Opis
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Inne tego autora
Książka ta choć odpowiada na najbardziej fundamentalne i istotne dla człowieka pytania o sens i charakter pracy jest przede wszystkim zapisem pełnej humoru i lekkości rozmowy dwóch przyjaciół. Wspólnie, czasem się różniąc, czasem zgadzając, przedstawiają, jak zmieniała się koncepcja pracy, jakie zmiany przyniosły rewolucje: najpierw przemysłowa, dziś technologiczna, i wykorzystują tę opowieść, aby w duchu rzymskiej filozofii sformułować wskazówki, jak wieść dobre, mądre życie. Praca nie jest bow...
28,37 zł
44,90 zł
Oszczędzasz: 16,53 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
"Masz jak w banku" albo "masz to na bank". Czyli pewność w działaniu i interesach. Banki to zatem symbol solidnego bezpieczeństwa dla naszych pieniędzy. Czy tak jest w istocie? Czy banki były, są i będą ostoją w bogactwie i w biedzie? Te i dziesiątki innych pytań cisną się do głowy każdego dnia, tym bardziej że podobnie jak cały świat, tak i instytucje finansowe ustawicznie ewoluują. Niniejszym podejmujemy mocno dyskusyjną próbę odpowiedzi na niektóre z nich. Od autorów (frag...
41,20 zł
56,00 zł
Oszczędzasz: 14,80 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów. ...
36,86 zł
45,00 zł
Oszczędzasz: 8,14 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
50,77 zł
62,00 zł
Oszczędzasz: 11,23 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.
Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług...
56,51 zł
69,00 zł
Oszczędzasz: 12,49 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Książka dla chcących założyć firmę lub planujących rozwój własnego przedsiębiorstwa. Autorzy poprzez praktyczne przykłady konkretnych przedsiębiorstw przedstawiają metody planowania biznesowego. Złożone problemy menedżerskie sprowadzono tu do odpowiedzi na podstawowe pytanie o opłacalność danego przedsięwzięcia....
36,86 zł
45,00 zł
Oszczędzasz: 8,14 zł
Cena sugerowana przez wydawcę