Inne tego autora
"Temat pierwszy - "Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?". Autor omawia triadę cech: "otwartość - niezależność - wytrwałość". W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison mógł powiedzieć: "Nie przepracowałem ani jednego dnia, wszystko co robiłem to była dobra zabawa", są to przemyślenia o roli kreatywności jako sposobu na satysfakcję zawodową. Rozdział trzeci można opatrzyć hasłem: "Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny".
Katarzyna Kupp...
22,48 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 12,52 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Lekka, praktyczna, z dużą ilością ciekawych przykładów, ale największym atutem tej książki jest to, że Marek Stączek dzieli się pomysłami na tworzenie przekonujących argumentów i oryginalnych wypowiedzi. Wypowiedzi, które można wykorzystać, tak w prezentacji na forum jak i podczas rozmów biznesowych. Gorąco polecam.
Anna Michałowska, TVP Biuro Reklamy...
30,58 zł
40,20 zł
Oszczędzasz: 9,62 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci - to ciekawa analiza dotycząca kreatywności jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważany przez niektórych za nerw kreatywnego myślenia - idea "szklanego tunelu", czegoś co więzi na...
22,94 zł
35,70 zł
Oszczędzasz: 12,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
"Wielu z nas postrzega konflikty jako wojnę. Media najczęściej używają określenia "konflikt zbrojny", niż "wojna". Na wojnie wytaczamy najcięższe działa, by zniszczyć przeciwnika. Algorytm jest jeden: albo ja, albo przeciwnik. Autor uświadamia nam, podając Algorytm 5 Kroków, że rozwiązanie konfliktu jest możliwe zawsze. Bez ofiar i bólu. Konieczny jest jednak wysiłek i dobra wola".
Andrzej Białek, wiceprezes, Wydawnictwo CHARAKTERY...
16,06 zł
25,00 zł
Oszczędzasz: 8,94 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
\"Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu - \"kreatywności i zmiany\".
Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia.
Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?\"
Andrzej Szeworski
Prezes Pekao Financial Services...
20,75 zł
27,30 zł
Oszczędzasz: 6,55 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Spis treści:
Wstęp
02. Cześć pierwsza. Mówca – co trzeba mieć by być dobrym prezenterem
03. Etos – bądź wiarygodny
04. Empatia – wejdź w sytuacje słuchaczy
05. Logos – mów z KOP-em
06. Logos – mów lapidarnie
07. Etos – empatia – logos vs. syreni śpiew
08. Cześć druga. Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne – ogóle zasady
09. Sześć kroków by być lepszym mówcą
10. O idei ciągłego uczenia się
11. Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym
12. Zaproszenie na ciąg dalszy
„Doś...
15,97 zł
21,00 zł
Oszczędzasz: 5,03 zł
Cena sugerowana przez wydawcę