Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneLogopedia i pedagogikaPomoce logopedyczno - dydaktyczneGry

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Tarcze ćwiczeń WP4 - Samo to komplet 12 tarcz ćwiczeń ze zbiorem zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej oraz jedna tarcza blanko: wyszukiwanie podobieństw, różnic i brakujących elementów, porządkowanie elementów w całości, rozpoznawanie kolorów, klasyfikowanie i dobieranie obrazków według określonych cech, takich jak: wielkość, kształt, barwa, przeznaczenie, wyszukiwanie podobieństw i różnic pomiędzy przedmiotami. Tarcze ćwiczeń służą do nauki i zabawy z Zestawem Kontrolnym PALETA. ...
22,81  26,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,19 
Tarcze ćwiczeń WP5 - Piotruś Pan to komplet 12 tarcz ćwiczeń ze zbiorem zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej oraz jedna tarcza blanko: wyszukiwanie podobieństw, różnic i brakujących elementów, porządkowanie elementów w całości, rozpoznawanie kolorów, klasyfikowanie i dobieranie obrazków według określonych cech, takich jak: wielkość, kształt, barwa, przeznaczenie, wyszukiwanie podobieństw i różnic pomiędzy przedmiotami. Tarcze ćwiczeń służą do nauki i zabawy z Zestawem Kontrolnym PA...
22,81  26,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,19 
Tarcze ćwiczeń WP6 - Z księgi 1000 i 1 nocy to komplet 12 tarcz ćwiczeń ze zbiorem zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej oraz jedna tarcza blanko: wyszukiwanie podobieństw, różnic i brakujących elementów, porządkowanie elementów w całości, rozpoznawanie kolorów, klasyfikowanie i dobieranie obrazków według określonych cech, takich jak: wielkość, kształt, barwa, przeznaczenie, wyszukiwanie podobieństw i różnic pomiędzy przedmiotami. Tarcze ćwiczeń służą do nauki i zabawy z Zestawem Ko...
18,87  21,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,63 
23,28  30,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,72 
ZABAWY TUTUSIA to wyjątkowy zestaw edukacyjny wspomagający rozwój mowy, przeznaczony dla dzieci w wieku 1-3 lat. W pudełku znajdują się książeczki i karty do zabaw z maluchem. Starannie dobrane, proste teksty oraz barwne ilustracje młodych grafików zapewniają atrakcyjną i wartościową publikację dla najmłodszych. Całość została opracowana przez specjalistów w dziedzinie psychologii i logopedii. ZABAWY TUTUSIA są częścią programu "Zaczynamy od zabawy" , którego celem jest wspomaganie rozwoju dziec...
30,90 
ZABAWY Z RYŻEM EDUKACYJNE ZABAWY ROZWIJAJĄCE KREATYWNOŚĆ I INTEGRACJĘ SENSORYCZNĄ W książce Zabawy z ryżem pokazano, jak wykorzystać ryż do tworzenia zabaw edukacyjnych, których głównym celem jest rozwój zmysłów dziecka. Właściwości ryżu, jego sypkość, ciężar, kształt i łatwa dostępność sprawiają, że jest to materiał, którego wykorzystanie podczas zabaw przynosi dziecku wiele korzyści, a proponowane aktywności są możliwe do przeprowadzenia przy niewielkim nakładzie sił i funduszy. ...
11,22  15,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,78 
Dla kogo? Zdania do układania to gra karciana dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym, które mają problemy artykulacyjne, opóźniony rozwój mowy, afazję. Można je wykorzystać w  pracy z dziećmi zagrożonymi dysleksją, a także z tymi, u których mowa rozwija się prawidłowo. Grając, dziecko: rozwija umiejętności tworzenia, słuchania i zapamiętywania zdań, ćwiczy prawidłową artykulację głosek i pamięć słuchową, uczy się używania poprawnych form fleksyjnych wyrazów, trenuje k...
51,49  55,01 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,52 
Kolejna część zeszytu ćwiczeń logopedycznych pt. Zdania obrazkowo-wyrazowe obejmuje swoim zakresem terapię samogłosek a, e, o, u, i, y, ą, ę. Samogłoski w artykulacji pojawiają się jako jedne z pierwszych i to one, w dużym stopniu, odpowiadają za wyrazistość mowy. Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami mowy zwykle zaczyna się właśnie od samogłosek. Materiał przeznaczony jest do terapii logopedycznej dzieci w każdym wieku z nieprawidłową wymową samogłosek, z opóźnionym rozwojem mowy, z niedos...
24,67  33,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,33 
Zegar i kalendarz to gra dla najmłodszych, dzięki której można sprawdzić znajomość zagadnień związanych z porami roku, miesiącami, dniami tygodnia i godzinami. Na kartonikach znajdują się pytania wraz z czterema odpowiedziami. Prawidłowa odpowiedź jest zapisana na odwrocie kartonika, dzięki czemu dziecko samodzielnie może bawić się kartami.Przykładowe pytania z odpowiedziami: Północ to godzina: a) dwunasta w południe, b) dziewiąta wieczorem, c) dwunasta w  nocy, d) druga w nocy Lipiec ma: a)...
11,12  14,64 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,52 
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego Zadania usprawniają procesy myślowe, rozwijają podstawowe funkcje umysłowe, rozwijają lewopółkulowe poznawcze umiejętnośc...
54,76  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,24 
Chrząszcz Szczepan sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos) Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego domku. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do r...
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
"Kto prędzej" i "Dwie wieże" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów). Każda z prezentowanych gier posiada kilka wariantów,...
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Dżdżownica Żaneta sz, ż/rz, cz, dż (nagłos) Dżdżownica Żaneta - gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do środka dżdżownicy Żanety. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pi...
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Ośmiornica Urszula sz, ż/rz, cz, dż - s, z, c,dz - ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos) Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego domku. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówcz...
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Sadzawka s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos) Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po białych polach znajdujących się w sadzawce. W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym obrazku (na białym tle) znajdującym się w jednym z rogów lub boków sadzawki. Pszczółki Gadułki k, g (nagłos, śródgłos, w...
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Stonoga Sabina s (nagłos) Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głoski s (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do końca lub początku stonogi Sabiny. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą wykorzystać w...
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Czterolistna koniczynka i Ślimak to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów).<BR>OPISY GIER:<BR>CZTEROLISTNA KONICZYNKA...
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Wąż Wiktor głoski dźwięczne Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek dźwięcznych. Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do końca lub początku węża Wiktora. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą wykorzystać ...
36,86  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,14 
Zamek Paronimów paronimy Gra przeznaczona do ćwiczeń słuchu fonemowego. Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie paronimy na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego domku. Napotkanego na danym polu rywala można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry swoim pionkiem od nowa. W grze można wykorzystać od 1 do 3 pionków. Pszc...
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Zamek Strachów głoska r w grupach spółgłoskowych tr, dr, kr, gr, pr, br, śr (nagłos, śródgłos, wygłos) Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głoski r w grupach spółgłoskowych tr, dr, kr, gr, pr, br, śr (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego domku....
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.