Opis
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Inspiruje uczniów do samodzielnej pracy i rozwija niezbędne umiejętności.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4 Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono nacisk na samodzielne dochodzenie do rozwiązań oraz łączenie informatyki z innymi dziedzinami, co zapewnia efektywną naukę. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności.
W podręczniku nauka programowania realizowana jest w środowiskach wizualnych: Scratch w wersji 3.0 i Blockly.
Uczeń klasy 7 wzbogaca wiedzę na temat budowy komputerów, sposobów reprezentacji danych (system dwójkowy, szesnastkowy) czy działania sieci. Ma też okazję doskonalić umiejętności w zakresie:
pracy w chmurze,
zapisywania algorytmów za pomocą języka naturalnego, w postaci schematu
i pseudokodu,
realizowania gier i algorytmów w środowisku wizualnym,
tworzenia rozbudowanych prezentacji i projektów multimedialnych,
pracy z wielostronicowymi dokumentami tekstowymi.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4 Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono nacisk na samodzielne dochodzenie do rozwiązań oraz łączenie informatyki z innymi dziedzinami, co zapewnia efektywną naukę. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności.
W podręczniku nauka programowania realizowana jest w środowiskach wizualnych: Scratch w wersji 3.0 i Blockly.
Uczeń klasy 7 wzbogaca wiedzę na temat budowy komputerów, sposobów reprezentacji danych (system dwójkowy, szesnastkowy) czy działania sieci. Ma też okazję doskonalić umiejętności w zakresie:
pracy w chmurze,
zapisywania algorytmów za pomocą języka naturalnego, w postaci schematu
i pseudokodu,
realizowania gier i algorytmów w środowisku wizualnym,
tworzenia rozbudowanych prezentacji i projektów multimedialnych,
pracy z wielostronicowymi dokumentami tekstowymi.
Inne tego autora
Podręcznik kontynuuje naukę programowania w wizualnym środowisku Scratch oraz rozpoczyna naukę w językach HTML i Python, wprowadza w zagadnienia algorytmiczne, uczy projektowania i realizowania rozbudowanych prezentacji, tworzenia projektów multimedialnych w edytorze grafiki, rozwija umiejętności edycji tekstu i grafiki, pokazuje sposoby pracy nad wspólnymi dokumentami tekstowymi i graficznymi w internetowej chmurze, zachęca do nauki i rozwijania zainteresowań w sieci oraz pokazuje, jak korzysta...
9,22 zł
11,59 zł
Oszczędzasz: 2,37 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik podzielony na 30 lekcji z komputerem, zróżnicowanych tematycznie i powiązanych z innymi przedmiotami. Zawiera ćwiczenia, zadania, wskazówki i porady oraz zagadki z rozwiązaniami.
Ciekawie i przystępnie uczy, jak pracować i bawić się z komputerem oraz zachęca do programowania w języku Logo....
26,86 zł
31,90 zł
Oszczędzasz: 5,04 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Lekcje z komputerem to dla ucznia gwarancja wciągającego podręcznika, który intryguje, bawi i uczy poprzez rozwiązywanie problemów bez zbędnego na tym etapie teoretyzowania. Każda lekcja rozpoczyna się od postawienia ciekawego problemu, który stymuluje uczniów do aktywności i wykonywania zadań przy komputerze. Pomysły na lekcje powstawały w szkole, są rezultatem kilkuletniej praktyki autorów - czynnych nauczycieli.
Aprobata: MEN 115/2009...
26,86 zł
31,90 zł
Oszczędzasz: 5,04 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W podręczniku wykorzystano metodę odwróconej klasy, co stwarza możliwości zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności. Podręcznik został podzielony na 6 działów: Wprowadzenie; Podstawy algorytmiki w Python i C++; Projekt - multimedialny przewodnik; Arkusz kalkulacyjny; Grafika wektorowa....
60,37 zł
61,90 zł
Oszczędzasz: 1,53 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Interdyscyplinarny podręcznik podzielony na 30 lekcji z komputerem. Tematy zajęć komputerowych są powiązane z innymi przedmiotami.Podczas lekcji z komputerem w klasie 6. uczniowie będą tworzyć filmy, infografiki i glog, będą też uczyć się angielskich słówek, rozwiązywać zadania matematyczne, pracować w chmurze, zwiedzać komputerowe planetaria. Dowiedzą się, jak założyć i prowadzić blog, w jaki sposób wyznaczać datę i obliczać czas. Udoskonalą umiejętność programowania w językach Logo i Scratch. ...
27,81 zł
33,20 zł
Oszczędzasz: 5,39 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
26,02 zł
30,80 zł
Oszczędzasz: 4,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę