Opis
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
10,5 przykazania sprzedaży
12,5 wartości dobrego sprzedawcy
Olśniewanie klienta
Dobra prezentacja
Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Głoszenie nowiny
Nawiązywanie kontaktów
Prorocy i zyski
W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
10,5 przykazania sprzedaży
12,5 wartości dobrego sprzedawcy
Olśniewanie klienta
Dobra prezentacja
Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Głoszenie nowiny
Nawiązywanie kontaktów
Prorocy i zyski
W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
Inne tego autora
Mistrzowskie wykorzystanie potencjału.
Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości.
Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najt...
13,69 zł
39,00 zł
Oszczędzasz: 25,31 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów
Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
Zarządzanie kontaktami z klientami
Przygotowywanie przekonujących ofert
Sprzedaż — podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie,...
46,25 zł
67,00 zł
Oszczędzasz: 20,75 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W zielonej książeczce "Osiągaj zamierzone cele" Jeffrey Gitomer uczy jak mówić, pisać, przedstawiać siebie, przekonywać, wywierać wpływ na innych i zjednywać sobie ludzi.
Wszyscy, którzy przeczytają tę książkę, nabiorą umiejętności przekonywania innych do siebie, wiary w siebie, zrozumieją zasady, na jakich opiera się podążanie własną drogą w życiu. Dowiedzą się, jak skutecznie dążyć do odniesienia zwycięstwa na światową skalę. Ta książka pomoże Ci zdobyć wiedzę o tym, jak rozmawiać z ludźmi i...
35,28 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 13,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Zaufanie jest podstawą wszystkich związków. Ta książka pomoże ci:
Mówić prawdę. To najważniejszy element zaufania i wszystkich związków.
Robić to, co obiecujesz. To test wiarygodności i niezawodności.
Szybko się komunikuj. To utwierdza w przekonaniu, że jesteś odpowiedzialny i że ci na kimś zależy.
Dostarczać wartości wykraczające poza twój produkt lub usługę. Twoja pomoc innym w osiągnięciu sukcesu, unaocznia, jaki masz charakter.
Być na czas. Oznacza to, że szanujesz czas drugiej osoby.
...
35,28 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 13,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej
relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych
sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w
procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się
wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że
klient w oczach sprzedawcy powinien być n...
50,84 zł
79,00 zł
Oszczędzasz: 28,16 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży. Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik...
25,68 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 14,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę