Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Podręcznik jest przeznaczony do prowadzenia zajęć informatyki w klasach pierwszych szkół ponadgimnazjalnych na poziomie podstawowym. Podręcznik należy do serii podręczników Z nowym bitem. Zgodnie z przepisami wprowadzonymi 8 lipca 2014 roku (art. 22ao ustawy o systemie oświaty) podręcznik nie może zawierać odwołań i poleceń wymagających korzystania z opracowanych przez wydawcę dodatkowych materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla ucznia, w tym zapisanych na CD lub umieszczonych w Internecie. P...
27,15  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,85 
Podręcznik jest przeznaczony do prowadzenia zajęć z informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych na poziomie podstawowym i jest zgodny z nową podstawą programową,która zacznie obowiązywać w klasach pierwszych szkół ponadgimnazjalnych od roku szkolnego 2012/2013.Podręcznik składa się z trzech modułów, a każdy z nich - z tematów o wyrazistej strukturze merytorycznej i metodycznej. Modułowa budowa podręcznika pozwala realizować tematy w podanym układzie, ale również dostosować kolejność realizacji tem...
30,88  33,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,12 
Podręcznik jest przeznaczony do prowadzenia zajęć z informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych na poziomie rozszerzonym i jest zgodny z nową podstawą programową. Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów, a każdy z nich z tematów o wyrazistej strukturze merytorycznej i metodycznej. Tematy można realizować w podanym układzie, ale również dostosować kolejność ich realizacji do warunków szkoły i grupy uczniów. Podręcznik zawiera: ponad 240 pytań i problemów ponad 340 ćwiczeń ponad 580 zadań spra...
42,13  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,87 
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych uczących się informatyki w zakresie rozszerzonym. Pomaga w przygotowaniach do matury również w zakresie podstawowym....
35,40  40,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,10 
Podręcznik do kształcenia ogólnego do nauczania informatyki na poziomie klas I-III szkoły gimnazjum. Numer dopuszczenia: 172/2009
39,13  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,87 
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych uczących się informatyki w zakresie podstawowym. Podręcznik ułatwia nauczycielowi planowanie procesu dydaktycznego. Zagadnienia z różnych obszarów wiedzy informatycznej zostały przedstawione w zwartej formie. Numer dopuszczenia: 414/2012....
28,74  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,16 
Nr dopuszczenia 516/2012 Podręcznik dla klas pierwszych szkół ponadgimnazjalnych z dostępem na zasobów platformy edukacyjnej WSiPnet.pl. Zakres podstawowy....
33,56  39,30 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,74 
Książka drukowana. Repetytorium. Nowa matura 2024. Informatyka. Zakres rozszerzony Piotr Dobosiewicz Kompletnego repetytorium pozwalające na naukę do matury w takim rytmie, jakiego potrzebujesz. Zawiera: teorię w pigułce z przykładami do każdego z działów, pozwalającą szybko przypomnieć najważniejsze informacje, definicje, wzory zadania maturalne do samodzielnego rozwiązania w każdym dziale w wersji Zadań krótkich, abyś mógł/mogła na bieżąco sprawdzać, czy już potrafisz je rozwią...
41,44  45,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,55 
58,19  64,60 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,41 
Informatyka" do klasy 1 gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów nowej podstawy programowej. Ćwiczenia wraz z płytą rozwijają kreatywne myślenie, uczą rozwiązywania problemów i zagadnień, które są kluczowe dla myślenia analitycznego, oraz wprowadzają w świat języka programowania. Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą komputera. Rozbudza ciekawość i wdraża do samodzielnego logicznego myślenia ...
23,57 
W zakresie treści i metod nauczania w materiałach ćwiczeniowych jest zachowany zintegrowany system nauczania. Zawierają ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczniowie wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwalają wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. dotyczące opisyw...
16,40  16,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,10 
Zajęcia komputerowe dla szkoły podstawowej. Klasa I realizują cele zajęć komputerowych zawarte w Podstawie programowej. W zakresie treści i metod nauczania jest zachowany zintegrowany system nauczania. Uczniowie zdobywają umiejętności posługiwania się komputerem i programami komputerowymi. Następnie, wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwalają wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. dotyczące opisywania wyglądu rysunkó...
15,00 
Informatyka" do klasy 2 gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) oraz uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie, wspierają pracę zespołową i pozwalają dobrze opanować podstawy programowania. Informatyka: Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwiązywania prob...
23,57 
W zakresie treści i metod nauczania w materiale ćwiczeniowym jest zachowany zintegrowany system nauczania. Materiał zawiera ponad 180 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczeń wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwala wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. rozpoznaje figury ...
16,40  16,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,10 
Zajęcia komputerowe dla szkoły podstawowej. Klasa II realizują cele zajęć komputerowych zawarte w Podstawie programowej. W zakresie treści i metod nauczania jest zachowany zintegrowany system nauczania. Uczniowie zdobywają umiejętności posługiwania się komputerem i programami komputerowymi. Następnie, wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwalają wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. dotyczące opisywania wyglądu rysunk...
14,93  15,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,07 
,,Informatyka" do klasy 3, dostępna także jako aplikacja online, gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w  korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) oraz uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie oraz wspierają pracę zespołową. Informatyka: Rozwija spostrzegawczość, szybkość i  refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwią...
24,61 
W podręczniku KlikPlik 3 wyodrębniono następujące działy: <UL> <LI>Nasze ważne sprawy: przypominamy zasady pracy z komputerem, uczymy podstawowych terminów.</LI> <LI>Liczymy: pokazujemy, jak komputer może pomóc i uatrakcyjnić naukę liczenia.</LI> <LI>Rysujemy: rozwijamy wrażliwość dzieci na otaczający świat. </LI> <LI>Podróżujemy: wpajamy zasady i dobre nawyki podczas korzystania z  Internetu, polecamy strony WWW z certyfikatem strony bezpieczne dzieciom.</LI>...
22,25  25,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,75 
W zakresie treści i metod nauczania w materiale ćwiczeniowym jest zachowany zintegrowany system nauczania. Materiał zawiera ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczeń wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwala wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. rozpoznaje figury ...
13,60  15,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,40 
Zajęcia komputerowe Podręcznik z płytą dla klasy III szkoły podstawowej W podręczniku Zajęcia komputerowe 3 zamieszczono: ćwiczenia do wykonania w książce, związane z rozwijaniem zdolności językowych, matematycznych, plastycznych, informatycznych, przyrodniczych, ćwiczenia do wykonania przy komputerze, ilustrowane zrzutami ekranowymi, ćwiczenia do wykonania z załączonej płyty CD pogłębiające treści omówione na lekcji, przykładowe prace dziecięce, pakiet naklejek Ćwiczenia multimedialne na płycie...
18,50  25,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,20 
<P>Podręcznik do zajęć komputerowych dla uczniów klasy 4 szkoły podstawowej należy do znanego i lubianego cyklu Lekcje z komputerem. Autorzy - doświadczeni metodycy i współtwórcy podstawy programowej - proponują w nim pracę <STRONG>metodą problemową</STRONG>. Na początku każdej z 30 lekcji stawiają ciekawy problem, a w trakcie lekcji pokazują sposób jego rozwiązania. Łączą tematy zajęć komputerowych z innymi przedmiotami. Rozbudzają w uczniach pasję programowania w języku...
8,78  12,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,42 
Nowa edycja 2023-2025 Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerów, internetu oraz narzędzi do pracy zdalnej, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć proste gry komputerowe. Zapewnia komfort pracy nauczyciela i ucznia zarówno w szkole, jak i w domu dzięki systemowi NEON. Uczy programowania w środowisku wizualnymz wykorzystaniem Scratcha 3.0. Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom...
25,63 
14,40  18,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,60 
Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerów i internetu, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć gry komputerowe. Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom ekranowym oraz podpowiedziom i komentarzom zawartym w ramkach z okiem. Zachęca do poszerzania wiedzy, czemu służą ciekawostki i zadania Dla zainteresowanych. Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez propozycje zadań projektowych. ...
16,43  19,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,07 
Nowa edycja 2020-2022 Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerów i internetu, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć gry komputerowe. Uczy programowania w środowisku wizualnym z wykorzystaniem Scratcha 3.0. Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom ekranowym oraz podpowiedziom i komentarzom zawartym w ramkach z pinezką. Zachęca do poszerzania wiedzy, czemu służą ciekawostki i zadania...
18,96  19,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,94 
Uczeń w klasie czwartej nauczy się pracować: z edytorem tekstu (m.in. zredaguje tekst, połączy tekst z grafiką, narysuje, zilustruje i sformatuje tabelę); edytorem grafiki (m.in. narysuje, połączy tekst z grafiką, stworzy własną ikonę); arkuszem kalkulacyjnym (m.in. przeanalizuje dane i narysuje wykresy); programem prezentacyjnym (przygotuje prezentację, wstawi do niej dźwięk); z internetem (wyszuka potrzebne informacje); w Scratchu (m.in. zbuduje projekt z dźwiękiem). Autorzy doświadczeni metod...
8,28  10,30 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,02 
Podręcznik dla klasy 4 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Zagadnienia przedstawiono w czterech rozdziałach: Lekcje z aplikacjami, Lekcje w sieci, Lekcje ze Scratchem Lekcje z arkuszem. Tematy zajęć nawiązują do codziennych problemów oraz innych przedmiotów. Autorzy doświadczeni metodycy proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk. Uczeń w klasie 4 pracuje z: edytorem tekstu (m.in. redag...
23,60 
Jak bezpiecznie i świadomie wejść w świat nowoczesnych, komputerowych technologii? Jak umiejętnie z nich korzystać? I czy są przydatne do rozwiązywania problemów nie tylko informatycznych? Autorzy podręcznika opracowali go w taki sposób, by młody człowiek potrafił korzystać z podstawowego oprogramowania i aplikacji, a także by rozumiał, analizował i rozwiązywał problemy na bazie logicznego i abstrakcyjnego myślenia. Publikacja wprowadza elementy myślenia algorytmicznego. Zagadnienia poruszane w ...
57,21  63,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,29 
Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/1/2020/z1). W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła system operacyjny Windows 11 oraz nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch, Paint), zmieniając lub usuwając nieaktualne zrzuty oraz aktualizując treści. Wychodząc naprzeciw potrzebom nauczycieli i uczniów, dodano nowy temat dotyczący tworzenia rysunków w programie Paint 3D. Jednym z celów podstawy pr...
18,06  18,15 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,09 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.