Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieNauki humanistyczne
Współczesne media T.1 Wartości w mediach
-28%

Współczesne media T.1 Wartości w mediach

Iwona Hofman

Wydawnictwo:UMCS
Autor: Iwona Hofman
Liczba stron: 288
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 16x23 cm
Format: 9788388881770
EAN:9788377844533
Współczesne media T.1 Wartości w mediach
Cena sugerowana przez wydawcę:
37,80
27,22
Oszczędzasz: 10,58

Opis

W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości uznanych z praktyką wprowadzania wartości aspirujących było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.