Opis
Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów
Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
Zarządzanie kontaktami z klientami
Przygotowywanie przekonujących ofert
Sprzedaż — podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.
Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
Zasady pracy handlowca
Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
Sztuka autoprezentacji
Przedstawianie oferty
Negocjowanie z klientem
Obsługa klienta po procesie sprzedaży
Nawiązywanie nowych kontaktów
Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
Zarządzanie kontaktami z klientami
Przygotowywanie przekonujących ofert
Sprzedaż — podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.
Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
Zasady pracy handlowca
Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
Sztuka autoprezentacji
Przedstawianie oferty
Negocjowanie z klientem
Obsługa klienta po procesie sprzedaży
Nawiązywanie nowych kontaktów
Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Inne tego autora
Pozytywne nastawienie określane jest jako sposób, w który poświęcasz się temu, jak myślisz. Definicja negatywnego nastawienia jest dokładnie taka sama. Książka ta poświęcona jest twojemu sposobowi myślenia. Jest twoim osobistym poradnikiem Nastawienia na TAK! we wszystkich aspektach twojego życia osobistego i zawodowego....
37,24 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 11,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być n...
47,63 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 21,37 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W zielonej książeczce "Osiągaj zamierzone cele" Jeffrey Gitomer uczy jak mówić, pisać, przedstawiać siebie, przekonywać, wywierać wpływ na innych i zjednywać sobie ludzi.
Wszyscy, którzy przeczytają tę książkę, nabiorą umiejętności przekonywania innych do siebie, wiary w siebie, zrozumieją zasady, na jakich opiera się podążanie własną drogą w życiu. Dowiedzą się, jak skutecznie dążyć do odniesienia zwycięstwa na światową skalę. Ta książka pomoże Ci zdobyć wiedzę o tym, jak rozmawiać z ludźmi i...
35,28 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 13,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej
relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych
sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w
procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się
wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że
klient w oczach sprzedawcy powinien być n...
50,84 zł
79,00 zł
Oszczędzasz: 28,16 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawc...
57,27 zł
89,00 zł
Oszczędzasz: 31,73 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Zaufanie jest podstawą wszystkich związków. Ta książka pomoże ci:
Mówić prawdę. To najważniejszy element zaufania i wszystkich związków.
Robić to, co obiecujesz. To test wiarygodności i niezawodności.
Szybko się komunikuj. To utwierdza w przekonaniu, że jesteś odpowiedzialny i że ci na kimś zależy.
Dostarczać wartości wykraczające poza twój produkt lub usługę. Twoja pomoc innym w osiągnięciu sukcesu, unaocznia, jaki masz charakter.
Być na czas. Oznacza to, że szanujesz czas drugiej osoby.
...
35,28 zł
49,00 zł
Oszczędzasz: 13,72 zł
Cena sugerowana przez wydawcę