Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieNauki humanistyczne
Współczesne media T.2 Wartości mediów
-28%

Współczesne media T.2 Wartości mediów

Iwona Hofman

Wydawnictwo:UMCS
Autor: Iwona Hofman
Liczba stron: 240
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 17x24 cm
EAN:9788377844663
Współczesne media T.2 Wartości mediów
Cena sugerowana przez wydawcę:
35,70
25,70
Oszczędzasz: 10,00

Opis

Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii `Współczesne media`, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów. 

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.