Szukaj Szukaj
Cosiewydaje.plBaza wydawnictwEdisonTeam.pl

Wydawnictwo EdisonTeam.pl

Książki wydane przez EdisonTeam.pl

Lekka, praktyczna, z dużą ilością ciekawych przykładów, ale największym atutem tej książki jest to, że Marek Stączek dzieli się pomysłami na tworzenie przekonujących argumentów i oryginalnych wypowiedzi. Wypowiedzi, które można wykorzystać, tak w prezentacji na forum jak i podczas rozmów biznesowych. Gorąco polecam. Anna Michałowska, TVP Biuro Reklamy...
30,58  40,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,62 
Audiobook zawiera wiele praktycznych uwag i ciekawych przykładów. Autor podpowiada, nie tylko jak rozwijać indywidualną lekkość mówienia, ale jak świadomie pracować nad umiejętnościami werbalnymi, tak by stać się kreatywnym i efektywnym rozmówcą. Anna Szklarz, Bayer Polska...
25,74  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,26 
"Wielu z nas postrzega konflikty jako wojnę. Media najczęściej używają określenia "konflikt zbrojny", niż "wojna". Na wojnie wytaczamy najcięższe działa, by zniszczyć przeciwnika. Algorytm jest jeden: albo ja, albo przeciwnik. Autor uświadamia nam, podając Algorytm 5 Kroków, że rozwiązanie konfliktu jest możliwe zawsze. Bez ofiar i bólu. Konieczny jest jednak wysiłek i dobra wola". Andrzej Białek, wiceprezes, Wydawnictwo CHARAKTERY...
16,06  25,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,94 
Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt kooperacji Marka Stączka z krasnalami okazał się znakomity. Tę książkę czyta się z wielką przyjemnością. Gorąco Polecam ...
25,17  39,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,03 
"Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu - "kreatywności i zmiany". Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia. Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?" Andrzej Szeworski Prezes Pekao Financial Services...
20,75  27,30 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,55 
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci - to ciekawa analiza dotycząca kreatywności jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważany przez niektórych za nerw kreatywnego myślenia - idea "szklanego tunelu", czegoś co więzi na...
22,94  35,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,76 
"Temat pierwszy - "Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?". Autor omawia triadę cech: "otwartość - niezależność - wytrwałość". W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison mógł powiedzieć: "Nie przepracowałem ani jednego dnia, wszystko co robiłem to była dobra zabawa", są to przemyślenia o roli kreatywności jako sposobu na satysfakcję zawodową. Rozdział trzeci można opatrzyć hasłem: "Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny". Katarzyna Kupp...
22,48  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,52 
Spis treści: Wstęp 02. Cześć pierwsza. Mówca – co trzeba mieć by być dobrym prezenterem 03. Etos – bądź wiarygodny 04. Empatia – wejdź w sytuacje słuchaczy 05. Logos – mów z KOP-em 06. Logos – mów lapidarnie 07. Etos – empatia – logos vs. syreni śpiew 08. Cześć druga. Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne – ogóle zasady 09. Sześć kroków by być lepszym mówcą 10. O idei ciągłego uczenia się 11. Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym 12. Zaproszenie na ciąg dalszy „Doś...
15,97  21,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,03 
Jest to książka zarówno dla doświadczonych mówców, jak i dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w trudnej sztuce wystąpień publicznych. Ci pierwsi skonfrontują swój bagaż doświadczeń z teorią i niejedną opisaną tu historią. Dla drugich to doskonały podręcznik, jak krok po kroku, budować i doskonalić warsztat profesjonalnego mówcy. Całość błyskotliwie napisana, a dzięki „uwodzącej sile fabuły” anegdot od Demostenesa po czasy współczesne, każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Barbara Fichtel, ...
16,19  25,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,01 
Spis treści: 01 – Wstęp Marek Stączek 02 - Cześć pierwsza. Trema – czyli obawa przed wystąpieniem. 03 - Praktyczne wskazówki . Co robić by poradzić sobie z tremą? cz. 1. Rady dotyczące radzenia sobie z emocjami i ciałem przed wystąpieniem. 04 - Praktyczne wskazówki . Co robić? by poradzić sobie z tremą cz 2. Rady dotyczące myśli przed wystąpieniem. 05 –Sytuacje problemowe. Jak odpowiadać na trudne pytania?, jak radzić sobie z ekspertem? 06 – Podsumowanie, 9 złotych zasad dotyczących opanow...
15,21  20,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,79 
Scenariusz i realizacja: Grzegorz Nakonieczny, Marek Stączek Występują: Grzegorz Nakonieczny, Marek Stączek, Anna Zawiślak, Szymon Sędrowski, Łukasz Borkowski Narrator: Grzegorz Michalec Audiobook MP3...
37,90  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,10 
Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy......
19,26  30,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,74 
Audiobook! Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy......
28,91  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,09 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.