Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing mechanizmy gry rynkowej
-9%

Marketing mechanizmy gry rynkowej

Szwacka-Mokrzycka Joanna

Wydawnictwo:SGGW
Autor: Szwacka-Mokrzycka Joanna
Liczba stron: 135
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 17,5x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375834192
Marketing mechanizmy gry rynkowej
Cena sugerowana przez wydawcę:
20,00
18,30
Oszczędzasz: 1,70

Opis

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny.Punktem wyjścia rozważań jest przedstawienie różnych koncepcji marketingu w poszukiwaniu wspólnego mianownika dla nich.Przedstawione zostały ponadto specyficzne cechy marketingu w ujęciu sektorowym. Istotne miejsce w rozważaniach zajmuje prezentacja zachowań konsumenckich, ich uwarunkowań i procesu decyzyjnego.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.