Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz coraz większą frustrację. Twój biznes niby się jakoś kręci, ale... właśnie, tylko jakoś. A Ty? Czujesz się jak strażak. Non stop tylko gasisz pożary wywołane przez Twoich pracowni...
20,71  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 38,29 
"Aby patrzeć inaczej na świat, najpierw spójrz na człowieka w lustrze" śpiewał król muzyki pop Michael Jackson. Zacznijmy od samego początku, tzn. od dołu. Spójrz tam - co widzisz? Jakie masz na sobie buty? Buty to temat rzeka! Czy słyszałeś o kolekcjonerkach butów? Podobno Victoria Beckham ma ich w swojej szafie ponad 8 tys! A taki Sokrates wierzył, że człowiek mądry będzie wiódł intensywne, ale minimalistyczne życie. Sam nie nosił nawet butów; jednakże stale ulegał czarowi targu i często tam c...
23,55  32,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,45 
Każdy pracownik na linii produkcyjnej powinien wiedzieć, w jaki sposób poprzez realizację swoich zadań przyczynia się do realizacji celów całej organizacji. Przekazanie odpowiedzialności w ręce pracowników bezpośrednio produkcyjnych i uprawnienie ich do samodzielnego podejmowania decyzji prowadzi do wzrostu zaangażowania, poczucia odpowiedzialności i w rezultacie do mobilizacji, by osiągali jak najlepsze wyniki. Z uwagi na silną korelację pomiędzy pracownikiem, maszyną, którą operuje, i jakością...
51,43  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,57 
W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do podporządkowania interesariuszy swoim celom. Siła tej iluzji okazuje się bardzo skuteczna, dlatego tak często znajduje zastosowanie w życiu społecznym. Czy jednak fakt, że wielu ludzi ulega iluzorycznej sile mitów, może być usprawiedliwieniem dla tych, którzy to cynicznie wykorzystują? Publikacja jest adresowana do...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Zawiera oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów zachodzących we współczesnych organizacjach. Podjęły one wysiłek analitycznego i konstruktywnego wglądu w te zjawiska, a także wykazały się intuicją i umiejętnością dostrzegania bieżących wyzwań stojących przed organizacjami z różnych sektorów i branż. Z recenzji dra hab. Adriana Lubowieckiego-Vikuk, pro...
40,54  46,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,66 
Środowisko pracy jest miejscem, w którym większość ludzi spędza znaczną część swojego życia. Dla wielu z nich praca stanowi nie tylko źródło utrzymania, ale wręcz swoiste centrum życiowe. Budowanie więc prawidłowej atmosfery w miejscu pracy, wolnej od strachu i upokorzeń, w poszanowaniu dóbr osobistych stron stosunku pracy, leży w interesie nie tylko pracodawców, ale również pracowników. W publikacji omówione zostały zagadnienia związane z mobbingiem i dyskryminacją w stosunkach pracy. Te dwa ...
41,07  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,93 
Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: - menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; - osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; - pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w ...
25,13  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,77 
Instytucje edukacyjne w Polsce się w ostatnich latach charakteryzują dynamicznym rozwojem. To powoduje konieczność zmian w strukturach organizacji i, co za tym idzie, modyfikację podejścia do zarządzania systemami informacyjnymi. Bezpieczeństwo tych organizacji w większości non profit (szkoły publiczne) staje się jednym z ważniejszych wyzwań dla kadr menedżerskich uczelni. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w tych organizacjach jest problemem wielowymiarowym i stanowi interesujący obszar dla...
23,96  27,30 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,34 
W publikacji dokonano przeglądu sposobów szacowania ksztu kapitału własnego i obcego, wskazując ograniczenia i mozliwości stosowania poszczególnych metod w branżach specyficznych, do jakich nalezy górnictwo. Takie branże wymagają nowego podejścia i stworzenia nowych rozwiązań. Zaproponowane przez Autorkę modele kalkulacji kosztu kapitału stwarzają możliwość efektywnego zarządzania kapitałem i kotem kapitału w górnictwie. Wykorzystanie zaproponowanych modeli pozwoli na bardziej realne spojrzenie ...
45,43  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,57 
77,81  95,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,19 
35,28  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,72 
Od mechanizmów motywacji odpowiednio wplecionych w system zarządzania i kreowania twórczych emocji ? jak pisze Autor we wstępie do swojej książki zależą nie tylko efekty pracy, ale także zdrowie, szczęście i kreatywność każdej jednostki czy to indywidualnie, czy też wpisanej w określoną społeczność. Tworzenie odpowiednich systemów motywacji obudowanych w mechanizmy aktywizacji i angażowania powinno być priorytetem władz każdego szczebla i rodzaju. Opracowanie planów mechanizmów, które byłyby w s...
36,07  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,93 
W książce Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Omawiam kluczowe obszary oddziaływujące na motywację, m.in. komunikację interpersonalną, pracę zespołową, zarządzanie konfliktem oraz przywództwo. Książka stanowi próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: Co motywuje ludzi do działania? Jak otoczenie organizacji...
48,32  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,68 
W nowej gospodarce gospodarce opartej na wiedzy, ludzie stanowią najważniejszy zasób, któremu przypisuje się rolę animatora i kreatora konkurencyjności. Przez pracowników firma dociera do klientów, a szanowani pracownicy, szanują klientów, którzy czując się docenieni pozostają wierni firmie, a to ma bezpośrednie przełożenie na zysk firmy i jej akcjonariuszy. Właściwe postępowanie z pracownikami jest warunkiem, aby chcieli oni uruchomić cały swój potencjał, wykazać się kreatywnością i pełnią pomy...
47,91  63,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,09 
(...) Autorka podjęła aktualny i ważny problem dotyczący różnorodności pokoleniowej w aspekcie motywowania, budowania zaangażowania i lojalności pracowników. Problematyka ta jest przedmiotem badań naukowych, ale ma również bardzo ważne znaczenie w praktyce zarządzania. Należy zatem pochwalić Autorkę za podjęcie badań i chęć wzbogacenia dorobku naukowego w tym obszarze. (...) Materiał empiryczny, który jest bardzo bogaty, został przetworzony z wykorzystaniem narzędzi statystycznych i ekonometrycz...
72,08  88,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,92 
PIENIĄDZE TO NIE WSZYSTKO! JAK MOTYWOWAĆ PRACOWNIKÓW? Książka to swoisty przewodnik dla menedżerów poszukujących sposobów aktywizowania swoich podwładnych. Zawiera wiele praktycznych studiów przypadków, które menedżerowie mogą wykorzystać w codziennej pracy. Z RECENZJI: To książka, w której każdy, kto po nią sięgnie, znajdzie dla siebie bardzo cenne wskazówki: jak motywować samego siebie do stałego rozwoju, jak motywować innych, aby sami rozumieli swoją motywację do pracy i chęci angażowania się...
41,20  56,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,80 
23,72  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,28 
To niesamowite, że wszystko, co zaczynamy robić, ma swoje źródło w naszej głowie. Człowiek, aby tworzyć nowe rzeczy, potrzebuje inspiracji, pomysłów, ale także odpowiedniego podejścia i sposobu myślenia. Jeśli tak jest, czym zatem jest przedsiębiorczość i czy można się tego nauczyć? Jak to jest, że wiele osób zakłada firmy, ale tylko nieliczni osiągają większe sukcesy. Pytanie, co oni robią inaczej? W końcu jedni i drudzi podejmują działanie (które jest najważniejszym czynnikiem, bo bez niego ża...
29,36  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,54 
BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni? To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Łada Drozda pisze o pracy szkoleniowca i coacha w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swojej pracy. To nie jest podręcznik jak zostać szkoleniowcem lub coachem. Dowiesz się: - czym jest szkolenie i coaching, - kim jest szkolen...
23,34  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,56 
Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje na nowo, co to znaczy zrozumieć świat, odnieść sukces w zawodzie, współtworzyć rzetelne i sprawiedliwe społeczeństwo, umieć wykrywać nonsensy i wpływać na innych. Powołując się na przykłady od Hammura...
38,00  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,90 
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę - a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych ...
41,35  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,55 
Ocenianie profesjonalne - rzetelne, trafne i sprawiedliwe - Funkcje, cele i najważniejsze formy ocen pracowniczych - Dokładna analiza pułapek w procesie oceniania - Oceny motywujące i demotywujące pracowników - Prawidłowy proces porozumiewania się i prowadzenia rozmów oceniających - Związki oceniania z osobowością i potrzebami pracowników - Typologie menedżerów, pracowników i organizacji Pomocne studia przypadków "Ludzie są najważniejszym zasobem firmy" - to truizm z lubością powtarzany przez ni...
40,72  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,18 
30,33  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,57 
Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie również emocjo...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w k...
35,47  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,53 
Próba rozwiązania problemu niedopasowania systemów informacyjnych do wymagań controllingu w przedsiębiorstwie Statystyczno-ekonometryczne metody prognozowania przychodów Wykorzystanie promocji i reklamy w controllingu działalności marketingowej w przedsiębiorstwie usługowym - hotelu Premie jako element systemu motywacyjnego w controllingu Zastosowanie wybranych narzędzi controllingu finansowego w procesie kształtowania struktury kapitału przedsiębiorstwa Raportowanie wyników w spółce ABC Manufac...
27,36  36,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,64 
Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Adresowany jest do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, a także do praktyków, którym podstawowa wiedza o organizacji jest niezbędna. Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: zrozumienie złożoności świata organizacji; uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmienny...
64,71  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,29 
Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Jest on adresowany do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, jak również do praktyków, którym podstawowa wiedza o organizacji jest niezbędna. Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji, - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji ...
49,14  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,86 
Podręcznik obejmuje dwa przedmioty wchodzące w skład minimum programowego studiów na kierunku Zarządzanie podstawy zarządzania i zachowania organizacyjne. Nauka o zarządzaniu jest w większym stopniu refleksją na temat problemów zarządzania, aniżeli zbiorem reguł i praktycznych wskazówek do wykorzystania w praktyce. Problematyka zachowań organizacyjnych uważana jest współcześnie za jeden z podstawowych przedmiotów studiów menedżerskich. Pytania i zagadnienia do dyskusji, zamieszczone po każd...
35,93  40,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,02 
Rośnie złożoność przedmiotu i problemów zarządzania i jednocześnie rozdrobnienie oraz rozproszenie nauk o zarządzaniu. Mają one status drugorzędnych "nauk praktycznych", ustępują ekonomii, politologii, socjologii i in. oraz ich kombinacjom. Jednocześnie praktyka zarządzania ponosi spektakularne porażki, nie osiągając oczekiwanej sprawności na założonych poziomach. Jedną z przyczyn jest niedostatek syntez w naukach o zarządzaniu. Praca wraca do przedmiotowego dyskursu. Diagnozując stan ...
98,28  120,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,72 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.