Opis
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych wciąż rośnie.
Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Inne tego autora
Książka z zadaniami i naklejkami
zabawa w towarzystwie ulubionych bohaterów
rozwijają sprawność manualną i ćwiczą koordynację wzrokowo-ruchową
przyjazny format i dołączone naklejki zachęcają do zabawy...
4,43 zł
4,99 zł
Oszczędzasz: 0,56 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Tytuł obejmuje informacje w zakresie porad zdrowotnych, w tym dietetycznych, kulinarnych, zagadnień rodzinnych przede wszystkim w oparciu o medycynę naturalną. W pierwszym wydaniu czytelnicy mogą zapoznać się z takimi tematami, jak na przykład: Co szkodzi stawom, Mity i fakty dotyczące ćwiczeń na odchudzanie, Produkty wspomagające odchudzanie, Przetwory domowe - plusy i minusy, Fakty i mity o owocach, O czym świadczą bóle głowy, Zdrowie z pasieki, Lucerna - superprodukt, Domowe sposoby leczenia ...
6,00 zł
7,88 zł
Oszczędzasz: 1,88 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
188,87 zł
208,30 zł
Oszczędzasz: 19,43 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Cztery pierwsze kolorowanki z nowej serii WINX WINX to światowy brand dla dziewczynek w wieku 4-10 lat, związany z serialem animowanym WINX CLUB. Serial opowiada o grupie czarodziejek używających magii do obrony magicznego wszechświata. Powstało 7 sezonów serialu i wszystkie zostały wyemitowane w Polsce na antenie TV Nickelodeon oraz TV Puls 2. Na wiosnę 2017 roku sezon 8. będzie emitowany na antenie TV Nickelodeon. W Polsce brand WINX ma kilkusettysięczne grono młodych fanów. Zarówno dla nich, ...
5,75 zł
7,99 zł
Oszczędzasz: 2,24 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W 2021 roku minęło sto lat od śmierci sługi Bożego ojca Wenantego Katarzyńca. Z jednej strony może wydawać się, że to długo, nie ma już bowiem nikogo, kto go znał, kto był naocznym świadkiem jego życia. Nie ma już tych, którzy spotykali się z nim, rozmawiali, korzystali z jego wskazówek. Nic już nie dopowiedzą do tego, co spisali i zostawili w swoich wspomnieniach. Z drugiej jednak strony ten niezwykły zakonnik wciąż inspiruje swoją osobowością i ciągle jest na nowo odkrywany. Drugi tomik Antolo...
22,00 zł
29,90 zł
Oszczędzasz: 7,90 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Każdy dzień w Stacyjkowie jest wyjątkowy. Ciuchciaki uczą się pilnego wykonywania swoich zadań i mają mnóstwo zabawnych przygód.Co ich dziś spotka?Dowiedz się też, czego nowego się nauczą. Nucz się odczytywać godziny. ...
16,95 zł
24,99 zł
Oszczędzasz: 8,04 zł
Cena sugerowana przez wydawcę