Opis
Podręcznik dla klasy 4 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Zagadnienia przedstawiono w czterech rozdziałach:
Lekcje z aplikacjami,
Lekcje w sieci,
Lekcje ze Scratchem
Lekcje z arkuszem.
Tematy zajęć nawiązują do codziennych problemów oraz innych przedmiotów. Autorzy doświadczeni metodycy proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk.
Uczeń w klasie 4 pracuje z:
edytorem tekstu (m.in. redaguje teksty o różnym charakterze, łączy tekst z grafiką, tworzy, ilustruje i formatuje tabelę);
edytorem grafiki online (m.in. rysuje, modyfikuje zdjęcia i rysunki, łączy tekst
z grafiką);
arkuszem kalkulacyjnym (m.in. tworzy i analizuje zestawienia, tworzy wykresy);
programem prezentacyjnym (tworzy wieloslajdową prezentację zawierającą grafikę, animacje i dźwięk);
wyszukiwarką (wyszukuje tekst i grafikę);
programem Scratch (m.in. tworzy multimedialny słownik z dźwiękiem).
Lekcje z aplikacjami,
Lekcje w sieci,
Lekcje ze Scratchem
Lekcje z arkuszem.
Tematy zajęć nawiązują do codziennych problemów oraz innych przedmiotów. Autorzy doświadczeni metodycy proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk.
Uczeń w klasie 4 pracuje z:
edytorem tekstu (m.in. redaguje teksty o różnym charakterze, łączy tekst z grafiką, tworzy, ilustruje i formatuje tabelę);
edytorem grafiki online (m.in. rysuje, modyfikuje zdjęcia i rysunki, łączy tekst
z grafiką);
arkuszem kalkulacyjnym (m.in. tworzy i analizuje zestawienia, tworzy wykresy);
programem prezentacyjnym (tworzy wieloslajdową prezentację zawierającą grafikę, animacje i dźwięk);
wyszukiwarką (wyszukuje tekst i grafikę);
programem Scratch (m.in. tworzy multimedialny słownik z dźwiękiem).
Inne tego autora
Podręcznik kontynuuje naukę programowania w wizualnym środowisku Scratch oraz rozpoczyna naukę w językach HTML i Python, wprowadza w zagadnienia algorytmiczne, uczy projektowania i realizowania rozbudowanych prezentacji, tworzenia projektów multimedialnych w edytorze grafiki, rozwija umiejętności edycji tekstu i grafiki, pokazuje sposoby pracy nad wspólnymi dokumentami tekstowymi i graficznymi w internetowej chmurze, zachęca do nauki i rozwijania zainteresowań w sieci oraz pokazuje, jak korzysta...
9,22 zł
11,59 zł
Oszczędzasz: 2,37 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania jest oparta na języku Scratch barwnym programie wizualnym dostosowanym do wieku uczniów to sprawdzone rozwiązanie! Uczeń w klasie piątej nauczy się pracować: z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. analizuje dane i tworzy wykresy liniowe); z programem prezentacyjnym (tworzy prezentację, w...
14,03 zł
14,81 zł
Oszczędzasz: 0,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik podzielony na 30 lekcji z komputerem, zróżnicowanych tematycznie i powiązanych z innymi przedmiotami. Zawiera ćwiczenia, zadania, wskazówki i porady oraz zagadki z rozwiązaniami.
Ciekawie i przystępnie uczy, jak pracować i bawić się z komputerem oraz zachęca do programowania w języku Logo....
26,86 zł
31,90 zł
Oszczędzasz: 5,04 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
42,50 zł
45,10 zł
Oszczędzasz: 2,60 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W podręczniku wykorzystano metodę odwróconej klasy, co stwarza możliwości zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności. Podręcznik został podzielony na 6 działów: Wprowadzenie; Podstawy algorytmiki w Python i C++; Projekt - multimedialny przewodnik; Arkusz kalkulacyjny; Grafika wektorowa....
60,37 zł
61,90 zł
Oszczędzasz: 1,53 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Najnowsze wydanie podręcznika Informatyka do klasy 6 zostało odświeżone i zmienione.
Nową wersję podręcznika wzbogacono o:
-ciekawe aplikacje, np. Smash (do udostępniania i wysyłania plików o dużej objętości), Wick Editor (do tworzenia animacji poklatkowych),
-infografiki podejmujące tematy cyberprzemocy, wykorzystywania czujników w Scratchu, kodów kreskowych i QR czy serwisów wiki,
-odświeżone lekcje, zweryfikowane i dostosowane do umiejętności uczniów,
-zrzuty i opisy ułatwiające uczniom sam...
23,60 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 1,30 zł
Cena sugerowana przez wydawcę