Szukaj Szukaj
Cosiewydaje.plBaza wydawnictwSGGW

Wydawnictwo SGGW

Książki wydane przez SGGW

73,22  74,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,28 
48,90  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,10 
Z recencji dr hab. Mirosławy Grabowskiej: "...książka stanowi cenną - nowatorską i wielostronną - prezentację problematyki edukacyjnej w perspwktywie eruopejskiej i światowej. Wprawdzie nie stanowi systematycznego wykładu tej problemtyki, ale w sposób par excellence nowoczesny (porównawczy: europejski, z globalnym oddechem) zarysowuje ważne problemy i dostarcza kilku "wyglądów" - socjologicznych analiz bardziej pogłębionych i szczegółowych". ...
25,95  30,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,05 
W kościele pod wezwaniem Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny i św. Katarzyny Aleksandryjskiej na Służewie 17 listopada 2010 roku, w bocznym ołtarzu maryjnym, umieszczona została ikona Maryi Panny, wzorowana na słynącym cudami wizerunku Maryi Orędowniczki, zwanym Madonną św. Sykstusa, a znajdującym się w kościele sióstr dominikanek Santa Maria del Rosario w Rzymie. Malowidło warszawskie, bliskie rekonstrukcji pierwowzoru, przedstawia Dziewicę bez Dzieciątka, gestem wzniesionych dłoni ...
29,78  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,22 
29,78  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,22 
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny.Punktem wyjścia rozważań jest przedstawienie różnych koncepcji marketingu w poszukiwaniu wspólnego mianownika dla nich.Przedstawione zostały ponadto specyficzne cechy marketingu w ujęciu sektorowym. Istotne miejsce w rozważaniach zajmuje prezentacja zachowań konsumenckich, ich uwarunkowań i procesu decyzyjnego. ...
18,30  20,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,70 
Dla większości ludzi głównym źródłem informacji są media. Jednak media tylko w niewielkim stopniu wytwarzają informacje, które rozpowszechniają. To, co media komunikują opinii publicznej, pochodzi z wielu różnych źródeł, a media tylko je odpowiednio selekcjonują, redagują, hierarchizują i prezentują. Dlatego tak ważne stają się właściwe relacje z mediami, aby upowszechniały one informacje o tym, co dzieje się w rzeczywistości obiektywnie istniejącej, m.in. w sektorze rolno-spożywczym. ...
22,12  25,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,88 
Ochrona rodowiska jest dziedzin, która na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat niezwykle się rozwinęła. O ile w pierwszej połowie ubiegłego wieku sprowadzano j nadal niemal wyłcznie do ochrony przyrody i projektowania urzdzeń majcych zmniejszyć strumień zanieczyszczeń odprowadzany do rodowiska, to dzi zajmuj się ni przedstawiciele niemal wszystkich dyscyplin naukowych i sektorów gospodarczych: psychologowie, socjolodzy, specjalici od reklamy, promocji i edukacji, politycy, ekonomici, menadż...
33,61  40,01 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,40 
W opracowaniu położono nacisk na aspekt praktyczny omawianych zagadnień. Myślą przewodnią było bowiem zilustrowanie za pomocą prostych przykładów wybranych problemów badań rynkowych i marketingowych oraz pokazanie sposobu zastosowania poszczególnych metod w analizie niektórych zjawisk i procesów rynkowych. Do rozwiązania większości proponowanych zadań wystarcza wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego. Praca ta ma więc na celu przybliżenie aplikacyjnych aspektów ilościowej analizy rynku, dzięki czem...
22,12  25,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,88 
Książka traktuje o istocie finansów, ich podziale i funkcjach w aspekcie teoretycznym. Następnie przedstawiono sektor finansów publicznych w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Część środkowa książki jest łącznikiem między finansami publicznymi a finansami prywatnymi. Stąd też zamieszczono w niej treści dotyczące pieniądza, podatkó i ubezpieczeń - prowadząc równolegle analizę teoretyczną i praktyczną tych zagadnień. W ostatniej części książki umieszczono problematykę finansów przedsiębiorstw, któ...
33,61  40,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,39 
33,61  40,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,39 
"Publikacja dr hab. inż. Elżbiety Szymańskiej stanowi wnikliwą analizę problematyki kosztów w procesach zarządzania przedsiębiorstwem, w której Autorka rozpatruje koszt, jako kategorię ekonomiczną tworzącą wartość produktu przedsiębiorstwa w skali mikro- i makroekonomicznej oraz jeden z podstawowych czynników decydujących o konkurencyjności produktu - wyrobu lub usługi. Kalkulacja i analiza składowych kosztów logistyki w sprzedawanym produkcie jest punktem wyjścia do usprawnienia procesów i opty...
16,77  18,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,23 
25,95  30,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,05 
Antologia, która przedstawiamy, to kontynuacja problematyki podjętej w podręczniku. Autorzy prezentują tutaj teksty dwudziestu trzech autorów - architektów krajobrazu, architektów, urbanistów, filozofów, psychologów, socjologów, geografów, historyków sztuki, etnologów. Już sama rozmaitość tych profesji świadczy o interdyscyplinarności przedmiotu naszych rozważań. Naszym celem jest ukazanie tych wzajemnych relacji pomiędzy różnymi dziedzinami wiedzy, będącymi przedmiotem dociekań ludzkości od zar...
29,78  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,22 
22,12  25,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,88 
18,30  20,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,70 
Zamierzeniem autorki jest, aby książka stanowiła pomoc dla studentów interesują cych się zagadnieniami finansów przedsiębiorstwa. W związku z powyższym każdy rozdział zakończono zbiorem zadań do samodzielnego rozwiązania, poprzedzonym omówieniem problemu i zaprezentowaniem metod, technik i narzędzi stosowanych w finansach na przykładach spółek funkcjonujących w polskich realiach. Przyjęto założenie, że osoby korzystające z pracy znają podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw i analizy fina...
22,12  25,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,88 
Funkcjonowanie przedsiębiorstw gastronomicznych i hotelarskich w zmieniającym się otoczeniu determinowane jest szeregiem uwarunkowań o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym. Z jednej strony uwzględnić należy sytuację gospodarczą, zachowania konsumentów, działania podmiotów konkurencyjnych, z drugiej zaś istotne są czynniki odnoszące się do decyzji charakterze zarządczym, co jest odzwierciedleniem procesów zarządzania i elastycznego podejścia do zasobów przedsiębiorstwa. ...
29,78  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,22 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.