Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku
-12%

Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:SGGW
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 106
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 17,5x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375832945
Podstawy analizy statystycznej w badaniach rynku
Cena sugerowana przez wydawcę:
25,00
22,12
Oszczędzasz: 2,88

Opis

W opracowaniu położono nacisk na aspekt praktyczny omawianych zagadnień. Myślą przewodnią było bowiem zilustrowanie za pomocą prostych przykładów wybranych problemów badań rynkowych i marketingowych oraz pokazanie sposobu zastosowania poszczególnych metod w analizie niektórych zjawisk i procesów rynkowych. Do rozwiązania większości proponowanych zadań wystarcza wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego. Praca ta ma więc na celu przybliżenie aplikacyjnych aspektów ilościowej analizy rynku, dzięki czemu pomoże studentom pozyskać umiejętność doboru właściwych metod statystycznych do analiz rynkowych i marketingowych.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.