Opis
Odrzuć stereotypy i wygraj w wielkiej grze! Skracanie, czyli jak eliminować niepotrzebne cykle i przechodzić na wyższy poziom. Dźwignia, czyli dlaczego należy pamiętać o naukach Archimedesa. W górę, czyli w czym mogą Ci pomóc osiągnięcia innych ludzi. Każdy ambitny człowiek zastanawia się czasem, co składa się na wybitność takich osób, jak Aleksander Wielki, Benjamin Franklin czy Bill Gates. Skąd biorą się geniusze, którzy wygrywają wojny, wzniecają rewolucje, dokonują przeszczepu twarzy albo zarabiają miliard dolarów w ciągu paru lat? Co stoi za ich sukcesami i dlaczego inni nie potrafią go powtórzyć? Według Shane'a Snowa odpowiedzią jest myślenie lateralne. Jeśli chciałbyś dołączyć do grona błyskotliwych innowatorów, do elitarnej klasy ludzi, dla których każde wyzwanie jest okazją do łamania konwencji i szybowania w górę, koniecznie przeczytaj tę książkę. Znajdziesz w niej historie osób, które dzięki myśleniu lateralnemu, poszukiwaniu niekonwencjonalnych rozwiązań i upartej wędrówce pod prąd osiągnęły wielkie cele... tylko po to, by za chwilę wyznaczyć sobie jeszcze większe. Co więcej, znajdziesz tu także analizę ich dokonań i wnioski, które pomogą Ci zmienić własne podejście do pracy i sukcesu. Przeczytaj, przemyśl, działaj! Hakowanie drabiny Znudzeni mormoni. Trening z mistrzami Złodziej głosu. Natychmiastowa informacja zwrotna To, czego wszyscy unikają. Platformy Najbardziej leniwy programista". Fale Moore i Moore. Superłączność Gwiezdne wojny i gawędziarze". Impet Zdołowani miliarderzy. Prostota Raj i dzieci, którym ciepło. Myślenie razy dziesięć Ten od rakiet. Myśl lateralnie i zyskuj stokrotnie! To fascynująca i przyjemna lektura, wciągająca opowieść o różnych rodzajach myślenia lateralnego i twórczych strategii, które tak często stanowią podstawę sukcesu. Maria Konnikova, autorka bestsellera New York Timesa Myśl jak Sherlock Holmes
Kupujący ten produkt kupili także:
Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała. Autor połączył ogromne doświadczenie praktyczne z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacj...
27,08 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 12,82 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
13,69 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 25,31 zł
Cena sugerowana przez wydawcę