Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Biblia handlowca
-31%

Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Jeffrey Gitomer

Wydawnictwo:Helion
Autor: Jeffrey Gitomer
Tłumacz:Agnieszka Czardybon
Liczba stron: 416
Oprawa: miękka
Tytuł oryginału: The sales bible
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 15.8x23.5cm
ISBN: 9788324631889
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324631889
Biblia handlowca
Cena sugerowana przez wydawcę:
67,00
46,25
Oszczędzasz: 20,75

Opis

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
Zarządzanie kontaktami z klientami
Przygotowywanie przekonujących ofert

Sprzedaż — podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.

Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.

Zasady pracy handlowca
Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
Sztuka autoprezentacji
Przedstawianie oferty
Negocjowanie z klientem
Obsługa klienta po procesie sprzedaży
Nawiązywanie nowych kontaktów

Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.