Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieEkonomia i biznes
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa
-20%

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa

Danuta Szwajca

Wydawnictwo:CeDeWu
Autor: Danuta Szwajca
Liczba stron: 212
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375569056
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa
Cena sugerowana przez wydawcę:
50,00
39,90
Oszczędzasz: 10,10

Opis

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.