Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Udzielanie informacji zwrotnej takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z bi...
31,83  42,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,07 
- Przewiduj efekty informacji zwrotnej - Stwórz w zespole atmosferę otwartości - Stosuj konstruktywną krytykę - Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem i...
27,54  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,46 
H. Kent Baker, Greg Filbeck oraz John R. Nofsinger zebrali w książce najbardziej rzetelne i aktualne informacje na temat finansów behawioralnych. Poszczególne rozdziały zawierają odpowiedzi na ponad 100 pytań, m.in.: Jakie są podstawowe założenia finansów behawioralnych? Co to jest efekt dyspozycji i dlaczego jest on niekorzystny dla inwestorów? Jaką rolę w finansach behawioralnych odgrywają błędy behawioralne? Co to jest heurystyczna dostępności i jak może ona wpływać na decyzje inwestycyjne? C...
33,26  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,74 
41,44  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,56 
Książka jest współczesnym kompendium wiedzy o zarządzaniu finansami firmy. Zawiera mnóstwo przykładów i zadań przydatnych studentom i wykładowcom. Z kolei analitycy i dyrektorzy finansowi znajdą w niej nowe rozwiązania znanych problemów oraz odpowiedzi na kluczowe pytania: - Jakie kryteria przyjąć do oceny projektów inwestycyjnych? Jak wyceniać ryzyko inwestycji? Jak prognozować korzyści i koszty inwestycji? Kiedy wycofywać się z nietrafionych projektów? - Czym finansować rozwój firmy? Akcje, ob...
209,90  299,01 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 89,11 
Autorzy książki patrzą na małe przedsiębiorstwo przez pryzmat jego cyklu rozwojowego, począwszy od fazy powstania i uruchomienia, poprzez fazę wzrostu i dojrzałości, kończąc na fazie schyłkowej ze wskazaniem możliwości odnowy. Wśród wielu specyficznych cech wyróżniających małe przedsiębiorstwo od średniego i dużego jest również taka, że właściciel jest jednocześnie menedżerem. Dlatego też w podręczniku wątki zarządzania przeplatają się z finansami małego przedsiębiorstwa. Ostatnia część książki ...
62,42 
29,89  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,11 
Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura ?dopasowywania się? i ?kontynuowania? oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych pomysłów, zdolności do poszukiwania rozwiązań i krytycznego myślenia. Profesor Harvard Business School, autorka niniejszej książki, Amy C. Edmondson, już w 1999 roku przeprowadziła badania, pokazujące, że psychologiczne bezpieczeństwo podnosi wydajność zespołów. Spopul...
40,65  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,25 
Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie, że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkie...
32,13  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,77 
Książka Fluktuacje gospodarcze ma na celu ukazanie ekonomistom nowego syntetycznego podejścia służącego do badania zjawisk fluktuacji i kryzysów gospodarczych. Bernard Landais zebrał ważne fakty dotyczące zdarzeń z przeszłości oraz doświadczeń międzynarodowych, a potem skoncentrował się na zagadnieniach z zakresu kryzysów typu gospodarczego i finansowego (takich jak wielka recesja z 2008 roku). Następnie snuł refleksje na temat wybranych elementów dawnej i współczesnej literatury ekonomicznej, k...
33,34  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,66 
Publikacja stanowi ważny głos w dyskusji naukowej na temat rozwoju franczyzy w Polsce, podkreślając jej znaczenie w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. W Polsce taka działalność najczęściej jest wykorzystywana przez franczyzobiorców jako sposób na sprawdzony biznes gwarantujący łatwiejsze zdobycie rynku oraz niższe ryzyko upadłości. Firmy, działając we franczyzie, są w stanie znacznie szybciej wykreować swoją wartość (zyskując udział w rynku, rozpoznawalną markę, lojalnych klientów, ko...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Książka jest adresowana do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, poszukujących możliwości doskonalenia systemów zarządzania, jak też do osób zajmujących się small businessem naukowo. Zaprezentowano w niej takie ujęcia poszczególnych funkcji zarządzania, które mają charakter reinterpretacji znanych koncepcji (np. analizy SWOT), bądź mają charakter autorski (np. poglądy na temat natury motywacji). Dla każdej z omawianych funkcji zarządzania zaproponowano wspomagające ich realiz...
30,30  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,70 
Książka jest adresowana do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, poszukujących możliwości doskonalenia systemów zarządzania, jak też do osób zajmujących się small businessem naukowo. Zaprezentowano w niej takie ujęcia poszczególnych funkcji zarządzania, które mają charakter reinterpretacji znanych koncepcji (np. analizy SWOT), bądź mają charakter autorski (np. poglądy na temat natury motywacji). Dla każdej z omawianych funkcji zarządzania zaproponowano wspomagające ich realiz...
28,35  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,65 
Książka stanowi zbiór odpowiedzi na pytania zadawane w związku z pojawiającymi się w praktyce problemami związanymi z tworzeniem oraz z funkcjonowaniem aptek (również szpitalnych) i punktów aptecznych. Wskazuje rozwiązania problemów rzeczywiście pojawiających się w praktyce ich działalności. Tematyka uwzględniona w publikacji obejmuje m.in.: -zatrudnianie pracowników w aptekach, -obowiązki kierowników aptek, - zmiany podmiotowe w zezwoleniu na prowadzenie apteki, - wykonywanie obowiązku zapewnie...
82,87  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,13 
Jak pokazują badania Europejskiego Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego (CEDEFOP), po przeanalizowaniu 70 mln internetowych ofert pracy zamieszczonych we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej i we wszystkich językach, najbardziej poszukiwaną przez pracodawców umiejętnością jest przystosowywanie się do zmian. Taki wynik stanowi odpowiedź na coraz bardziej burzliwe i nieprzewidywalne otoczenie, w którym funkcjonują współczesne organizacje. W odróżnieniu od większości opracowań sku...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Największy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lepszych wyników badań. ,,Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta" to pierwsza publikacja na ten temat. Autorzy, którzy mają na swoim koncie kilkanaście dużych projektów badawczych z wykorzystaniem gamification, dzielą się doświadczeniem i wiedzą. ,,Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta" to praktyczna i niezbędna lekt...
40,04  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,96 
CZAS NA ZMIANY Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i  kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Re...
48,67  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,33 
Obok analizy fundamentalnej, portfelowej oraz popularnej wśród inwestorów analizy technicznej coraz większe uznanie znajdują finanse behawioralne, stanowiące psychologiczne podejście do rynku papierów wartościowych. Niniejsza praca wpisuje się w ten ostatni nurt. W książce opisano proces podejmowania decyzji inwestycyjnych w oparciu o teorię perspektywy Daniela Kahnemana i Amosa Tversky'ego, za którą ten pierwszy otrzymał w 2002 roku Nagrodę Nobla z ekonomii. Zaprezentowano długą listę mechanizm...
48,32  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,68 
W książce przedstawiono: problem różnicowania rachunkowości na świecie w dobie globalizacji, procesy zmierzające do ujednolicenia rozwiązań z jej zakresu w skali międzynarodowej oraz wybrane problemy międzynarodowej rachunkowości zarządczej. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się problemami rachunkowości, w tym: pracowników naukowych i wykładowców uczelni ekonomicznych, doktorantów i studentów oraz osób zawodowo związanych z rachunkowością....
43,69  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,21 
Celem książki jest analiza zmian zachodzących w handlowym wymiarze globalnego zarządzania gospodarczego.Autorzy odnieśli się do wybranych aspektów funkcjonowania światowego systemu handlu, dokonując oceny ich funkcjonalności oraz odnosząc się do związanych z nimi wyzwań. W kolejnych częściach opracowania omówiono m.in.: kwestię kryzysu idei globalnego zarządzania gospodarczego, problematykę postępującej dysfunkcjonalności Światowej Organizacji Handlu oraz zagrożeń dla wielostronnego systemu hand...
23,46  29,40 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,94 
To nie jest książka dla tych, którzy wolą stać w miejscu. Jak wyróżnić się w hałaśliwym świecie, w którym każdy krzyczy o swoich usługach i produktach? Jak znaleźć pasję w swoim życiu i wykonywać pracę marzeń? Jak odcisnąć trwałe piętno w stale zmieniającym się świecie? Jak nadać znaczenie swoim działaniom? Z odpowiedzią nadchodzi Todd Henry, bestsellerowy autor i przywódca kreatywnej rewolucji. W tej książce znajdziesz sposób na ukształtowanie swojej tożsamości oraz wizji w unikalny i autentycz...
14,00  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,90 
Studium nad ponowoczesną organizacją publiczną, dzieło na wskroś oryginalne i pełne pasji, napisane w rygorach rozprawy akademickiej i jednocześnie pełne emocji wobec przedmiotu badania. Praca ta jest wynikiem badań organizacji publicznej przy pomocy narzędzi paradygmatu humanistycznego oraz interpretatywnego do tej perspektywy badawczej w naukach o zarządzaniu nawiązuje autor i jednocześnie próbą zrozumienia opisywanej rzeczywistości. Autor podkreśla, że zarządzanie humanistyczne jest nauką hol...
22,81  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,19 
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w grę skończoną. Zatem nie jest istotne, kto wygra, kto jest najlepszy. Ważniejsze jest budowanie sil...
39,35  57,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,65 
W Granicach przywództwa wyposaża liderów w narzędzia i techniki, których potrzebują, by osiągnąć upragnione wyniki zarówno w swoich organizacjach. jak i we własnym życiu. Czerpiąc z ostatnich odkryć w zakresie neurobiologii, autor wskazuje, dlaczego niezwykle ważną rzeczą jest stworzenie odpowiednich warunków do tego, by mózgi ludzkie funkcjonowały na najwyższym poziomie. Publikacja pełna jest inspirujących i praktycznych przykładów zaczerpniętych z coachingowej praktyki dr. Clouda, stanowi ważn...
39,00  52,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,99 
Unikalny zestaw gier przydatnych w treningach, który może być włączony do autorskiego programu szkoleniowego trenera i dostosowany do potrzeb różnego rodzaju szkoleń. Gry są przeznaczone dla szkoleniowców prowadzących treningi między innymi z zakresu komunikacji niewerbalnej, werbalnej i pisemnej, budowania zaufania, dokonywania samooceny, doskonalenia asertywności, integrowania grupy, oceniania, podejmowania decyzji, przekazywania informacji zwrotnych, rozwiązywania problemów, budowania zespołó...
220,68  259,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 38,32 
Handlowanie to gra. Wydanie III + Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe [PAKIET]
31,47 
Innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happyhappy to metoda osiągania porozumienia, którą może zastosować każdy z nas w dowolnych okolicznościach: w pracy, w negocjacjach biznesowych, w relacjach z przyjaciółmi i członkami rodziny. Ta udoskonalona wersja strategii winwin (wygranawygrana) to uczciwy, pełen szacunku, nierywalizacyjny, sposób komunikowania się, który pozostawia wszystkich z poczuciem głębokiej satysfakcji...
27,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,36 
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start. Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy urucham...
47,63  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,37 
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być śmiałe, zakrojone na szeroką skalę, jak wprowadzenie wspólnej strefy euro w 2002 roku, lub osobiste, pozwalające spełniać marzenia. W tym kompleksowym poradniku znajdziesz przełomowy, a zarazem prosty i uniwersalny model - kanwę projektu - który zwiększy prawdopodobieńst...
47,63  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,37 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.