Książki wydane przez SGGW
73,22 zł
74,50 zł
Oszczędzasz: 1,28 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
48,90 zł
60,00 zł
Oszczędzasz: 11,10 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Z recencji dr hab. Mirosławy Grabowskiej: "...książka stanowi cenną - nowatorską i wielostronną - prezentację problematyki edukacyjnej w perspwktywie eruopejskiej i światowej. Wprawdzie nie stanowi systematycznego wykładu tej problemtyki, ale w sposób par excellence nowoczesny (porównawczy: europejski, z globalnym oddechem) zarysowuje ważne problemy i dostarcza kilku "wyglądów" - socjologicznych analiz bardziej pogłębionych i szczegółowych". ...
25,95 zł
30,00 zł
Oszczędzasz: 4,05 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W kościele pod wezwaniem Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny i św. Katarzyny Aleksandryjskiej na Służewie 17 listopada 2010 roku, w bocznym ołtarzu maryjnym, umieszczona została ikona Maryi Panny, wzorowana na słynącym cudami wizerunku Maryi Orędowniczki, zwanym Madonną św. Sykstusa, a znajdującym się w kościele sióstr dominikanek Santa Maria del Rosario w Rzymie. Malowidło warszawskie, bliskie rekonstrukcji pierwowzoru, przedstawia Dziewicę bez Dzieciątka, gestem wzniesionych dłoni ...
29,78 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 5,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
29,78 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 5,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny.Punktem wyjścia rozważań jest przedstawienie różnych koncepcji marketingu w poszukiwaniu wspólnego mianownika dla nich.Przedstawione zostały ponadto specyficzne cechy marketingu w ujęciu sektorowym. Istotne miejsce w rozważaniach zajmuje prezentacja zachowań konsumenckich, ich uwarunkowań i procesu decyzyjnego. ...
18,30 zł
20,00 zł
Oszczędzasz: 1,70 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Dla większości ludzi głównym źródłem informacji są media. Jednak media tylko w niewielkim stopniu wytwarzają informacje, które rozpowszechniają. To, co media komunikują opinii publicznej, pochodzi z wielu różnych źródeł, a media tylko je odpowiednio selekcjonują, redagują, hierarchizują i prezentują. Dlatego tak ważne stają się właściwe relacje z mediami, aby upowszechniały one informacje o tym, co dzieje się w rzeczywistości obiektywnie istniejącej, m.in. w sektorze rolno-spożywczym. ...
22,12 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 2,88 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Ochrona rodowiska jest dziedzin, która na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat niezwykle się rozwinęła. O ile w pierwszej połowie ubiegłego wieku sprowadzano j nadal niemal wyłcznie do ochrony przyrody i projektowania urzdzeń majcych zmniejszyć strumień zanieczyszczeń odprowadzany do rodowiska, to dzi zajmuj się ni przedstawiciele niemal wszystkich dyscyplin naukowych i sektorów gospodarczych: psychologowie, socjolodzy, specjalici od reklamy, promocji i edukacji, politycy, ekonomici, menadż...
33,61 zł
40,01 zł
Oszczędzasz: 6,40 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W opracowaniu położono nacisk na aspekt praktyczny omawianych zagadnień. Myślą przewodnią było bowiem zilustrowanie za pomocą prostych przykładów wybranych problemów badań rynkowych i marketingowych oraz pokazanie sposobu zastosowania poszczególnych metod w analizie niektórych zjawisk i procesów rynkowych. Do rozwiązania większości proponowanych zadań wystarcza wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego. Praca ta ma więc na celu przybliżenie aplikacyjnych aspektów ilościowej analizy rynku, dzięki czem...
22,12 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 2,88 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka traktuje o istocie finansów, ich podziale i funkcjach w aspekcie teoretycznym. Następnie przedstawiono sektor finansów publicznych w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Część środkowa książki jest łącznikiem między finansami publicznymi a finansami prywatnymi. Stąd też zamieszczono w niej treści dotyczące pieniądza, podatkó i ubezpieczeń - prowadząc równolegle analizę teoretyczną i praktyczną tych zagadnień. W ostatniej części książki umieszczono problematykę finansów przedsiębiorstw, któ...
33,61 zł
40,00 zł
Oszczędzasz: 6,39 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
33,61 zł
40,00 zł
Oszczędzasz: 6,39 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
"Publikacja dr hab. inż. Elżbiety Szymańskiej stanowi wnikliwą analizę problematyki kosztów w procesach zarządzania przedsiębiorstwem, w której Autorka rozpatruje koszt, jako kategorię ekonomiczną tworzącą wartość produktu przedsiębiorstwa w skali mikro- i makroekonomicznej oraz jeden z podstawowych czynników decydujących o konkurencyjności produktu - wyrobu lub usługi. Kalkulacja i analiza składowych kosztów logistyki w sprzedawanym produkcie jest punktem wyjścia do usprawnienia procesów i opty...
16,77 zł
18,00 zł
Oszczędzasz: 1,23 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
25,95 zł
30,00 zł
Oszczędzasz: 4,05 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Antologia, która przedstawiamy, to kontynuacja problematyki podjętej w podręczniku. Autorzy prezentują tutaj teksty dwudziestu trzech autorów - architektów krajobrazu, architektów, urbanistów, filozofów, psychologów, socjologów, geografów, historyków sztuki, etnologów. Już sama rozmaitość tych profesji świadczy o interdyscyplinarności przedmiotu naszych rozważań. Naszym celem jest ukazanie tych wzajemnych relacji pomiędzy różnymi dziedzinami wiedzy, będącymi przedmiotem dociekań ludzkości od zar...
29,78 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 5,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
22,12 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 2,88 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
18,30 zł
20,00 zł
Oszczędzasz: 1,70 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Zamierzeniem autorki jest, aby książka stanowiła pomoc dla studentów interesują cych się zagadnieniami finansów przedsiębiorstwa. W związku z powyższym każdy rozdział zakończono zbiorem zadań do samodzielnego rozwiązania, poprzedzonym omówieniem problemu i zaprezentowaniem metod, technik i narzędzi stosowanych w finansach na przykładach spółek funkcjonujących w polskich realiach. Przyjęto założenie, że osoby korzystające z pracy znają podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw i analizy fina...
22,12 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 2,88 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Funkcjonowanie przedsiębiorstw gastronomicznych i hotelarskich w zmieniającym się otoczeniu determinowane jest szeregiem uwarunkowań o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym. Z jednej strony uwzględnić należy sytuację gospodarczą, zachowania konsumentów, działania podmiotów konkurencyjnych, z drugiej zaś istotne są czynniki odnoszące się do decyzji charakterze zarządczym, co jest odzwierciedleniem procesów zarządzania i elastycznego podejścia do zasobów przedsiębiorstwa. ...
29,78 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 5,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę