Książki wydane przez Wydawnictwo Nieoczywiste
Jakub Miazga (1986) - ukończył filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim i zootechnikę na Uniwersytecie im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Debiutował w 2018 r. w magazynie "Esensja" opowiadaniem Extrema unctio. Absalon to jego pierwsza powieść.
Początkująca dziennikarka, Barbara, dowiaduje się o brutalnym zamordowaniu znanego krakowskiego biznesmena i kolekcjonera dzieł sztuki, Wojciecha Mencla. Kiedy jednak zamierza zgłębić tę sprawę, zostaje jej odebrana. W zamian otrzymuje zlecenie na artykuł o ...
36,41 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 3,49 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Rozkładem dochodów rządzi krzywa logarytmiczno-normalna. Taka jest najważniejsza teza tej książki. Mówiąc wprost, jedni są bogaci, a inni biedni dlatego, że z wielu rozmaitych powodów znaleźli się w różnych punktach na takiej krzywej. Szeroko omówiono przyczyny zajmowania takich czy innych pozycji na krzywej. Na zajmowanie wysokich miejsc w rozkładzie dochodów czasami trzeba dużo i ciężko pracować, niekiedy decyduje o tym szczęście, w wielu przypadkach pomocne okazuje się urodzenie w zamożnej ro...
44,72 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 4,28 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6-23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów....
53,85 zł
59,00 zł
Oszczędzasz: 5,15 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
opartą n...
53,85 zł
59,00 zł
Oszczędzasz: 5,15 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Globalne ocieplenie to temat bardzo gorący, wywołujący emocje i ożywione dyskusje: od rozmów w gronie znajomych po wystąpienia polityków w ogólnopolskich mediach. W dyskusjach tych napotkać można wiele niezrozumienia, wyobrażeń odległych od stanu wiedzy naukowej i mitów klimatycznych, wypowiadanych z niezmąconą pewnością siebie na zasadzie na czym jak na czym, ale na klimacie to każdy się zna. Nauka o klimacie jak każda dziedzina współczesnej nauki jest bardzo rozbudowana i kompetentne wypowiada...
53,16 zł
64,90 zł
Oszczędzasz: 11,74 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Tradycyjne techniki sprzedaży, które są obecnie obowiązującym standardem w pracy sprzedawców, z reguły nie sprawdzają się w praktyce. Większość klientów doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie się jego prezentacja. To z kolei sprawia, że jest im tak łatwo przejąć kontrolę podczas rozmowy handlowej. Książka przedstawia zasady Systemu Sprzedaży Sandlera, który zrywa z tradycyjnymi metodami sprzedaży, opartymi o przewidywalne prezentacje produktowe. Autor zapoznaje czyt...
51,25 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 17,75 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierają...
51,25 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 17,75 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami tworzącymi działy audytu oraz dla studentów MBA kształcących się w tej dziedzinie. Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która koncentruje się na biznesowym aspekcie stosowania audytu wewnętrznego w dużych korporacjach. W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze ...
118,12 zł
159,00 zł
Oszczędzasz: 40,88 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Przedstawiony w książce zbiór esejów na temat cnót i wad pisałem początkowo co miesiąc przez wiele lat w czasopiśmie Charaktery. Były to teksty dosyć krótkie i pozbawione przypisów. Rozbudowałem je, poszerzyłem i zaopatrzyłem w przypisy. Dopisałem także pewną liczbę tekstów nowych. Obok cnót klasycznych, wielkich i małych, zająłem się także cnotami bardziej współczesnymi, jak tolerancja czy przyzwoitość, które wręcz za cnotę nie są uważane.
Postanowiłem opublikować tę książkę, gdyż sądzę, że jed...
44,72 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 4,28 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Marta Zucker , autorka książek o globalnym sukcesie polskich start-upów: Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów, Kobiety globalne w świecie start-upów. Rozmowy w Dolinie Krzemowej (Warszawa, PWN 2015, 2016; NYC, Business Expert Press BEP 2018).
Od wielu lat łączy świat nowych technologii i start-upów wywodzących się z Doliny Krzemowej z Polską; jest aktywnie zaangażowana w budowanie relacji pomiędzy polskim i kalifornijskim środowiskiem akademicko-biznesowym; wsp...
44,72 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 4,28 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w n...
53,85 zł
59,00 zł
Oszczędzasz: 5,15 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników kursów i szkoleń z podstaw rachunkowości.
Publikacja obejmuje prezentację zagadnień z obszaru rachunkowości finansowej i operacyjnej rachunkowości zarządczej. Autorzy opracowania dołożyli wszelkich starań, aby w sposób przejrzysty i uporządkowany przestawić niejednokrotnie skomplikowane zagadnienia związane z rejestracj...
81,22 zł
89,00 zł
Oszczędzasz: 7,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Ludziom wydaje się, że w życiu pracy funkcjonariusza wydziału zabójstw nigdy nie ma czasu na odpoczynek i rutynę. Zdarza się to jednak często, a tym razem dopadło Annę Zielewską, która powoli zaczyna się nudzić. Na szczęście jej prywatne życie jest coraz ciekawsze, więc nadrabia zawodowe braki w ten sposób. "Secretum" nie jest jednak sielanką, w której rutyna zagości na długo - szybko okazuje się, że zawodowy zastój kończy się w brutalnym stylu.
Anna kilka miesięcy wcześniej poznała Wojtka, któr...
35,58 zł
38,99 zł
Oszczędzasz: 3,41 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
52,20 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 16,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, k...
72,10 zł
79,00 zł
Oszczędzasz: 6,90 zł
Cena sugerowana przez wydawcę