Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia
Marketing sportu
-20%

Marketing sportu

Andrzej Sznajder

Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor: Andrzej Sznajder
Liczba stron: 310
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 16,5x23,5 cm
EAN:9788320822052
Marketing sportu
Cena sugerowana przez wydawcę:
64,90
51,63
Oszczędzasz: 13,27

Opis

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.