Opis
"Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu - "kreatywności i zmiany". Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia. Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?" Andrzej Szeworski Prezes Pekao Financial Services
Inne tego autora
Audiobook zawiera wiele praktycznych uwag i ciekawych przykładów. Autor podpowiada, nie tylko jak rozwijać indywidualną lekkość mówienia, ale jak świadomie pracować nad umiejętnościami werbalnymi, tak by stać się kreatywnym i efektywnym rozmówcą.
Anna Szklarz, Bayer Polska...
25,74 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 9,26 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci - to ciekawa analiza dotycząca kreatywności jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważany przez niektórych za nerw kreatywnego myślenia - idea "szklanego tunelu", czegoś co więzi na...
22,94 zł
35,70 zł
Oszczędzasz: 12,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt kooperacji Marka Stączka z krasnalami okazał się znakomity. Tę książkę czyta się z wielką przyjemnością.
Gorąco Polecam ...
25,17 zł
39,20 zł
Oszczędzasz: 14,03 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Spis treści:
01 – Wstęp Marek Stączek
02 - Cześć pierwsza. Trema – czyli obawa przed wystąpieniem.
03 - Praktyczne wskazówki . Co robić by poradzić sobie z tremą? cz. 1. Rady dotyczące radzenia sobie z emocjami i ciałem przed wystąpieniem.
04 - Praktyczne wskazówki . Co robić? by poradzić sobie z tremą cz 2. Rady dotyczące myśli przed wystąpieniem.
05 –Sytuacje problemowe. Jak odpowiadać na trudne pytania?, jak radzić sobie z ekspertem?
06 – Podsumowanie, 9 złotych zasad dotyczących opanow...
15,21 zł
20,00 zł
Oszczędzasz: 4,79 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
"Temat pierwszy - "Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?". Autor omawia triadę cech: "otwartość - niezależność - wytrwałość". W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison mógł powiedzieć: "Nie przepracowałem ani jednego dnia, wszystko co robiłem to była dobra zabawa", są to przemyślenia o roli kreatywności jako sposobu na satysfakcję zawodową. Rozdział trzeci można opatrzyć hasłem: "Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny".
Katarzyna Kupp...
22,48 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 12,52 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Spis treści:
Wstęp
02. Cześć pierwsza. Mówca – co trzeba mieć by być dobrym prezenterem
03. Etos – bądź wiarygodny
04. Empatia – wejdź w sytuacje słuchaczy
05. Logos – mów z KOP-em
06. Logos – mów lapidarnie
07. Etos – empatia – logos vs. syreni śpiew
08. Cześć druga. Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne – ogóle zasady
09. Sześć kroków by być lepszym mówcą
10. O idei ciągłego uczenia się
11. Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym
12. Zaproszenie na ciąg dalszy
„Doś...
15,97 zł
21,00 zł
Oszczędzasz: 5,03 zł
Cena sugerowana przez wydawcę