Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieZarządzanie
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia
-24%

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia

Jan Klimek

Wydawnictwo:Difin
Autor: Jan Klimek
Liczba stron: 347
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788379300693
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia
Cena sugerowana przez wydawcę:
63,00
47,70
Oszczędzasz: 15,30

Opis

Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:
- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.