Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieZarządzanie

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej? - Na jakiej drodze cel ten o...
47,70  63,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,30 
60,33  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,67 
Celem publikacji jest zaprezentowanie szerokiego wachlarza możliwości finansowania działalności innowacyjnej, która może być realizowana indywidualnie przez pracowników określonych sektorów gospodarki, ale i także - na co kładzie się wyraźny nacisk - w podejściu nowej perspektywy finansowania - w ramach współpracy między różnymi płaszczyznami. Na to wszystko przygotowano specjalną ofertę różnorodnych możliwości wsparcia finansowego aktywności innowacyjnej. <BR><BR>Niniejsza publikacja ma n...
34,83  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,17 
Zróżnicowanie zasobów ludzkich, w tym ich wielopokoleniowość, może stanowić o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Różnorodność kapitału ludzkiego ujmowana w kategoriach afiliacji społeczno-kulturowych, ról organizacyjnych i zespołowych, jak również indywidualnych cech pracowników, w istotny sposób wpływa na postawy wobec pracy i kreatywność zespołów. Autorzy podjęli próbę odpowiedzi na pytanie, w jakim zakresie postawy wobec pracy kształtują różnice uwarunkowane przynależnością do danego p...
37,44  52,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,56 
Książka jest swoistym kompendium wiedzy o magazynach i magazynowaniu. Zostały w niej zawarte podstawowe, teoretyczne zagadnienia związane z szeroko rozumianą gospodarką magazynową. Scharakteryzowano szczegółowo m.in. elementy tworzące infrastrukturę magazynu, fazy procesu magazynowego, sposoby na prawidłowe rozmieszczenie zapasów w strefie składowania itd. Na zakończenie przedstawiono trzy studia przypadków odzwierciedlające zastosowanie przybliżonej teorii w praktyce. Książka skierowana jest do...
38,33  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,67 
HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, projektuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy. Autor w przystępny i praktyczny sposób przedstawił: - istotę koncepcji HR business partneringu, - role i zadania HR business partnera, - budowanie pozycji HR business partnera w organizacji i jej rozwój, - wnioski z badań, - przykłady najlepszych praktyk. Lektura książki może przyczynić się do podjęc...
78,07  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,93 
Zagadnienia innowacji i procesów transferu technologii omawiane w monografii, prezentowane są w kontekście zarządzania strategicznego w organizacji. Przyjmują zatem charakter analiz w ujęciu głównie mikroekonomicznym. Odnoszą się do organizacji różnego typu co rozszerza perspektywę badanych kategorii w stosunku do rozważań prowadzonych przez innych autorów. Ponadto wyróżniającą cechą opracowania jest powiązanie analizowanych procesów z problemem tworzeniem i realizacji strategii w organizacjach....
41,64  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,36 
Celami opracowania jest, obok prezentacji wyników badań przeprowadzonych w Instytucie Organizacji Systemów Produkcyjnych Politechniki Warszawskiej, wytyczenie ich dalszych kierunków na najbliższe lata. Wymagało to określenia istotnych obszarów wpływających na tworzenie innowacji w podmiotach prowadzących działalność gospodarczą organizacjach podejmujących aktywność zarobkową w sposób zorganizowany i ciągły. W poszczególnych rozdziałach omówiono zagadnienia dotyczące podejścia mezo i mikro w gosp...
29,58  33,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,42 
Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów wskazują, że innowacje mogą być stosowane we wszystkich aspektach życia gospodarczego, począwszy...
64,08  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 24,92 
Podstawowym celem pracy jest teoretyczna i empiryczna refleksja nad złożoną problematyką innowacji w zrównoważonym rozwoju organizacji na integrującym się rynku europejskim. Podstawową hipotezą badawczą pracy jest twierdzenie, że pomyślne i skuteczne zarządzanie innowacyjnością przez decydentów różnego szczebla wymaga ciągłego myślenia o innowacjach i określonego postępowania w mobilizowaniu swojej organizacji (budowa nowego kapitału strategicznego, kapitału intelektualnego, skupianiu się na war...
46,72  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,28 
Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą. Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na zajęciach oraz zadania samokształceniowe. Publikacja jest też poradnikiem dla menedżerów zainteresow...
52,03  57,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,97 
Współczesny świat nie pozostaje pozbawiony odczuwanych i realnych zagrożeń, których genezy należy upatrywać w napięciach politycznych, ekonomicznych, nacjonalizmie, antagonizmach etnicznych lub religijnych. Sprzeczność i zróżnicowanie interesów generuje niebezpieczeństwa o wielorakim charakterze – od konfliktów zbrojnych i zamachów terrorystycznych do przestępczości pospolitej i zorganizowanej, ekscesów chuligańskich, infekowania systemów informatycznych czy korupcji. Obok niebezpieczeństw wywoł...
49,12  58,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,88 
Monografia poświęcona jest analizie powiązań między internacjonalizacją, usieciowieniem i innowacyjnością przedsiębiorstw i zawiera wyniki badań empirycznych prowadzonych w ramach projektu indywidualanego finansowanego przez NCN. Zawiera pogłębioną analizę podstawowych pojęć i podejść teoretycznych do kluczowych zagadnień oraz przegląd literatury obejmującej wyniki badań nad tymi powiązaniami. Bazę literaturową stanowią w 85 proc. pozycje anglojęzyczne, głownie z wiodących czasopism podejmującyc...
39,37  52,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,63 
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu,...
50,12  51,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,88 
We współczesnych organizacjach spotykają się cztery pokolenia pracowników. Każde z nich ukształtowały różne warunki społeczne, gospodarcze, historyczne, etyczne i kulturowe. Generacje posiadają odmienne systemy wartości, potrzeby i oczekiwania, różne nawyki oraz przyzwyczajenia. Efektywne zarządzanie tak różnorodnym kapitałem ludzkim jest wyzwaniem dla menedżerów. Kluczowe jest skoncentrowanie się na potencjale drzemiącym w każdym pokoleniu, nie zaś na barierach wynikających z różnic między nimi...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Autorzy zajmują się dwiema nowymi formami współpracy przedsiębiorstw klastrem i outsourcingiem jako narzędziami rozwoju przedsiębiorstwa. Rozwijanie znaczenia i pozycji klastrów w polityce regionalnej, krajowej i europejskiej , świadczy o tym, że to utrwalający się proces polegający na kształtowaniu się nowego typu współpracy przedsiębiorstw. Zastosowanie outsourcingu obejmuje w zasadzie wszystkie rodzaje organizacji funkcjonujące zarówno w środowisku realnym jak i wirtualnym....
17,20  21,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,80 
Każdy proces rekrutacji, selekcji i oceny pracowników powinien się opierać na rzetelnych i trafnych narzędziach pomiarowych, pozwalających na dotarcie do tych cech osobowych, które mają znaczenie dla organizacji. Kompetencyjne testy sytuacyjne - narzędzie pomiarowe z powodzeniem stosowane w rekrutacji, selekcji i ocenie pracowników - opierają się na serii dylematów, zaprojektowanych tak, aby skutecznie mierzyć jakość sądów osoby badanej w sytuacjach związanych z określonym stanowiskiem pracy. W ...
60,33  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,67 
W książce opisano wybrane koncepcje organizacji i metody zarządzania, w tym również te rzadko charakteryzowane w polskojęzycznej literaturze przedmiotu. Zostały one zaprezentowane z uwzględnieniem empirycznych i teoretycznych dokonań przedstawicieli różnych ośrodków akademickich. Przy czym, przyjęto dwa kluczowe cele. Pierwszym było zidentyfikowanie skutków urzeczywistniania oraz stosowania wybranych koncepcji organizacji i metod zarządzania. Drugim zaś wskazanie sposobów ograniczania negatywnyc...
36,31  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,69 
Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano...
46,80  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,20 
Celem książki jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie ogólnej problematyki kosztów jakości w ujęciu: ekonomiczno-organizacyjnym jakości, zarządzania jakością z uwzględnieniem parametru wartości, przydatnej w zarządzaniu współczesną jakością. Syntetyczna postać książki wynika z założenia, że dla kadry zarządzającej jakością w przedsiębiorstwie w większym stopniu przydatne będzie w praktyce poznanie istoty omawianych zagadnień. Z tego powodu pominięte zostało analityczne ujęcie księgo...
34,83  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,17 
Koncepcja kluczowych wskaźników ryzyka (KRI) wywodzi się z zarządzania ryzykiem instytucji finansowych. Niniejsza monografia zawiera dopracowaną merytorycznie i analitycznie autorską propozycję wykorzystania tych miar w przedsiębiorstwach niefinansowych. W płaszczyźnie teoretycznej poruszono problemy: roli i znaczenia KRI w zarządzaniu ryzykiem, ogólnych ram identyfikacji KRI i zasad tworzenia systemu KRI w przedsiębiorstwie, właściwej budowy i interpretacji KRI, możliwości i kierunków budowy sy...
16,81  23,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,89 
Publikacja jest pierwszym w Polsce tak kompleksowym opracowaniem w dziedzinie funduszy Unii Europejskiej. W leksykonie zebrano rozproszone w różnych, mało dostępnych źródłach, informacje na temat instrumentów finansowych Wspólnoty. Zakres przedmiotowy leksykonu wybiega jednak znacznie poza same fundusze unijne, poruszając takie zagadnienia jak projektowanie, ewaluacja czy pomoc publiczna. Do tego należy dodać hasła z zakresu praktyki funduszowej, tj. przygotowania, selekcji i realizacji projektó...
68,40  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,60 
27,14  30,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,86 
rzesłanką do analizy tematu lęku w decyzjach menadżerskich było zainteresowanie autora funkcjonowaniem zespołów ludzkich w przedsiębiorstwach i instytucjach. Skuteczność działania wyżej wymienionych podmiotów jest zdeterminowana decyzjami menadżerów. Celem pracy było rozpoznanie źródeł lęku decyzyjnego menadżerów, rozpoznanie kluczowych obszarów wpływających na lęk decyzyjny menadżerów, zbadanie zależności pomiędzy lękiem a decyzjami menadżerskimi oraz zaproponowanie rozwiązań, mających na celu ...
17,20  21,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,80 
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie ...
39,69  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,21 
Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją? Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne rela...
34,80  40,01 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,21 
Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyfikę tego sektora w naszym kraju, przedstawiając jednocześnie przykłady dobrych praktyk stosowanych z powodzeniem w przedsiębiorstwach francuskich....
24,60  30,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,40 
EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy. Peter F. Drucker Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie droga do osiągnięć organizacji. Menedżerowie, pracując nad swoją efektywnością, podnoszą poziom osiągnięć całej organizacji. Zwiększają bow...
33,86  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,04 
Znana od wieków, niezastąpiona relacja mistrz-uczeń coraz częściej wykorzystywana jest we współczesnych organizacjach, przybierając postać ustrukturyzowanych programów mentoringowych. Profesjonalne podejście do mentoringu omawia szeroko w pierwszej części książki Małgorzata Sidor-Rządkowska, ceniona ekspertka i autorka wielu publikacji z dziedziny zarządzania kapitałem ludzkim, podejmując takie tematy jak: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, różnice między mentoringiem a coachingi...
51,60  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,40 
Jednym z istotnych czynników wzrostu efektywności funkcjonowania i rozwoju współczesnych organizacji jest ciągłe doskonalenie procesów zarządzania projektami. Procesy zarządzania projektami mogą być rozpatrywane w kilku aspektach: celowościowym, funkcjonalnym, podmiotowym, strukturalnym oraz instrumentalnym. Szczególną rolę w doskonaleniu procesów zarządzania projektami spełnia aspekt instrumentalny obejmujący metody. Stanowią one usystematyzowane, oparte na naukowych zasadach, sposoby postępowa...
45,43  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,57 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.