Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2
-18%

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2

Krzysztof Opolski , Piotr Modzelewski

Wydawnictwo:CeDeWu
Autor: Krzysztof Opolski , Piotr Modzelewski
Liczba stron: 190
Oprawa: blister
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 235x165x10 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381024402
Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.2
Cena sugerowana przez wydawcę:
47,00
38,49
Oszczędzasz: 8,51

Opis

Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie podają rekomendacje zmian w polskich usługach publicznych.
Opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie (od lat 60 XX w. do lat współczesnych).
Prezentacja koncepcji: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), Koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).
Opis systemów zarządzania jakością w usługach publicznych (normy ISO, model EFQM i podejścia TQM, koncepcje Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value).
Opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością.
Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce oraz w krajach wysoko rozwiniętych.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.