Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Media relations w sektorze rolno-spożywczym
-12%

Media relations w sektorze rolno-spożywczym

Ewa Jaska , Anita Szczykutowicz

Wydawnictwo:SGGW
Autor: Ewa Jaska , Anita Szczykutowicz
Liczba stron: 154
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 17,6x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375833812
Media relations w sektorze rolno-spożywczym
Cena sugerowana przez wydawcę:
25,00
22,12
Oszczędzasz: 2,88

Opis

Dla większości ludzi głównym źródłem informacji są media. Jednak media tylko w niewielkim stopniu wytwarzają informacje, które rozpowszechniają. To, co media komunikują opinii publicznej, pochodzi z wielu różnych źródeł, a media tylko je odpowiednio selekcjonują, redagują, hierarchizują i prezentują. Dlatego tak ważne stają się właściwe relacje z mediami, aby upowszechniały one informacje o tym, co dzieje się w rzeczywistości obiektywnie istniejącej, m.in. w sektorze rolno-spożywczym.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.