Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Współczesne media T.1
-25%

Współczesne media T.1

Iwona Hofman

Wydawnictwo:UMCS
Autor: Iwona Hofman
Liczba stron: 318
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2022
Format: 240x179 mm
EAN:9788322795712
Współczesne media T.1
Cena sugerowana przez wydawcę:
42,00
31,60
Oszczędzasz: 10,40

Opis

Seria "Współczesne Media", którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii "Współczesne Media" [...] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs - tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe - nauk społecznych i humanistycznych.

Ze Wstępu

Iwona Hofman

Danuta Kępa-Figura


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.