Szukaj Szukaj
Cosiewydaje.plBaza wydawnictwWydawnictwo Nieoczywiste

Wydawnictwo Wydawnictwo Nieoczywiste

Książki wydane przez Wydawnictwo Nieoczywiste

Jakub Miazga (1986) - ukończył filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim i zootechnikę na Uniwersytecie im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Debiutował w 2018 r. w magazynie "Esensja" opowiadaniem Extrema unctio. Absalon to jego pierwsza powieść. Początkująca dziennikarka, Barbara, dowiaduje się o brutalnym zamordowaniu znanego krakowskiego biznesmena i kolekcjonera dzieł sztuki, Wojciecha Mencla. Kiedy jednak zamierza zgłębić tę sprawę, zostaje jej odebrana. W zamian otrzymuje zlecenie na artykuł o ...
36,41  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,49 
Rozkładem dochodów rządzi krzywa logarytmiczno-normalna. Taka jest najważniejsza teza tej książki. Mówiąc wprost, jedni są bogaci, a inni biedni dlatego, że z wielu rozmaitych powodów znaleźli się w różnych punktach na takiej krzywej. Szeroko omówiono przyczyny zajmowania takich czy innych pozycji na krzywej. Na zajmowanie wysokich miejsc w rozkładzie dochodów czasami trzeba dużo i ciężko pracować, niekiedy decyduje o tym szczęście, w wielu przypadkach pomocne okazuje się urodzenie w zamożnej ro...
44,72  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,28 
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6-23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów....
53,85  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,15 
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: opartą n...
53,85  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,15 
Globalne ocieplenie to temat bardzo gorący, wywołujący emocje i ożywione dyskusje: od rozmów w gronie znajomych po wystąpienia polityków w ogólnopolskich mediach. W dyskusjach tych napotkać można wiele niezrozumienia, wyobrażeń odległych od stanu wiedzy naukowej i mitów klimatycznych, wypowiadanych z niezmąconą pewnością siebie na zasadzie na czym jak na czym, ale na klimacie to każdy się zna. Nauka o klimacie jak każda dziedzina współczesnej nauki jest bardzo rozbudowana i kompetentne wypowiada...
53,16  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,74 
Tradycyjne techniki sprzedaży, które są obecnie obowiązującym standardem w pracy sprzedawców, z reguły nie sprawdzają się w praktyce. Większość klientów doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie się jego prezentacja. To z kolei sprawia, że jest im tak łatwo przejąć kontrolę podczas rozmowy handlowej. Książka przedstawia zasady Systemu Sprzedaży Sandlera, który zrywa z tradycyjnymi metodami sprzedaży, opartymi o przewidywalne prezentacje produktowe. Autor zapoznaje czyt...
51,25  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,75 
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierają...
51,25  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,75 
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami tworzącymi działy audytu oraz dla studentów MBA kształcących się w tej dziedzinie. Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która koncentruje się na biznesowym aspekcie stosowania audytu wewnętrznego w dużych korporacjach. W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze ...
118,12  159,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 40,88 
Przedstawiony w książce zbiór esejów na temat cnót i wad pisałem początkowo co miesiąc przez wiele lat w czasopiśmie Charaktery. Były to teksty dosyć krótkie i pozbawione przypisów. Rozbudowałem je, poszerzyłem i zaopatrzyłem w przypisy. Dopisałem także pewną liczbę tekstów nowych. Obok cnót klasycznych, wielkich i małych, zająłem się także cnotami bardziej współczesnymi, jak tolerancja czy przyzwoitość, które wręcz za cnotę nie są uważane. Postanowiłem opublikować tę książkę, gdyż sądzę, że jed...
44,72  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,28 
Marta Zucker , autorka książek o globalnym sukcesie polskich start-upów: Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów, Kobiety globalne w świecie start-upów. Rozmowy w Dolinie Krzemowej (Warszawa, PWN 2015, 2016; NYC, Business Expert Press BEP 2018). Od wielu lat łączy świat nowych technologii i start-upów wywodzących się z Doliny Krzemowej z Polską; jest aktywnie zaangażowana w budowanie relacji pomiędzy polskim i kalifornijskim środowiskiem akademicko-biznesowym; wsp...
44,72  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,28 
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Autorzy wyrażają nadzieję, że ta publikacja przyczyni się do dalszego podnoszenia jakości badań w n...
53,85  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,15 
Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników kursów i szkoleń z podstaw rachunkowości. Publikacja obejmuje prezentację zagadnień z obszaru rachunkowości finansowej i operacyjnej rachunkowości zarządczej. Autorzy opracowania dołożyli wszelkich starań, aby w sposób przejrzysty i uporządkowany przestawić niejednokrotnie skomplikowane zagadnienia związane z rejestracj...
81,22  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,78 
Ludziom wydaje się, że w życiu pracy funkcjonariusza wydziału zabójstw nigdy nie ma czasu na odpoczynek i rutynę. Zdarza się to jednak często, a tym razem dopadło Annę Zielewską, która powoli zaczyna się nudzić. Na szczęście jej prywatne życie jest coraz ciekawsze, więc nadrabia zawodowe braki w ten sposób. "Secretum" nie jest jednak sielanką, w której rutyna zagości na długo - szybko okazuje się, że zawodowy zastój kończy się w brutalnym stylu. Anna kilka miesięcy wcześniej poznała Wojtka, któr...
35,58  38,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,41 
52,20  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,80 
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, k...
72,10  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,90 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.