Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Wiem, na czym i gdzie stracisz pieniądze, ale wiem też, gdzie je zarobisz! Możesz uczyć się na moich błędach...Skoro sięgnąłeś po tę książkę, prawdopodobnie słyszałeś o wolności finansowej i przychodzie bez pracy, czyli o tak zwanym przychodzie pasywnym. Być może tak jak ja chcesz zmienić swoje życie, zostać rentierem i inwestorem. Kilka lat temu oddałbym wiele za taką książkę. Zaoszczędziłbym sobie i przyjaciołom co najmniej 5 milionów złotych i nie wpadłbym w największe emocjonalne bagno w moi...
37,96 
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. Ta zmiana zaczęła się w drugiej połowie XX wieku, kiedy to ważnymi czynnikami rozwoju gospodarczego stały się wiedza i innowacje, w tym innowacje technologiczne i komunikacyjne. Książka ukazuje genezę i czynniki now...
29,19  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,71 
Publikacja poświęcona nowoczesnym metodom zarządzania umożliwiającym podejmowanie optymalnych decyzji dzięki wykorzystaniu dostępnych informacji oraz danych, narzędzi do rozwiązywania złożonych zagadnień decyzyjnych oraz przewidywania i oceny poziomu ryzyka. Książka stanowi kompendium wiedzy dla: - personelu wojskowego i cywilnego, zajmującego się planowaniem i realizacją rozwoju sił zbrojnych, - kadry średniego oraz wyższego szczebla kierowniczego i dowódczego resortu obrony narodowej, uczestni...
73,71  90,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,29 
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego rok temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 115 raportów z badań przeprowadzonych w niemal wszystkich ośrodkach naukowych w Polsce w 2019 r. w dwunastu obszarach tematycznych: innowacyjności procesów i produktów, zarządzania organizacjami i zespołami ludzkimi, efektywności i produktywności przedsiębiorstw, organizacji i zarządzania produkcją, inżynierii procesów wytwarzania, cyfryzacji produkcji, zarząd...
79,48  99,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,42 
Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje. Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych choć często błędnie pojmowanych ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sek...
38,61  56,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,29 
Książka Elokwentna, wyjątkowa, ponadczasowa, wzorcowa, klasyczna.
8,14  10,71 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,57 
<P>Gratulacje! Awansowałeś i w końcu to TY jesteś szefem. Jako świeżo upieczony menedżer możesz się zastanawiać, jak dobrze kierować innymi. Od czego zacząć? Ta książka oferuje wypróbowane rady, które pomogą ci odnieść sukces w nowej roli. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące wszystkich aspektów zarządzania i przewodzenia: jak motywować, delegować zadania, być coachem, zarządzać czasem, dokonywać okresowych ocen, zatrudniać i zwalniać pracowników.</P><P>"Nie ma nic bardziej praktycznego od...
31,00  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,90 
Być wielkim szefem nie jest dziś łatwo. Jeśli szukasz praktycznych i oryginalnych wskazówek, jak znaleźć najlepszych pracowników, albo jak sobie radzić w trudnych stosunkach z podwładnymi, to sięgnij do tej niezwykłej książki. Nie będziesz zawiedziony, gdyż Fox jest arcy-mistrzem niekonwencjonalnego spojrzenia na biznes. Przedstawione tu prawdziwe historie oraz rady, uzyskane od najbardziej wpływowych i najwyżej cenionych szefów w Ameryce, będą odświeżające nie tylko dla twojego intelektu, ale i...
25,78  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,22 
Żyć bogatszym życiem! Któż nie chciałby jak najlepiej wykorzystać czasu, jaki został mu tutaj dany? Jedną trzecią tego czasu przesypiamy, przynajmniej jedną trzecią pracujemy i zajmujemy się swoją rodziną, a jeśli mamy szczęście, resztę poświęcamy na rekreację, kulturę, rozwój duchowy, czy zwykłe leniuchowanie. Zbyt wielu ludzi wiedzie nudne, bezbarwne życie, oddając się pracy, która nie daje im żadnej satysfakcji, a czas wolny trwoniąc na bezsensowne, bezproduktywne zajęcia. W niniejszej książc...
22,04  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,96 
Kolejny tytuł z serii The best of DALE CARNEGIE Postępuj zgodnie z podstawowymi zasadami skutecznej komunikacji Dale Carnegie’go. Jeśli będziesz w tym konsekwentny wówczas wykształcisz jakże ważną zdolność: - doskonalenia umiejętności komunikacyjnych - od codziennych rozmów, aż po prezentacje i wystąpienia publiczne - łatwego docierania z twoim przekazem do odbiorcy, co sprawi że praca zostanie wykonana szybciej i z mniejszą liczbą błędów - słyszenia tego, co mówią inni, tak aby w pełni zro...
22,04  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,96 
W przeszłości jako środków płatniczych używano wielu rzeczy: żywego inwentarza, ziarna zbóż, przypraw, muszelek, paciorków, a w dzisiejszych czasach funkcje te pełni papier. Ale tylko dwie rzeczy stanowiły prawdziwy pieniądz: złoto i srebro. Gdy papierowych pieniędzy jest zbyt dużo, wskutek czego trąca one swoja wartość, ludzie zawsze powracają do metali szlachetnych. Wiąże się to zwykle z ogromnym transferem majątku i tylko od Ciebie zależy, czy na tym skorzystasz, czy stracisz. Książka Jak ...
43,35  57,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,65 
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu,...
47,30  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,70 
Bitcoin i inne kryptowaluty to rewolucja w dziejach pieniądza i polityki monetarnej. Mimo to niewiele osób w pełni rozumie prawdziwą naturę bitcoina i jego potencjał. To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka - interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposó...
42,49  67,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 24,51 
Skuteczne biznesplany precyzują najważniejsze kwestie dotyczące przygotowanego przez Ciebie biznesu – zawierają odpowiedzi na pytania rozpoczynające się od słów: kto, co, kiedy, dlaczego i gdzie. Czytając tę książkę, zostaniesz przeprowadzony przez cały proces tworzenia skutecznego biznesplanu, począwszy od wizji Twojego biznesu, a skończywszy na biznesplanie, który zagwarantuje Ci sukces. ...
35,74  47,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,26 
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym firmom nie dawały szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiębiorców, liderów i menedżerów do sięgnięcia po szereg technologicznych rozw...
24,00  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,00 
"Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży." "Small Business News" Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mówiąc, mistrz sprzedaż...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
"Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży." "Small Business News" Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mów...
38,55  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,35 
Jak osiągnąć sukces oczywiście w biznesie to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations. Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlate...
26,68  36,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,32 
Jak PRACUJĄC MNIEJ, zarabiać WIĘCEJ PIENIĘDZY każdego dnia... Inwestowanieto Twoja reakcja może być trudna do przewidzenia. Prawdopodobnie jednak sceptycyzm i powątpiewanie będzie na pierwszym miejscu. Być może poczujesz, że to piękne hasło niestety nie jest najbardziej realne. I wiesz co? To było do przewidzenia. W przypadku 90% ludzi nasz system edukacji wykształcił wszystkie możliwe obszary oprócz jednego, jak się za chwilę dowiesz, najważniejszego: inteligencji finansowej! Ludzie są wręcz uc...
27,24  37,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,76 
Znajdziemy tu pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Autor wskazuje na tak istotne elementy sukcesu jak potęga entuzjazmu, skuteczność zachęcania klientów do kupna. Obok tego podaje sposoby pokonywania strachu, kluczowe słowa, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę i siedem złotych zasad dobijania targu....
20,97  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,03 
Dla jednych odhumanizowane giganty, w których ludzie zatracają swoją indywidualność, poczucie sensu i radość życia, współczesna forma pańszczyzny. Dla innych wymarzone miejsce pracy: niezłe pieniądze, służbowe podróże, eleganckie gabinety. Korporacje budzą skrajne emocje. Co trzeci z nas pracuje bądź pracował dla jednej z nich. Czy warto? Co daje, a co odbiera wielka firma? Jak zdobyć tam pracę i jak ją utrzymać? Jak współpracować, szefować i jak się dogadywać? - odpowiedzi na te pytania szukamy...
25,13  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,77 
Czy w twojej piersi bije serce przywódcy? Lepiej, żeby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach tylko najbardziej skupieni, skuteczni i inspirujący liderzy mają to, czego potrzeba, by zmotywować zespoły do osiągania wspaniałych sukcesów – a dziś, gdy nawigujemy po burzliwych wodach wymagających czasów, konkurencja jest ostrzejsza i bardziej zdeterminowana niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, jaki cel postawisz przed sobą, osiągnięcie szczytu będzie zależało nie tylko od tego, cz...
28,94  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,96 
Czy w twojej piersi bije serce przywódcy? Lepiej, żeby tak było. Ponieważ nawet w zwykłych warunkach tylko najbardziej skupieni, skuteczni i inspirujący liderzy mają to, czego potrzeba, by zmotywować zespoły do osiągania wspaniałych sukcesów a dziś, gdy nawigujemy po burzliwych wodach wymagających czasów, konkurencja jest ostrzejsza i bardziej zdeterminowana niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, jaki cel postawisz przed sobą, osiągnięcie szczytu będzie zależało nie tylko od tego, czy ...
27,08  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,82 
Komunikacja werbalna to podstawowa forma kontaktów między ludźmi. Może ona przebiegać w różny sposób, jednakże, bez względu na rodzaj przekazu, jeśli wiadomość nie dotrze do odbiorcy zgodnie z zamierzeniem nadawcy, to nastąpi całkowity lub częściowy brak porozumienia. Książka ta oparta jest na prostym założeniu, że za każdym razem, kiedy otwierasz usta, aby coś przekazać, musisz umieć sprzedać siebie, czyli przekonać do siebie innych. Jeśli nie potrafisz tego dokonać, twoje przesłanie może nie o...
35,93  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,97 
Do osiągnięcia sukcesu w biznesie potrzebny jest zarówno dobry pomysł, jak i skuteczny plan jego realizacji. Biznesplan dostarcza strategii, którą kierują się firmy w swojej działalności. Jest on dla przedsiębiorcy tym, czym dla pilota samolotu jest mapa lotu. Napisanie biznesplanu nie jest rzeczą łatwą i prostą, gdyż wymaga znajomości wielu dziedzin wchodzących w skład nauk ekonomicznych, ale również dużych umiejętności analitycznych, wiedzy i intuicji dotyczącej funkcjonowania przedsiębiorstwa...
42,21  58,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,79 
Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu. Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a i...
27,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,36 
37,41  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,59 
Co czujesz, kiedy myślisz o otworzeniu swojej firmy? Strach? Obawę, że Ci się nie powiedzie? Że splajtujesz? I słusznie, masz prawo się bać, gdy nie wiesz co Cię czeka. A czy dobrze by było dowiedzieć się, jakich błędów unikać i uczyć się na błędach innych, zamiast swoich? Czy dobrze jest dowiedzieć się, jak zbudować dobrze prosperujący biznes od ludzi, którzy odnieśli sukces w tym zakresie i wiedzą jak to zrobić ? Poznaj sprawdzone strategie wieloletnich praktyków biznesu i spraw, że Twój pierw...
31,44  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,56 
Ceny na giełdzie rosną, potem spadają, znów rosną. Trudno jest określić dobre momenty wejścia i wyjścia z inwestycji. Ta książka pokazuje, jak poradzić sobie z tym problemem. Dzięki tej książce: możesz zapanować nad własnymi emocjami, związanymi z procesem inwestowania i stać się skuteczniejszym inwestorem, zrozumiesz, dlaczego to nie sposób wejścia na rynek jest głównym czynnikiem odpowiedzialnym za zarabianie na giełdzie i dowiesz się, co tak naprawdę o tym decyduje, poznasz, jakie są wszystki...
34,21  44,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,78 
Proste zasady Warrena E. Buffetta zapewniające inwestorowi długoterminowe powodzenie. Tysiąc dolarów zainwestowanych w akcje Berkshire Hathaway Warrena E. Buffetta w 1965 roku byłyby dziś warte w przybliżeniu 5 milionów dolarów! Buffett nie zawdzięcza tego zadziwiającego sukcesu stosowaniu specjalistycznych komputerowych programów transakcyjnych ani skomplikowanych strategii giełdowych. Osiągnął sukces dzięki trzymaniu się niezmiennie ponadczasowych zasad inwestowania w wartość....
25,08  33,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,92 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.