Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Historia relacji tanzańskich kobiecych NGO z rządem jest pełna trudnych momentów, ale też wydarzeń przełomowych, które przyczyniły się do wzmocnienia statusu kobiet w tym państwie oraz upowszechnienia agendy na rzecz równouprawnienia. Rozwój sektora organizacji pozarządowych w Tanzanii jest przykładem owocnej walki o miejsce w przestrzeni publicznej. Dokumentuje wysiłek na rzecz dialogu z tymi, od których zależała społeczna zmiana - z władzą i zagranicznymi donatorami. I choć nie sposób zakwesti...
49,14  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,86 
Książka składa się z 16 rozdziałów, w których przeprowadzono analizę teoretyczną jednego z fundamentalnych tematów: zatrudnienie i bezrobocie, globalizacja, pieniądz, konsumpcja i dochody. Przejrzysta struktura sprzyja hierarchizacji pojęć i zrozumieniu mechanizmów oraz procesów ekonomicznych. Znajdujący się na końcu książki słownik umożliwia szybkie znalezienie definicji pojęć ekonomicznych. Książka przeznaczona jest dla licealistów, kandydatów na studia, studentów i wszystkich osób zaintereso...
37,13  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,77 
W publikacji zaprezentowano analizę kompetencji i kultury organizacyjnej przedsiębiorstw innowacyjnych w perspektywie międzynarodowej. W badaniach przeprowadzonych w siedmiu krajach: USA, Tajlandii, Hiszpanii, Słowenii, Austrii, Ukrainie i Polsce zastosowano zarówno metody ilościowe, jak i jakościowe. Przedstawiono studia przypadków przedsiębiorstw innowacyjnych a spektrum opracowanych case'ów jest bardzo szerokie i traktuje o różnych wymiarach innowacyjności - od polskiego startup po amerykańsk...
36,29  50,40 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,11 
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), z ograniczoną możliwością zakupu oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie ja...
63,06  77,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,94 
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z niewielu pozycji na rynku polskim,która w sposób skondensowany zajmuje się tematem wizualizacji w biznesie. ...
21,34  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,66 
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeni...
33,56 
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama.Branding. postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów. Pierwsza część książki zatytułowana „komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania ws...
21,85  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,15 
Przedmiotem badań w niniejszej monografii jest właśnie konkurencyjność portów morskich. Obszar badań konkurencyjności jest wymagający ze względu na dużą liczbę czynników konkurencyjności, niekiedy wzajemnie powiązanych, o różnym znaczeniu oraz intensywności oddziaływania. Czynniki te wydają się mieć budowę hierarchiczną, stąd przedmiot badań należy do grona złożonych. W polskiej literaturze przedmiotu brakuje szerszych opracowań odnoszących się do indywidualnej oraz sektorowej konkurencyjności p...
33,17  37,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,63 
Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga). Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także...
46,43  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,47 
Książka jest próbą analizy i odpowiedzi na pytania związane z drogą, jaką przeszła polska gospodarka od czasu historycznych przemian, jej obecną pozycją w odniesieniu do krajów wysoko rozwiniętych i krajów, które podobną drogę musiały przejść, oraz, co ważniejsze, jakie są szanse i zagrożenia na drodze pełnej konwergencji do gospodarek o najwyższych parametrach rozwoju. Polska przekroczyła dochód uważany za poziom, w którym ryzyko pułapki średniego wzrostu wydaje się być najwyższe. Z jednej stro...
44,86  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,14 
W publikacji została ukazana rola władzy publicznej w działalności gospodarczej poprzez pryzmat kosztów jej funkcjonowania. Kwestia ta staje się przedmiotem coraz większego zainteresowania publicznego, ponieważ koszt ten jest finansowany z pieniędzy podatników, którzy oczekują, że władza samorządowa będzie charakteryzować się coraz wyższą efektywnością i jakością rządzenia. Praca M. Wojciechowskiego stanowi pionierską próbę opisania tego zagadnienia w Polsce. Publikacja adresowana jest do szerok...
31,80  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,20 
Kreowanie wartości banku Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego. W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań: Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków? Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków? Jak należy interpretować ry...
42,48  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,52 
Głównym celem badań prezentowanych w niniejszej monografii jest wypracowanie teoretycznych podstaw stochastycznego paradygmatu ekonomii dobrobytu. Jako bazę tego paradygmatu postulujemy – w sposób aksjomatyczny – uporządkowaną trójkę (X, u, W), w której X jest zmienną losową opisującą rozkład dochodów (wydatków) danego społeczeństwa, u jest społeczną funkcją oceniającą rozkład dochodów (SFOD), natomiast W = u(X) jest zmienną losową opisującą rozkład dobrobytu przypisany rozkładowi dochodów w tym...
25,62  34,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,18 
Rozliczanie wynagrodzeń pracowników w sposób zgodny z prawem nie jest proste. Dodatkowe trudności powstają w związku z częstymi zmianami przepisów, nowymi opiniami organów kontrolujących i niejednokrotnie odmiennymi interpretacjami. Dlatego w oparciu o liczne stanowiska instytucji państwowych oraz praktyczne rozwiązania ekspertów prawa pracy, Wydawnictwo C.H. Beck przygotowało podręczne, niezawoden i poparte licznymi przykładami, źródło wiedzy w codziennej pracy działów kadrowo-płacowych. Rozlic...
100,08  139,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 38,92 
Transport w miastach zajmuje coraz bardziej istotne miejsce w strategicznym projektowaniu mobilności w miastach oraz planowaniu zagospodarowania przestrzennego. Transport towarów miejskich, tak ważny dla funkcjonowania miasta i lokalnej gospodarki, powoduje liczne problemy poprzez zwiększenie emisji zanieczyszczeń, hałas, zatłoczenie dróg; zwiększa również stres mieszkańców i agresję kierowców. Dystrybucja towarów w mieście znacząco wpływa na życie mieszkańców i na odczucia turystów. Planowanie ...
27,64  31,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,86 
Ryzyko podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej niejedno ma imię. Ma wiele różnych form przejawiania się. Rozmaite są jego źródła. Jednym z takich źródeł jest miejsce lokalizacji tej działalności. Lokalizacja sama w sobie rodzi ryzyko związane z niepewnością co do rzeczywistej wartości lokalizacyjnej i przestrzennej danego miejsca oraz niezmienności kreujących tę wartość czynników lokalizacji właściwych określonej jednostce osadniczej lub terytorialnej. Wpływa także na sposób ujawnia...
39,31  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,69 
Monografia została oparta na wynikach ogólnopolskiego projektu naukowego finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki (NCN). Zebrany w ten sposób materiał badawczy posłużył przygotowaniu opracowania łączącego zagadnienie wspierania przedsiębiorczości przez JST szczebla gminnego, polityk rozwojowych samorządów, klasteryzacji oraz kapitału społecznego. Opracowanie ma innowacyjny i szeroki pod względem tematycznym zakres. Odpowiada ono aktualnym zagadnieniom badawczym odwołującym się do polary...
47,25  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,75 
Ład korporacyjny to system, który równoważy oczekiwania członków organizacji i ich samolubne zachowania. Aby go utrzymać, muszą zostać zachowane właściwe proporcje między regulacjami prawnymi, sitami rynku oraz normami społecznymi. Skuteczne mechanizmy systemu ładu korporacyjnego mogą wpływać na budowę przewagi konkurencyjnej krajowych gospodarek. Ich skuteczność w dużym stopniu warunkuje dopływ kapitału na krajowe rynki kapitałowe, a w efekcie do ich głównych odbiorców, czyli spółek. Niniejsza ...
88,03 
54,19  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,71 
Podręcznik obejmuje wykład makroekonomii i należy do najczęściej wykorzystywanych na uczelniach europejskich i amerykańskich. Autorzy przedstawili: wprowadzenie do makroekonomii (w tym rachunek dochodu narodowego i pomiar kosztów życia), funkcjonowanie gospodarki w długim okresie (w tym: produkcję, wzrost i bezrobocie), systemy finansowy i walutowy, makroekonomię gospodarki otwartej, czynniki zmian i zmiany zachodzące we współczesnych gospodarkach, ekonomię międzynarodową (w tym: funkcjonowanie ...
51,63  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,27 
Management of a company includes many concerns, for example: area of processes, company's resources material, immaterial, human resources, knowledge, intellectual capital, quality, strategies of competition and often in changeable environment actions of restructuring. These issues were described in the following monograph. The monograph discusses contemporary problems of company management. The authors focused on problems which are important in daily practice of companies. Many topics discussed ...
36,34  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,66 
In countries with a tradition of more than one hundred years of a free market economy, both public opinion and the economic policy of subsequent governments focus on pragmatic continuity. Changes or corrections are reduced to the necessary minimum. Further, any such change in economic policy is mainly the result of democratic elections and not that of unusual events of far-reaching, unpredictable consequences, such as wars or crises. However, this scenario is rarely found in countries with a muc...
71,77  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 27,23 
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczel...
51,63  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,27 
Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: - podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, informacja, trendy) - strategia - taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) - zarządzanie - materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja)...
39,80  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,20 
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy niezbędnej studentowi kierunków ekonomia, finanse lub zarządzanie, obejmujący podstawową i uniwersalną wiedzę niezbędną studentom pierwszego lub drugiego roku studiów licencjackich oraz pierwszego roku studiów magisterskich jako podręcznik uzupełniający. W sposób przystępny przedstawione zostały fundamentalne dla danych dziedzin zagadnienia: analizy matematycznej, logiki oraz algebry liniowej. Każdy rozdział tematyczny zawiera definicje, twierdzenia niezbędne...
50,20 
Metody Ilościowe w Ekonomii, Finansach i Zarządzaniu to cykl publikacji zawierający treści programowe z matematyki oraz statystyki obowiązujące studentów kierunków ekonomicznych, przydatne również osobom prowadzącym prace naukowe i badawcze. Cykl ten rozpoczyna Matematyka, w której przedstawione są najważniejsze pojęcia z zakresu analizy matematycznej i algebry, które mogą być wykorzystywane w badaniach ekonomicznych. Oprócz rozważań teoretycznych książka zawiera przykłady o charakterze matematy...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Głównym przesłaniem tej pracy jest przekonanie, że wszystkie znane teorie ekonomiczne zawierają w swoich założeniach wątki metafizyczne, co powoduje, że duży obszar zjawisk o charakterze ekonomicznym, w tym zwłaszcza zjawisk mających nastąpić w przyszłości, nie daje się objaśnić w sposób empirycznie sprawdzalny ani, tym bardziej, przewidzieć. Zakres opanowanej i zaprezentowanej wiedzy jest ogromny, a sposób, w jaki jej treści są prezentowane, świadczy o tym, że autor swobodnie się w niej obraca....
33,32  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,58 
Niniejsza monografia jest próbą wypełnienia luki badawczej w zakresie określania dynamiki cen na rynku nieruchomości. Studia teoretyczne i badania empiryczne zawarte w tej pracy nakierowane są zasadniczo na problem poprawności i obiektywności ustalania wartości nieruchomości w Polsce, badany przez pryzmat wykorzystania cen transakcyjnych w istniejących warunkach informacyjnych, formalno-prawnych i metodycznych, a także realnych możliwości stosowania narzędzi charakteryzowania dynamiki tychże cen...
31,33  35,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,37 
Produkty miejskie decydują o jakości życia w mieście !!! - Produkt gospodarczy określa walory pracy i oferuje" pracę o zadowalających zarobkach - Produkt społeczny sprzyja zdobywaniu wykształcenia i wychowaniu dzieci, pomocy rodzinie i rozwojowi kultury - Produkt logistyczny umożliwia zaspokajanie potrzeb szybkiego, bezpiecznego i wygodnego poruszania się po mieście - Produkt społeczny sprzyja zdobywaniu wykształcenia, wychowaniu dzieci, rozwojowi duchowemu, pomocy rodzinie i ożywieniu kultury -...
34,56  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,44 
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych studiujących międzynarodowe rynki finansowe, międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz dziedziny pokrewne. Opracowanie dedykowane jest także przedsiębiorcom, inwestorom, środowisku naukowemu. W książce omówiono m.in.: - istotę i znaczenie poszczególnych segmentów międzynarodowego rynku finansowego (pieniężnego, kapitałowego, walutowego, instrumentów pochodnych), - najważniejsze tendencje na międzynarodowych rynkach finansowych w XXI ...
34,07  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,93 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.