Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia
50944602465KS
-13%

Marketing w praktyce

Mirko Dussel

Wydawnictwo:BC Edukacja
Autor: Mirko Dussel
Tłumacz: Beata Moryl
Liczba stron: 444
Oprawa: do publikacji dołączona płyta CD
Tytuł oryginału: Handbuch Marketingpraxis
Język oryginału: niemiecki
Rok wydania w Polsce: 2010
Format: 14.5x20.5cm
ISBN: 9788361655480
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788361655480
Marketing w praktyce
Cena sugerowana przez wydawcę:
46,00
39,80
Oszczędzasz: 6,20

Opis

Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: - podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, informacja, trendy) - strategia - taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) - zarządzanie - materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja)


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.