Opis
Dla praktyków, inżynierów i menedżerów z branży motoryzacyjnej, a także dla pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem przedsiębiorstwami w dobie wyzwań Przemysłu 4.0.
Autorzy, poprzez wypracowany model oceniający poziom dojrzałości przedsiębiorstw motoryzacyjnych, zachęcają do wdrażania rozwiązań Przemysłu 4.0 do procesów biznesowych nie tylko w obszarze produkcji czy logistyki, ale również w pozostałych obszarach funkcjonalnych, takich jak zarządzanie produkcją, logistyką, jakością lub innowacjami. Model ten może być pomocny w rozważaniach na temat obecnych możliwości i miejsca w transformacji w kierunku Przemysłu 4.0, a co za tym idzie w podejmowaniu decyzji co do strategii i planów działania.
Autorzy, poprzez wypracowany model oceniający poziom dojrzałości przedsiębiorstw motoryzacyjnych, zachęcają do wdrażania rozwiązań Przemysłu 4.0 do procesów biznesowych nie tylko w obszarze produkcji czy logistyki, ale również w pozostałych obszarach funkcjonalnych, takich jak zarządzanie produkcją, logistyką, jakością lub innowacjami. Model ten może być pomocny w rozważaniach na temat obecnych możliwości i miejsca w transformacji w kierunku Przemysłu 4.0, a co za tym idzie w podejmowaniu decyzji co do strategii i planów działania.
Inne tego autora
Sektor motoryzacyjny jest jedną z kluczowych gałęzi polskiej gospodarki. Stosowanie rozwiązań Przemysłu 4.0 i efektywne wykorzystanie nowoczesnych technologii daje szansę na jego dalszy dynamiczny rozwój. Wdrażanie rozwiązań Przemysłu 4.0 do procesów biznesowych przedsiębiorstw motoryzacyjnych powinno mieć miejsce nie tylko w obszarze produkcji czy logistyki, jak najczęściej się wskazuje, ale także obejmować ich pozostałe obszary funkcjonalne. Posługując się wypracowanym modelem, autorzy ocenili...
58,97 zł
72,00 zł
Oszczędzasz: 13,03 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
77,81 zł
95,00 zł
Oszczędzasz: 17,19 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane n...
39,90 zł
50,00 zł
Oszczędzasz: 10,10 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Bezpośrednim następstwem zmian zachodzących w otoczeniu współczesnego przedsiębiorstwa, w tym w szczególności procesów globalizacyjnych jest w szczególności: zmiana struktury potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa na korzyść zasobów niematerialnych, wzrost ryzyka prowadzonej działalności, jak również międzynarodowa migracja kapitału w celu poszukiwania nowych źródeł wartości. Dla zarządzania finansowego oznacza to konieczność : rozszerzenia horyzontów poznawczych, wychodzenia poza tradycyj...
48,32 zł
59,00 zł
Oszczędzasz: 10,68 zł
Cena sugerowana przez wydawcę