Opis
Podręcznik Informatyka. Zakres podstawowy. Klasa 3 to kolejna część serii skłaniającej do samodzielnego szukania rozwiązań i zachęcającej uczniów do ciągłego rozwijania umiejętności pisania programów. Zawiera atrakcyjne infografiki, które odwołują się do sytuacji z życia uczniów, porządkują zdobyte informację i angażują do pracy na lekcji.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności.
W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:
Wprowadzenie.
Algorytmika i programowanie w Pythonie.
Algorytmika i programowanie w C++.
Komputery i urządzenia cyfrowe.
Projekt. Cyfrowy świat.
Bazy danych.
Grafika 3D.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
samodzielna analiza problemu,
przedstawienie zagadnień od strony teorii,
zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności.
W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:
Wprowadzenie.
Algorytmika i programowanie w Pythonie.
Algorytmika i programowanie w C++.
Komputery i urządzenia cyfrowe.
Projekt. Cyfrowy świat.
Bazy danych.
Grafika 3D.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
samodzielna analiza problemu,
przedstawienie zagadnień od strony teorii,
zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Inne tego autora
W podręczniku uczeń znajdzie różnorodne, starannie dobrane utwory, głównie polskiej współczesnej literatury młodzieżowej, ale także przykłady klasyki światowej. Ich tematyka dotyczy spraw istotnych dla nastolatków. Przykłady literackie zostały tak dobrane, aby zachęcić uczniów do refleksji i rozmowy oraz aby zapewnić im pozytywne wsparcie dzięki poznawaniu fikcyjnych i realnych bohaterów. W podręczniku znalazły się także propozycje interpretacji różnych tekstów kultury.Do każdej lekcji zapropono...
32,38 zł
39,30 zł
Oszczędzasz: 6,92 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Interdyscyplinarny podręcznik podzielony na 30 lekcji z komputerem. Tematy zajęć komputerowych są powiązane z innymi przedmiotami.Podczas lekcji z komputerem w klasie 6. uczniowie będą tworzyć filmy, infografiki i glog, będą też uczyć się angielskich słówek, rozwiązywać zadania matematyczne, pracować w chmurze, zwiedzać komputerowe planetaria. Dowiedzą się, jak założyć i prowadzić blog, w jaki sposób wyznaczać datę i obliczać czas. Udoskonalą umiejętność programowania w językach Logo i Scratch. ...
27,81 zł
33,20 zł
Oszczędzasz: 5,39 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
26,02 zł
30,80 zł
Oszczędzasz: 4,78 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Inspiruje uczniów do samodzielnej pracy i rozwija niezbędne umiejętności.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4 Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono...
23,60 zł
24,90 zł
Oszczędzasz: 1,30 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
<P>Podręcznik do zajęć komputerowych dla uczniów klasy 4 szkoły podstawowej należy do znanego i lubianego cyklu Lekcje z komputerem. Autorzy - doświadczeni metodycy i współtwórcy podstawy programowej - proponują w nim pracę <STRONG>metodą problemową</STRONG>. Na początku każdej z 30 lekcji stawiają ciekawy problem, a w trakcie lekcji pokazują sposób jego rozwiązania. Łączą tematy zajęć komputerowych z innymi przedmiotami. Rozbudzają w uczniach pasję programowania w języku...
8,78 zł
12,20 zł
Oszczędzasz: 3,42 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Lekcje z komputerem to dla ucznia gwarancja wciągającego podręcznika, który intryguje, bawi i uczy poprzez rozwiązywanie problemów bez zbędnego na tym etapie teoretyzowania. Każda lekcja rozpoczyna się od postawienia ciekawego problemu, który stymuluje uczniów do aktywności i wykonywania zadań przy komputerze. Pomysły na lekcje powstawały w szkole, są rezultatem kilkuletniej praktyki autorów - czynnych nauczycieli.
Aprobata: MEN 115/2009...
26,86 zł
31,90 zł
Oszczędzasz: 5,04 zł
Cena sugerowana przez wydawcę