Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieMarketing
Badania w public relations
-11%

Badania w public relations Wprowadzenie

Anna Miotk

Wydawnictwo:Difin
Autor: Anna Miotk
Liczba stron: 231
Oprawa: miękka
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2012
ISBN: 9788376416144
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376416144
Badania w public relations
Cena sugerowana przez wydawcę:
48,00
42,67
Oszczędzasz: 5,33

Opis

Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu „ekwiwalentu reklamowego”, aby udowodnić swoją skuteczność – okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być „Świętym Graalem”, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje! Patron medialny: Marketing w Praktyce

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.