Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia
Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia

Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia

Ewelina Witek

Wydawnictwo:Astrum
Autor: Ewelina Witek
Liczba stron: 180
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 15x20,5 cm
EAN:9788372778185
Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia
30,89

Opis

Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.