Opis
Podręcznik kontynuuje naukę programowania w wizualnym środowisku Scratch oraz rozpoczyna naukę w językach HTML i Python, wprowadza w zagadnienia algorytmiczne, uczy projektowania i realizowania rozbudowanych prezentacji, tworzenia projektów multimedialnych w edytorze grafiki, rozwija umiejętności edycji tekstu i grafiki, pokazuje sposoby pracy nad wspólnymi dokumentami tekstowymi i graficznymi w internetowej chmurze, zachęca do nauki i rozwijania zainteresowań w sieci oraz pokazuje, jak korzystać z nowych technologii.
Uczeń w klasie siódmej dowie się:
na czym polega praca w chmurze;
czy można wierzyć informacjom zaczerpniętym z internetu; czego nie można publikować w internecie;
co to jest funkcja, liczba doskonała, rekurencja, algorytm;
jakiego języka programowania warto się uczyć;
jak oblicza się kolejne liczby Fibonacciego;
jak ilustrować i formatować teksty;
jak pracować z wielostronicowymi dokumentami;
jak łączyć różne elementy w jeden obraz, jak przygotować film wideo z różnymi efektami.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.
W trakcie lekcji uczeń poznaje sposób jego rozwiązania.
Po każdej lekcji samodzielnie rozwiązuje zadania.
Tematy zajęć komputerowych łączą się z innymi przedmiotami.
Spis działów:
1. Lekcje z komputerem wprowadzenie
2. Lekcje programowania
3. Lekcje z algorytmami
4. Lekcje w edytorze
5. Lekcje z multimediami
Uczeń w klasie siódmej dowie się:
na czym polega praca w chmurze;
czy można wierzyć informacjom zaczerpniętym z internetu; czego nie można publikować w internecie;
co to jest funkcja, liczba doskonała, rekurencja, algorytm;
jakiego języka programowania warto się uczyć;
jak oblicza się kolejne liczby Fibonacciego;
jak ilustrować i formatować teksty;
jak pracować z wielostronicowymi dokumentami;
jak łączyć różne elementy w jeden obraz, jak przygotować film wideo z różnymi efektami.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.
W trakcie lekcji uczeń poznaje sposób jego rozwiązania.
Po każdej lekcji samodzielnie rozwiązuje zadania.
Tematy zajęć komputerowych łączą się z innymi przedmiotami.
Spis działów:
1. Lekcje z komputerem wprowadzenie
2. Lekcje programowania
3. Lekcje z algorytmami
4. Lekcje w edytorze
5. Lekcje z multimediami
Inne tego autora
<P>Podręcznik do zajęć komputerowych dla uczniów klasy 4 szkoły podstawowej należy do znanego i lubianego cyklu Lekcje z komputerem. Autorzy - doświadczeni metodycy i współtwórcy podstawy programowej - proponują w nim pracę <STRONG>metodą problemową</STRONG>. Na początku każdej z 30 lekcji stawiają ciekawy problem, a w trakcie lekcji pokazują sposób jego rozwiązania. Łączą tematy zajęć komputerowych z innymi przedmiotami. Rozbudzają w uczniach pasję programowania w języku...
8,78 zł
12,20 zł
Oszczędzasz: 3,42 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania jest oparta na języku Scratch barwnym programie wizualnym dostosowanym do wieku uczniów to sprawdzone rozwiązanie! Uczeń w klasie piątej nauczy się pracować: z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. analizuje dane i tworzy wykresy liniowe); z programem prezentacyjnym (tworzy prezentację, w...
14,03 zł
14,81 zł
Oszczędzasz: 0,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Lekcje z komputerem to dla ucznia gwarancja wciągającego podręcznika, który intryguje, bawi i uczy poprzez rozwiązywanie problemów bez zbędnego na tym etapie teoretyzowania. Każda lekcja rozpoczyna się od postawienia ciekawego problemu, który stymuluje uczniów do aktywności i wykonywania zadań przy komputerze. Pomysły na lekcje powstawały w szkole, są rezultatem kilkuletniej praktyki autorów - czynnych nauczycieli.
Aprobata: MEN 115/2009...
26,86 zł
31,90 zł
Oszczędzasz: 5,04 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
26,02 zł
30,80 zł
Oszczędzasz: 4,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Inspiruje uczniów do samodzielnej pracy i rozwija niezbędne umiejętności.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4 Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono...
23,60 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 1,30 zł
Cena sugerowana przez wydawcę