Opis
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?
Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
Inne tego autora
Sprzedawca w dążeniu do ideału<BR>Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.<BR>Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.<BR>Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.<BR>Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.<BR>Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze.<BR>Wybitni handlowcy... nie mają żadnych limitów wynagrodzeń!<BR...
33,83 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 15,17 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Masz przed sobą udoskonalone (poprawione i rozszerzone) wydanie książki Wywieranie wpływu na siebie, która w pierwszej wersji sprzedana została w kilkunastu tysiącach egzemplarzy. Publikacja jest swego rodzaju zapisem sesji szkoleniowej, podczas której jest czas na teoretyczny wykład i na praktyczny trening, który da Ci pomysł na to, jak się zmienić. Autor publikacji Wywieranie wpływu na siebie - Arkadiusz Bednarski - pokaże Ci, w jaki sposób możesz sam wystawiać sobie marchewkę na kiju i pokony...
25,69 zł
34,90 zł
Oszczędzasz: 9,21 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wiel...
25,68 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 14,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Mentor Twojej kariery
Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego.
Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potr...
17,20 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 31,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Ludzie, z którymi odniesiesz sukces Właśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarządzania powierzonym Ci zespołem. A może proces rekrutacji handlowców jest dopiero przed Tobą? Niezależnie od sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdujesz, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje powodzenie na aktualnym stanowisku zależy od ludzi. Tych ludzi, którzy z handlową misją wyruszą do klie...
20,71 zł
59,00 zł
Oszczędzasz: 38,29 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone+Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe Mentor Twojej kariery Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie ty...
17,20 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 31,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Kupujący ten produkt kupili także:
Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała. Autor połączył ogromne doświadczenie praktyczne z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacj...
27,08 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 12,82 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Odrzuć stereotypy i wygraj w wielkiej grze! Skracanie, czyli jak eliminować niepotrzebne cykle i przechodzić na wyższy poziom. Dźwignia, czyli dlaczego należy pamiętać o naukach Archimedesa. W górę, czyli w czym mogą Ci pomóc osiągnięcia innych ludzi. Każdy ambitny człowiek zastanawia się czasem, co składa się na wybitność takich osób, jak Aleksander Wielki, Benjamin Franklin czy Bill Gates. Skąd biorą się geniusze, którzy wygrywają wojny, wzniecają rewolucje, dokonują przeszczepu twarzy albo za...
15,76 zł
44,90 zł
Oszczędzasz: 29,14 zł
Cena sugerowana przez wydawcę