Książki wydane przez Edison Team.pl
Jest 2020 rok, czyli mija 7 lat od momentu, gdy zaczęliśmy wdrażać koncepcję storytellingu w Polsce. Przeszliśmy naprawdę długą drogę prowadząc warsztaty, czy przygotowując indywidualnych klientów do wystąpień w oparciu o storytelling. W tym czasie napisałem dwie książki o tej tematyce, a jako zespół trenerów odwiedziliśmy wiele miejsc. Wystarczy tylko powiedzieć, że w świecie korporacji i firm przeszliśmy od branży IT, nowych technologii, przez branżę farmaceutyczną, developerską, po media i fi...
14,56 zł
20,00 zł
Oszczędzasz: 5,44 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Wstęp co wyróżnia dobrych mówców i skutecznych rozmówców
Cześć 1. NARRACJA, o uwodzicielskiej sile fabuły
Cześć 2. DIATRYBA, czyli o tym, że warto mówić do kogoś, kogo nie ma
Cześć 3. GRA SŁÓW, czyli o pożytkach z mądrego bawienia się słowami
Część 4. ŁAŃCUCH, czyli o rzeczach, które się łączą
Cześć 5. KONTRAST, czyli o sile czarno-białego obrazu
Cześć 6. METAFORA , czyli o obrazie z innej bajki
Cześć 7. CYTAT, czyli o twórczej sile kopiowania
Cześć 8. PYTANIE RETORYCZNE o sensowności pytania sa...
23,06 zł
35,90 zł
Oszczędzasz: 12,84 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
`Kolejna, i znów świetnie napisana, książka Marka Stączka. Tym razem autor `wziął na warsztat` jeden procesów umysłowych szczególnie wyróżniających ludzi w całym świecie przyrody a jednocześnie niezwykle skomplikowany - kreatywność. Stączek nie tylko przystępnie tłumaczy, co współczesna psychologia o nim wie, ale pokazuje, jak go rozwijać. Ten praktyczny aspekt książki będzie niezwykle cenny dla każdej osoby, dla której twórcze myślenie jest podstawą aktywności zawodowej. A może nie tylko... Bo ...
27,37 zł
30,00 zł
Oszczędzasz: 2,63 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
22,94 zł
35,70 zł
Oszczędzasz: 12,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W treści tego audibooka Marek Stączek z EdisonTeam.pl omawia 5 tematów. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie: `Jak tworzyć nowe pomysły?`, `jak rozwiązywać problemy?`. Prezentuje narzędzie, które stosuje podczas sesji kreatywnego myślenia, metodologię, która pomaga nam w poszukiwaniu nowych rozwiązań - `stymulator 6/14`. Dalsze cztery rozdziały to wybrane techniki twórczego myślenia, i tak w rozdziale drugim omawiam bardzo inspirującą i płodną technikę o nazwie: `Analiza i Synteza`. W rozdziale tr...
22,94 zł
35,70 zł
Oszczędzasz: 12,76 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Gdy 12 września 2022 r. rosyjskie rakiety uderzyły w infrastrukturę energetyczną wschodniej Ukrainy, Zełenski zwrócił się do Rosjan:
Bez gazu czy bez was? Bez was!
Bez światła czy bez was? Bez was!
Bez wody czy bez was? Bez was!
Bez jedzenia czy bez was? Bez was!
Chłód, głód, ciemność i pragnienie nie są dla nas tak straszne i śmiertelne, jak wasza przyjaźń i braterstwo. Ale historia postawi wszystko na swoim miejscu. A my będziemy mieć i gaz, i prąd, wodę i jedzenie i to bez was!
Takie mowy nie...
28,91 zł
45,00 zł
Oszczędzasz: 16,09 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podczas słuchania książki "Riposta i humor w wystąpieniu publicznym" pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipne wypowiedzi znanych mówców. Czasami będziesz mile zaskoczony błyskotliwością przytaczanych ripost. Cóż, trudno oprzeć się wrażeniu, że opisywany tu sposób prezentacji to bardzo pożądana forma dialogu ze słuchaczem, a książka dowodzi jednego ? wypowiedź publiczną można prowadzić lekko i intrygująco. Marek Stączek pokazuje, jak nasze wypowiedzi można zmien...
26,61 zł
35,00 zł
Oszczędzasz: 8,39 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podczas lektury książki ?Riposta i humor w wystąpieniu publicznym? pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipne wypowiedzi znanych mówców. Czasami będziesz mile zaskoczony błyskotliwością przytaczanych ripost. Cóż, trudno oprzeć się wrażeniu, że opisywany tu sposób prezentacji to bardzo pożądana forma dialogu ze słuchaczem, a książka dowodzi jednego ? wypowiedź publiczną można prowadzić lekko i intrygująco. Marek Stączek pokazuje, jak nasze wypowiedzi można zmienić...
22,60 zł
35,20 zł
Oszczędzasz: 12,60 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Intrygująca rozmowa dwóch trenerów, którzy dzielą się praktycznymi sposobami, jak przygotować i przeprowadzić prezentację publiczną. Całość opatrzona wieloma przykładami wystąpień ze świata biznesu i polityki, dodatkowo duża dawka humoru....
28,91 zł
45,00 zł
Oszczędzasz: 16,09 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Tworzenie, kreatywność zjawiska, które mają w sobie jakiś powab i nieodparty urok, bo z nich jakby z niczego powstają rzeczy piękne, dobre i praktyczne. A w samym kreatywnym procesie jest pewna świeżość i doza tajemnicy, bo oto idea, która powstaje w czyjejś głowie, materializuje się, a potem staje się faktem, który żyje już swoim życiem Marek Stączek
Speed dating z kreatywnością przygotuj się na 7 historii o kreatywności i sprawdź z którą wejdziesz w dłuższy związek. dr hab. inż. Przemysław Bie...
25,70 zł
40,00 zł
Oszczędzasz: 14,30 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Tworzenie, kreatywność zjawiska, które mają w sobie jakiś powab i nieodparty urok, bo z nich jakby z niczego powstają rzeczy piękne, dobre i praktyczne. A w samym kreatywnym procesie jest pewna świeżość i doza tajemnicy, bo oto idea, która powstaje w czyjejś głowie, materializuje się, a potem staje się faktem, który żyje już swoim życiem Marek Stączek...
30,42 zł
40,01 zł
Oszczędzasz: 9,59 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników?. Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autor...
38,54 zł
60,00 zł
Oszczędzasz: 21,46 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki stosowania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice, dodam, że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników. ...
38,54 zł
60,00 zł
Oszczędzasz: 21,46 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Opowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na publiczność: pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, porusza wyobraźnię, a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz to akcent końcowy słuchacz czuje impuls do podjęcia działania. I tym wszystkim Marek Stączek zajmuje się w swojej nowej książce. Co ważne, jej treść ilustrowana jest przykładami pochodzącymi z polskich firm, z którymi zawodowo współpracuje. Mamy więc relację prak...
38,54 zł
60,00 zł
Oszczędzasz: 21,46 zł
Cena sugerowana przez wydawcę