. Załączone materiały pomocnicze podnoszą walory praktyczne podręcznika dla wykładowców i studentów. Jednocześnie opracowanie to m...
52,94  58,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,06 
Chcielibyśmy poinformować, że w naszym sklepie internetowym nie ma jeszcze opisu produktu Zarządzanie w pedagogice kulturze i sztuce. Pracujemy intensywnie nad uzupełnieniem opisu Zarządzanie w pedagogice kulturze i sztuce i jak najszybszym udostępnieniem go na stronie sklepu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z brakiem pełnej informacji o produkcie. Jeśli mają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące produktu, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Dziękuj...
40,36  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,64 
Publikacja stanowi unikalny zbiór dydaktycznych studiów przypadków polskich organizacji: małych, średnich i dużych polskich firm oraz podmiotów sektora publicznego i pozarządowego. Studia przypadków to jedna z najskuteczniejszych technik uczenia się zarządzania pozwala wcielić się w rolę faktycznych decydentów, w rzeczywistych sytuacjach, w konkretnym, znanym nam kontekście. Na polskim rynku wydawniczym dotychczas brakowało profesjonalnych case studies przygotowanych we współpracy z praktykami, ...
45,52  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,38 
Monografię wydano z okazji jubileuszu 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesora Wiesława Waszkielewicza.Zakres prezentowanych w publikacji zagadnień jest obszerny - od zarządzania strategicznego po operacyjne, od uwarunkowań rozwoju przedsiębiorstw w gospodarce globalnej po ich zrównoważony rozwój, od innowacji stymulujących rozwój społeczno-gospodarczy po zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. Wielowątkowość pracy unaocznia zmiany, jakim w swoim rozwoju podlegają przedsiębiorstwa, a...
44,75  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,25 
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
82,87  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,13 
52,94  58,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,06 
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpow...
53,23  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,77 
Publikacja jest zwartym opracowaniem przedstawiającym procesy projektowania i realizacji inwestycji budowlanych w świetle ich wartości. O ile dostępna literatura opisuje elementy wchodzące w skład procesów związanych z projektowaniem lub realizacją, o tyle brakuje kompleksowego ujęcia inwestycji i jej wartości w cyklu jej życia. Celem publikacji jest dostarczenie osobom, które realizują wybrane funkcje zarządzania inwestycją budowlaną, całościowego spojrzenia na projektowany i realizowany obiekt...
98,16  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,84 
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie m...
47,84  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,16 
Zagadnienia szczegółowo opisane w kolejnych rozdziałach niniejszej monografii i wskazują na bardzo dużą złożoność i różnorodność wyzwań, którym muszą stawić czoła zarządzający współczesnymi organizacjami w dobie globalnej gospodarki rynkowej. Procesy konsolidacyjne i globalizacyjne skutkują z jednej strony wieloma ułatwieniami w obrocie gospodarczym i przepływie kapitału oraz powodują znaczące obniżenie kosztów działalności. Natomiast z drugiej strony generują wiele nowych typów ryzyka, które ni...
23,96  31,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,54 
46,43  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,47 
Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja naukowa dorobku zarządzania wiedzą i zarządzania projektami oraz w rezultacie opracowanie oryginalnej, naukowej i praktycznej koncepcji zarządzania wiedzą projektową. W opracowaniu Czytelnik znajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Czy i w jaki sposob zarządzanie projektami może czerpać z instrumentarium zarządzania wiedzą? W jakim stopniu dostrze...
62,05  68,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,95 
Współpraca pomiędzy organizacjami w ramach sieci i klastrów obejmuje wiele obszarów, w tym obszar kreatywności, a więc umiejętności tworzenia nowych, niespotykanych do tej pory rozwiązań. Zjawisko to zostało przebadane w klastrach kreatywnych, czyli klastrach działających w sektorach kreatywnych i kultury. W monografii przedstawiono wyniki badań dotyczących tworzenia i przekazywania wiedzy, prowadzonych w sieciach i klastrach w Polsce oraz krajach UE. Wyjaśnienie teoretyczne współpracy sieciowej...
50,77  62,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,23 
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią znaczącą część sprzedaży. Firmy typu born global przeczą klasycznym teoriom internacjonalizacji, które mówią o procesie stopniowego, wieloetapowego angażowania się na rynkach zagranicznych. Mimo wielu lat badań, temat zarządzania wiedzą w tych organizacjach pozostaje nadal słabo zbadany, zwłaszcza przy wykorzystaniu pogłębionych metod jakościowych. Książka...
26,33  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,67 
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są dość złożone i mają podłoże zarówno społeczne, ekonomiczne, jak i obyczajowe. Trend senioralizacji społeczeństwa, który już dawno został zauważony przez marketing, sprzedaż i reklamę, w zarządzaniu wiedzą jest wciąż zjawiskiem wymagającym szczegółowego badani...
47,65  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,25 
Monografia jest zaplanowanym rezultatem projektu badawczego Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju - empiryczna weryfikacja na przykładzie województwa małopolskiego". Celem zespołu badawczego było powiązanie trudnego procesu zmian społeczno-gospodarczych, zachodzących bardzo wolno na obszarach wiejskich z nowoczesnymi koncepcjami zarządzania obecnymi w najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstwach. Zarządzani...
98,16  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,84 
Na zarządzanie wiedzą można patrzeć zarówno z perspektywy makro, czyli gospodarki, jak i mikro, czyli przedsiębiorstw. Przyjęcie w książce perspektywy mikro oznaczało skoncentrowanie się na zbadaniu teoretycznych i empirycznych współzależności zachodzących między poziomem wiedzy w zakresie kreowania relacji z klientami posiadanej przez przedsiębiorstwa sektora ubezpieczeń, czyli krajowe zakłady i towarzystwa ubezpieczeń, a uzyskiwanymi przez nie wynikami finansowo-ekonomicznymi. Zarządzanie wied...
53,96  71,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,04 
W dobie turbulentnego i coraz mniej poddającego się predykcji otoczenia, jak również konkurencji o ograniczone i często nieimitowane zasoby szczególnego znaczenia nabiera potrzeba kreowania pożądanego wizerunku organizacji publicznej. Konstatacja ta odnosi się także do wizerunku pracodawcy samorządowego. Pozyskanie oraz utrzymanie zdolnych pracowników stanowi przejaw dbałości o zasoby ludzkie. To dzięki zaangażowaniu oraz kreatywności urzędników samorządowych można skutecznie osiągać zakładane c...
34,11  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,79 
107,99  129,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,01 
Zarządzanie wynagrodzeniami w.2 2015
84,35  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,65 
57,75  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,25 
(...) Au­to­rzy pod­ję­li ''be­ne­dyk­tyń­ski'' wy­si­łek prze­stu­dio­wa­nia bar­dzo licz­nych pu­bli­ka­cji, głów­nie z okre­su ostat­nich 15 lat, i bar­dzo rze­tel­nie w swo­im tek­ście przed­sta­wi­li naj­waż­niej­sze re­flek­sje dla tych dzia­łów wie­dzy o za­rzą­dza­niu za­so­ba­mi ludz­ki­mi, któ­re sta­no­wią pod­sta­wo­wy ka­non aka­de­mic­kich pro­gra­mów i pod­ręcz­ni­ków te­go przedmio­tu w Pol­sce. (...) Jest to książ­ka dla stu­den­tów, któ­rzy pra­gną zgro­ma­dzić wie­dzę o tym, j...
48,32  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,68 
Człowiek jest istotą złożoną, a jego zachowania zmieniają się pod wpływem zdobywanych doświadczeń oraz związków z otoczeniem. Dlatego też badanie i opisywanie zachowań ludzkich jest procesem ciągłym i nieskończonym. Człowiek, bowiem, zmienia swoje postawy i reakcje pod wpływem przeobrażeń zachodzących w otoczeniu, a otoczenie zmienia się pod wpływem działalności człowieka. Jednostkę ludzką, jej motywacje, sposoby funkcjonowania i procesy twórcze można, więc w toku jej rozwoju poznawać, ale nigdy...
61,50  72,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,50 
Napisane przez światowej klasy specjalistów z dziedziny zarządzania ludźmi, Zarządzanie zasobami ludzkimi prezentuje idee i techniki, dzięki którym menedżerowie będą mogli odkryć prawdziwy potencjał tkwiący w ich najcenniejszym majątku – ludziach....
30,96  43,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,04 
58,93  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,07 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.