Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations
-28%

Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations

Anna Miotk

Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Autor: Anna Miotk
Liczba stron: 280
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17,5x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363566760
Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations
Cena sugerowana przez wydawcę:
47,00
33,84
Oszczędzasz: 13,16

Opis

Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.