Opis
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
Inne tego autora
Spójrz na swoją pracę... okiem oswojonego drapieżnika! Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo czasu na pisanie bestsellerowych książek. Wszystkie publikacje tego niezwykłego coacha poruszają ten sam temat, choć każda z nieco innego punktu widzenia. Tym razem autor przyjmuje perspektywę... kota. Tak, tak! Do napisania tej książki skłoniły go dwie przygarn...
26,92 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 12,08 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Ludzie, z którymi odniesiesz sukces Właśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarządzania powierzonym Ci zespołem. A może proces rekrutacji handlowców jest dopiero przed Tobą? Niezależnie od sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdujesz, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje powodzenie na aktualnym stanowisku zależy od ludzi. Tych ludzi, którzy z handlową misją wyruszą do klie...
20,71 zł
59,00 zł
Oszczędzasz: 38,29 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone+Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe Mentor Twojej kariery Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie ty...
17,20 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 31,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Nieważne, ile wiesz. Ważne, co z tego stosujesz w praktyce.
Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukcesy, ale i porażki. Wiesz, że pomimo kryzysów, wymagających klientów i dużej konkurencji sprzedaż nie tylko bywa źródłem dochodów, lecz także może Ci dostarczyć wiele osobistej satysfakcji. Twoje zasoby wiedzy i umiejętności wciąż rosną, lecz czasami brakuje Ci tego czegoś — właściwej, konkretnej pora...
17,19 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 7,71 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
I powiedział Mistrz handlowcom: Idźcie i pomóżcie ludziom kupować Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować. A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą Biblią sprzedaży zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy handlowcy i klienci. Pię...
54,53 zł
79,00 zł
Oszczędzasz: 24,47 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 137 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle napisane) i lepiej nikomu nie pożyczaj, ponieważ będziesz do nich często wracać. Szczególnie przed spotkaniami z ważnymi klientami! Bo choć ...
22,14 zł
34,90 zł
Oszczędzasz: 12,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę