Opis
HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, projektuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy. Autor w przystępny i praktyczny sposób przedstawił: - istotę koncepcji HR business partneringu, - role i zadania HR business partnera, - budowanie pozycji HR business partnera w organizacji i jej rozwój, - wnioski z badań, - przykłady najlepszych praktyk. Lektura książki może przyczynić się do podjęcia kluczowych decyzji dotyczących zmiany funkcjonowania całego obszaru HR w organizacji. Jest to przewodnik wskazujący optymalne rozwiązania w procesie zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów. Opracowanie to powinno zainteresować wszystkie osoby, które kształtują czynniki wpływające na realizację strategicznych celów organizacji z wykorzystaniem jej najcenniejszego zasobu, jakim są sami pracownicy.
Inne tego autora
Doskonale wiemy, że praca specjalisty i menedżera HR do łatwych nie należy. Ilość wyzwań, które przed nami stają oraz złożoność materii, z którą się mierzymy powoduje, że czasem trudno to wszystko ogarnąć. Szczególnie jeśli mielibyśmy sami przygotowywać wszelkie rozwiązania samodzielnie, od podstaw. Na szczęście nie ma takiej potrzeby. W wielu krajach powstaje znacząca ilość publikacji z prezentacją konkretnych narzędzi, niemal gotowych do wykorzystania w działaniach HR. Rynek polski jest jednak...
68,86 zł
79,00 zł
Oszczędzasz: 10,14 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka zawiera kompleksowe omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień związanych z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak: budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, kompetencyjne opisy stanowisk, rekrutacja i selekcja pracowników pod kątem kompetencji, szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, zarządzanie talentami oraz budowanie ścieżek kariery...
76,99 zł
99,00 zł
Oszczędzasz: 22,01 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
78,07 zł
99,00 zł
Oszczędzasz: 20,93 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nowość
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Czytelnik znajdzie tu zarówno merytoryczne podstawy zarządzania kompetencjami, jak i konkretne narzędzia oraz najlepsze praktyki wdrożeniowe. Autor omawia tematy takie jak: - budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, - kompetencyjne opisy stanowisk, - metody oceny potencjału kompetencyjnego pracowników i kandydatów do pracy, - szkolenia i rozwój ...
78,07 zł
99,00 zł
Oszczędzasz: 20,93 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
HR Toolbox 2, czyli narzędziownik menedżera HR, to druga część książki Grzegorza Filipowicza pod tym samym tytułem. Ponieważ to narzędzia i konkretne rozwiązania są tym, czego HR-owcy mogą najbardziej potrzebować w codziennej pracy, autor wychodzi naprzeciw tej potrzebie. Druga część książki prezentuje kilka kolejnych tematów właśnie od strony narzędziowej i wdrożeniowej, do tego popartych wieloletnim doświadczeniem autora.
Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
- Jak mierzyć kapitał ludzki w ...
68,86 zł
79,00 zł
Oszczędzasz: 10,14 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nie każdy lider sprawdzi się w każdej organizacji, ale też nie zawsze sprawny menedżer odnajdzie się w każdej firmie. Jest to o tyle istotne dla nas samych, że wchodząc na ścieżkę rozwoju zawodowego związaną z pełnieniem funkcji przełożonego, wkraczamy na prawdziwe pole minowe. Jeśli nie wiemy, czy mamy predyspozycje do roli lidera bądź menedżera, to kariera w tym obszarze może nas dużo kosztować. Co zatem należałoby zrobić? Przede wszystkim popracować nad świadomością własnych predyspozycji i k...
77,58 zł
89,00 zł
Oszczędzasz: 11,42 zł
Cena sugerowana przez wydawcę