Opis
Być wielkim szefem nie jest dziś łatwo. Jeśli szukasz praktycznych i oryginalnych wskazówek, jak znaleźć najlepszych pracowników, albo jak sobie radzić w trudnych stosunkach z podwładnymi, to sięgnij do tej niezwykłej książki. Nie będziesz zawiedziony, gdyż Fox jest arcy-mistrzem niekonwencjonalnego spojrzenia na biznes. Przedstawione tu prawdziwe historie oraz rady, uzyskane od najbardziej wpływowych i najwyżej cenionych szefów w Ameryce, będą odświeżające nie tylko dla twojego intelektu, ale i dla twojego portfela.
Inne tego autora
Ta książka jest dla tych, którzy chcą lub muszą stać się zaklinaczami deszczu dla swoich rodzin, firm i organizacji. To kapitalna recepta na to, jak zostać szamanem sprzedaży. Albo sprzedałeś, albo nie sprzedałeś, jest deszcz albo go nie ma. Nikt nie będzie słuchał tłumaczeń, dlaczego nie dobiłeś targu. Nikogo nie obchodzi, że „gospodarka słabnie\", „klient zbankrutował\", „kursy walutowe kuleją\" albo „konkurent ma akurat nowy produkt\". Myśliwy wraca do domu albo z ubitą zwierzyną, albo bez ni...
29,64 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 9,36 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nie pozwól, aby mordercy pomysłów podcinali ci skrzydła. W całym biznesie aż się roi od takich. Mogą przybierać postać dowolnej osoby, na każdym stanowisku, każdej postury i wyglądu. Mordercy pomysłów mawiają: „No tak, ale tego już próbowaliśmy\", „Góra tego nie kupi\", „Na to nas nie stać\" i wygłaszają sto innych uwag zniechęcających do podjęcia ryzyka. Jednym z ich ulubionych powiedzeń jest: „To nie zadziała\"....
29,64 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 9,36 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązywać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą je własnymi zmartwieniami i będą wymagali dodatkowej obsługi. One chcą pozbyć się tego wszystkiego.
Jeśli ni...
29,64 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 9,36 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w łatach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie ustaje w stosowaniu zasad, których zwykli sprzedawcy nie przestrzegają wcale lub które stosują tyl...
25,78 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 13,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy.
29,64 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 9,36 zł
Cena sugerowana przez wydawcę