Opis
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej
relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych
sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w
procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się
wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że
klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym
szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i
pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po
dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i
zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim
długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście
handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym
klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco
szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy
odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie
(zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po
nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i
zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i
poleceniach o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych
zyskach.
10,5 przykazania sprzedaży
12,5 wartości dobrego sprzedawcy
Olśniewanie klienta
Dobra prezentacja
Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Głoszenie nowiny
Nawiązywanie kontaktów
Prorocy i zyski
W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia i sprzedawaj ludziom
to, o czym marzą!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej
relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych
sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w
procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się
wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że
klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym
szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i
pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po
dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i
zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim
długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.
Sprawdzone podejście
handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym
klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco
szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy
odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie
(zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po
nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i
zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i
poleceniach o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych
zyskach.
10,5 przykazania sprzedaży
12,5 wartości dobrego sprzedawcy
Olśniewanie klienta
Dobra prezentacja
Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
Głoszenie nowiny
Nawiązywanie kontaktów
Prorocy i zyski
W górę, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia i sprzedawaj ludziom
to, o czym marzą!
Inne tego autora
Czy masz poczucie, że to, co osiągasz, stoi w rażącej sprzeczności z wkładanym wysiłkiem? Albo że masz potencjał, którego z jakichś względów nie umiesz w pełni wykorzystać? Zdarza Ci się, że odwlekasz w nieskończoność wykonanie ważnych czynności, wciąż znajdując nowe uzasadnienia dla niepodejmowania działań? A może uważasz, że przydałyby Ci się lepsze pieniądze? Czy też gorąco pragniesz zacząć osiągać swoje cele i robić to naprawdę skutecznie?
A czy czujesz gotowość, aby wprowadzić kilka nie...
14,00 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 25,90 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być n...
47,63 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 21,37 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Pozytywne nastawienie określane jest jako sposób, w który poświęcasz się temu, jak myślisz. Definicja negatywnego nastawienia jest dokładnie taka sama. Książka ta poświęcona jest twojemu sposobowi myślenia. Jest twoim osobistym poradnikiem Nastawienia na TAK! we wszystkich aspektach twojego życia osobistego i zawodowego....
37,24 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 11,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawc...
57,27 zł
89,00 zł
Oszczędzasz: 31,73 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów
Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
Zarządzanie kontaktami z klientami
Przygotowywanie przekonujących ofert
Sprzedaż — podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie,...
46,25 zł
67,00 zł
Oszczędzasz: 20,75 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży. Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik...
25,68 zł
39,90 zł
Oszczędzasz: 14,22 zł
Cena sugerowana przez wydawcę