Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marka na cztery sposoby
-9%

Marka na cztery sposoby

Jacek Pogorzelski

Wydawnictwo:Wydawnictwo Nieoczywiste
Autor: Jacek Pogorzelski
Liczba stron: 248
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 17x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788366402355
Marka na cztery sposoby
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
53,85
Oszczędzasz: 5,15

Opis

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
opartą na percepcji odbiorcy,
opartą na reakcji emocjonalnej,
opartą na więzi społecznej,
opartą na idei kulturowej.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.