Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieNauki humanistyczne
Współczesne media - studium przypadku T.2
-28%

Współczesne media - studium przypadku T.2

Iwona Hofman

Wydawnictwo:UMCS
Autor: Iwona Hofman
Liczba stron: 242
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 17x24 cm
EAN:9788377846001
Współczesne media - studium przypadku T.2
Cena sugerowana przez wydawcę:
35,70
25,70
Oszczędzasz: 10,00

Opis

Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.